עבור לתוכן

פומפיוס

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    77
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    פומפיוס

מבקרים אחרונים

1986 צפיות בפרופיל

פומפיוס's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

4

כמות מוניטין כללית

  1. Steam אבל בדרך כלל קונה עותק פיזי כמובן אף פעם לא קונה מבאג
  2. משחק מפורסם יש כאן שחקנים של המשחק הזה?
  3. 90 משחקים בסטים(90% קניתי) בסדרה של טוטאל וור אני הכי משחק מבין כולם, ביחוד במדיבל 2: https://youtu.be/x0xyW4YfZhk
  4. יש לי אותו אבל זה יותר המשחקים הישנים אמפייר ומטה...
  5. הורדתי מהאתר של החברה שלהם את התוכנה, ואינני מוצא מדריכים מתאימים אחכה למישהו שאולי יצליח לעזור לי.
  6. אני בעבר ניסיתי אבל מלבד קולות המסך היה שחור ולא ראו כלום מהמשחק. איזה הגדרות צריך? המשחק הוא טוטאל וור אמפיר, וזה שידור ישיר לפייסבוק... אשמח גם לשם של תוכנה שהיא ידידותית למתחיל...
  7. שם פרטי + שם משתמש:אריאל+פומפיוס תוכן ההצעה:שלום לכם צוות YOURGAME אני מעוניין להציע פורום לסדרת משחקים בשם טוטאל וור, לסדרה שלל משחקים אשר במשחקים מנהלים מדינה\אימפריה באסטרטגיה-מבוססת תורות+בזמן אמת החל מרומא 1 שהוא הקדים את זמנו באותה תקופה ועד היום הוא קלאסיקה ולאחריו מדיבל שגם הוא דיי פלא ומראה מערכת משופרת מבחינה גרפית מבחינת ניהול המדינה הוספת דתות עיקריות, וכמו כן הMOD הכי מושקע בעולם שהוא מוד בשם the third age מסופר על שר הטבעות והוא משנה את המשחק מקצה לקצה ועוד המון דברים, ולאחר מכן עוד משחק מאוד מוכר בשם אימפייר שהוא אחד המשחקים הכי מוכרים בז'אנר משחקי האסטרטגיה ולאחר עוד כמה יצא וורהאמר שהוא משחק בהשפעת המוד של שר הטבעות אבל עם עולם פנטזיה אחרת ויש לפורום לסדרה הזאת המון מה להציע לYOURGAME. סרטון: הערות ובקשות:במקרה ויפתח פורום אני יודע על קהילת פורום אחרת שבה יש שחיתות רבה מצד ההנהלה כל מי שהיה שם יעבור לכאן, וזה הרבה משתמשים. ורואים את כל מי שמצביע אז שימו לב. אחר:בבקשה שיקלו זה לא משחק אחד אלא סדרת משחקים שהם מאוד מוצלחים.
  8. שם: אריאל הערות/פרטים על זה: אני יודע שהיה בעבר כזה פורום להצעות פורומים מה קרה לו? נ.ב. לא מצאתי טופס לאשכול כזה...
  9. M&b +dlc vikings המשחק הרגיל דיי מתיש ובלי עלילה אבל הdlc לוקח אותך לתקופה מעניינת של ימי-הביינים עם אחלה של עלילה וקרבות-סירות, תוכל להיות נווד איש רגיל וסאל מרשל(קודם וסאל ותצטרך לקבל תמיכה בעיקר מראש הסיעה שלך) ומלך/ראש סיעה.. אם אתה לא ממש משחק עם ההגדרות, אתה תתחיל את העלילה אבל תוכל להתחיל בתור וסאל עם מיני-עלילה קטנה או ראש סיעה עם אותה עלילה. המשחק הוא אחד המשחקים הכי טובים שיצאו עד היום בעייני הוא המשחק הכי טוב!
  10. במשחקים הישנים אין קסם, אבל אם יתבססו על מה שיהיה בויקינגס בחדש, יהיה קסם במידה מסויימת, מחוזות על המפה של ''דברים קסומים'' או מסתוריים כאלה.
  11. זה מה שאמרתי, שזה לא באמת היסטורי... זה לא ימי-הביינים למה כתבת ימי-הביינים? זה כמו לכתוב שSKRIM זה בימי-הביינים.
×
×
  • צור חדש...