עבור לתוכן

_rr

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    21
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Lit

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

_rr's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

10

כמות מוניטין כללית

  1. שם משתמש: Dr .Falafel קישור לפרופיל בסטים: http://steamcommunity.com/profiles/76561198096633492/ מה הוא עשה?: היה 200 ילדים בני 10 בלי כבוד בשיט מדברים שטויות ולא מפסיקים לקלל / לזיין את השכל, אני התחלתי לצעוק על אותם הילדים וכאשר האדמין החביב על כולם דר פלאפל הגיע. קיבלתי באן שאפשר להגיד "לא מוצדק". עכשיו אם זה היה באן לא הייתי פותח את האשכול הזה, אלא זה PBAN, ועוד על הסיבה הכי לא מוצדקת בעולם. על - Micspam / Chat Spam (מה שאני לא בטוח לגבי הצ'אט שזכור לי שהספמתי). הוכחות,תמונות,קישורים וכו..: ישנה הוכחה רק בסורס באן לגבי הREASON של הבאן. שהסיבה היא על מיק ספאם שעוד פעם, למה צריך להביא PBAN על MICSPAM? ולא באן / מיוט לשבוע? https://gyazo.com/3737660a4fb36e96a1b517cc7a3e0a6a הערה קטנה: עכשיו ניסיתי להוסיף את הבחור - Dr Falafel וקיבלתי בלוק ממנו בסטים. https://gyazo.com/a83295e69ae4901b97994ddd39445b75 <-- זה מעשה שאדמינים פה בדרך כלל עושים או שהוא לא יודע איך להתמודד עם מצבים כאלו, אני אשמח יותר אם דר פלאפל יגיב על הפוסט עצמו.
  2. על זה אתה אשכרה פותח אשכול? נעלבת קשות?
  3. תראה @gilronen אתה באמת מדבר לעניין, ועד עכשיו אתה באמת נגעת בנקודות חשובות בסיפור, לרוב האדמינים פשוט משתיקים את האנשים כאן ולא ממשיכים את הדו-שיח \ סוגרים ישר את האשכול ללא הוכחה. אז אני כן מודה לך שאתה מפנה זמן מזמנך הפרטי ומקדיש את צומת לבך לאשכול הנידון, אבל אני צריך להגיד לך שזה לא בא במקום של שנאה, אלא בא ממקום שצריך לעשות משהו עם הבחור, לנצל גישות בצורה כזו זה לא ממש נכון לעשות או חכם. לכן אני פונה למנהלים פה (אתה) ולדבר איתו, ללא הוכחה כי זה לא בן אדם אחד או שתיים זה הרבה יותר מכמה..
  4. אני כן את האמת רציתי לדבר איתו בפרטי, הוספתי אותו והוא מציב לי "זמן" כאילו אני החיה שלו, הוא אמר לי "זריז אחי אין לי זמן אלייך" אחרי שקיבלתי מיוט, ביקשתי שיגיד לי את הסיבה בפומבי והוא סירב, אחרי הכל שזה בקשתי ואני מסכים לזה. וזה לא הוצאת דיבה או להוציא אינפורמציה פרטית, אלא רק הסיבה למיוט שקיבלתי. אז שמישהו יבוא, כאדמין. ויציב לי זמן ולא יהיה פתוח לאנשים ויסביר להם מה קרה בצורה בוגרת, אני לא יכול בכלל להביא לו כבוד או להתחבר לבן אדם שכזה.
  5. אני לא בא לשחק פה בחוק ובסדר ולנהל לכם את החוקים, כי מי אני בכלל שיכול לעשות דבר שכזה. אני (ועוד כמה בחורים) מתלוננים על הילד, שמנצל גישות. אני חושב שעדי ראייה זה מספיק בשביל "הוכחה" כי זה לא בחור אחד ולא שניים זה כמה שהיו עדים וכנראה שלאחד מהם היה Record. ומקווה שהיה להם, בכל מקרה אם עדים לא מספקים את ה-"הוכחה" שדורשת, וקול של אנשים שמתלוננים בצדק על מישהו שמנצל גישות, אתה כבר עכשיו יכול לסגור את האשכול.
  6. @gilronen כבר אומר, אמרת אתה בעצמך "כל הוכחה" העדים הם ההוכחה שלי, ואתה יכול לראות שיש אנשים שלא סובלים את הבחור בגלל הגישה לאנשים, והדרך הניהול שלו
  7. @gilronen אז אתה אומר שלהביא עד ראייה לרוצח זה לא משמעותי כל עוד אין תמונה של הרוצח?
  8. @gilronen אשתדל להביא כמה שיותר אנשים שהיו עדים לסיטואציה.
  9. @NadavOhana אני מבין שאתם פשוט מביאים לאשכול למות, מה כבר מונע ממכם מלעשות את ה-"אקט" הזה? ולהדיח את הבחור מההנהלה.
  10. בן אדם עם ראש, סבלני, ומבין אנשים אחרים לא היה מתנהג כמו פדלאה קטנה ומנצל גישות בשביל "לרדת" על אנשים ולהתגרות בהם אחרי שהם מקבלים מיוטים. אם הוא כן היה יודע איך להסתדר עם זה כמו שצריך, לא היית רואה את האשכול הזה ושל - Cat. שיהיה לך בהצלחה
  11. למה שאני אצטרך לכבד מישהו שהוא לא מכבד את עצמו בכלל? איפה ההיגיון פה גבר, להגיד לילד עם נימוסים כאלה "אוי אתה עושה טוב" בזה שהוא רק מנצל גישות וחרא אישיות זה הדבר הכי מפגר ששמעתי. אני אדבר בטון שאני רוצה ואני מבין שזה לא מקובל עליך אבל אני עושה את זה רק בשביל להראות לך כמה המצב "חמור" אתה יכול לשאול כמה אנשים ספציפים (אם אתה צריך שמות אני יגיד לך בפרטי בשביל לא לפרסם פה) שיגידו לך אחד לאחד מה שאני אמרתי.
  12. שם מגיש התלונה: rr SteamID: STEAM_0:1:105072069 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: Gu4rdian קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/id/blablabl תאריך המקרה: 26.3.17 תיאור המקרה: אז ככה, קודם כל אני רוצה להגיד שמי שקיבל את הילד הזה צריך לחשוב מחדש ולהתחיל להסתכל על האדמינים שלו, ולבחון אותם כמו שצריך. ולעלות את ההגבלה של הגיל למה בגיל הזה הם חשים ולרוב בישראל יש חינוך פח. נכנסתי לארנה (איפה שהוא מנהל שם) וראיתי מלא ילדים מדברים ומתלוננים על הבחור, אז שאלתי מה קרה. עכשיו הוא עשה מיוט לכולם ומזהיר וממשיך להביא אזהרות. והוא ממשיך להביא מיוטים לכולם ולא לאותם האנשים שצורחים. (כנראה לא יודע איך לעשות מיוט) בכל מקרה אני כן הודה על זה שירדתי על הילד, ואני מודע לקטע שצעקתי וקיבלתי מיוט, את זה אני מצדיק ואין לי בעיה על זה. הבעיה היחידה היא שהוא מנצל את הכוחות שלו.. כולם מדברים אחד עם השני בארנה והוא משתיק את כולם ואומר להם להפסיק לעשות ספאם כשרק דיברו על כמה דברים שהם לא ספאם אלא לעניין. הוא לא מפסיק לתת מיוטים, וברגע שאנשים אומרים משהו לא במקום הוא מביא מיוט ומתחיל "לרדת" עליהם, כי הוא לוקח יתרון. אין לו סבלנות, אין לו כבוד, ואין לו בכלל מה לעזור לקהילה הזו. ילדים כמוהו רק יחריבו אותה. הוכחות תומכות: לצערי אין לי הוכחות לגבי הילד והלוואי שה-Shadowplay שלי היה עובד, אבל אפשר לשים לב ש"כמה" מהקהילה לא אוהבים אותו בכלל, וכל מי שהיה בשרת יכול להעיד על המקרה שקרה. (לסגור את האשכול הזה בגלל שאין לי הוכחות זה מעשה מפגר לגמרי אז בבקשה שזה לא יהיה תרוץ נחמד בשביל לתת לילד גב או כל דרך אפשרית בשביל לחפף את האשכול הזה). הערות: אשמח שתעיפו אותו / תטפלו בו בהקדם האפשרי, כי להביא לילד כזה גישות רק יהרוס קהילה. והוא מה שהורס אותה.
  13. גבר אתה היית בדיוק באותה השניה שזה קרה, ועוד מביא לו גב..
  14. ילד חסר שכל. אני לא מאמין שמביאים לילדים כאלו גישות. הוא מביא מיוטים ומתגרה / יורד חזרה עלייך כי יש לו יתרון. וכשכותבים לו בצ'אט הוא חושב שזה ספאם.
×
×
  • צור חדש...