עבור לתוכן

IdK2

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    49
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי IdK2

  1. לא יודע מה להגיד לך, אולי זה בגלל שאתה מהפלאפון או משהו (הראשון והרביעי זה לוגואים- אם אתה לא מכיר אותם אז מן הסתם לא תבין, השלישי- לוגו וטקסט במאונך שלי לגמרי ברור)
  2. נשמע כאילו אתה סתם מגזים אחי- אם כבר הייתי אומר בשני / אחרון הייתי עוד מבין .. חוץ מבאלה, הטקסט די ברור לדעתי אגב, יש לך תיק עבודות? כי אני רואה אותך מגיב מדי פעם בפורום אבל אף פעם לא ראיתי עבודות שלך תודה (: זה הלוגו של ERA, דווקא אפחד לא אמר לי שזה לא ברור (אתה מכיר את הלוגו?)
  3. למה שאעריך את זה? הוא לא עשה משהו למעני או משהו טוב לאחרים, סהכ למד אפטר ורצה להתנסות(אני מניח, וגם אם לא-) וזה בסהכ טריילר לקהילת פורומים, אתה יודע, לא משהו משמעותי כל כך לדעתי...
  4. קודם כל, מה הקשר הערכה? הוא עשה משהו בשבילי? הוא עשה משהו מרשים? לא... אז על מה יש לי להעריך אותו? דבר שני, תגובות כמו "כל הכבוד" "יפה מאוד" וכדומה לא יעזרו כלל למעצב/עורך/אומן כלשהו, אני נתתי לו תגובה בונה שלפחות ידע איפה הוא יכול להשתפר ולהתקדם ששווה הרבה יותר מתגובות כמו "יפה", במיוחד בגלל שאם עורך כלשהו יחשוב שבלחבר כמה קליפים הוא עשה משהו מדהים, בעצם סתם דפקת אותו, כי עכשיו הבן אדם חושב שבכך שהוא עושה את זה הוא מושלם ובעצם לא מתקדם ולומד. ובמקרה אנחנו נמצאים בפורום עיצוב ואומנות, ככה שמן הסתם הוא מבקש ביקורת בונה על העריכה/עיצוב, כי אני לא מוצא סיבה שמעצב רציני יחפש תגובות כמו "מדהים" "יפה". באופן אישי, גם אם מישהו שנא עבודה שלי אבל אמר לי איפה להשתפר ומה יצא לא טוב, אגיד תודה ואעריך את זה הרבה יותר מאנשים שאהבו את העבודה שלי ונתנו תגובה כמו "יפה".
  5. תשמע אני מבין שזה "לא מוכן בשיט" והכל אבל חוץ מכמה קליפים ששמת אחד ליד השני אני באמת לא רואה פה "רעיון" או משהו מיוחד שאפשר להגיב עליו :/ האינטרו נחמד אבל די פשוט, תוסיף כמה סמוקים ופליירס ברקע (גם את הסאונד הייתי משנה, אם יש לך motion pulse תחפש אולי בvelocity/power downs) ויש לך אחלה אינטרו,אבל חוץ מזה לא רואה עוד משהו מיוחד...
  6. http://www.interload.co.il/upload/9820737.png
  7. אף פעם לא הכנתי באנר כזה בסינמה(עם לוגו והכל), אז תיהיו עדינים משותפת עם מעצב אחר, אני הכנתי את הרנדר(בסינמה), בראשון(הירוק) הכנתי הכל- כולל הפוטושופ, בשני(הכחול) הוא הכין בפוטושופ ספידארט- https://www.youtube.com/watch?v=HvTrotKQZmY תוצאה סופית- עוד באנר עם מעצב אחר, את התוצאה שלו אתם יכולים לראות בסרטון ספידארט- https://www.youtube.com/watch?v=rUjXW7klKd0 תוצאה סופית-
  8. לא רואה עבודה על תמונות המקור, וגם אם הוספת מאתיים adjustment layers מה שבסוף קבוע זה איך זה נראה... אין פה הרבה, תנסה לאתגר את עצמך ;) אם אתה צריך עזרה מוזמן לשלוח ה"פ, בהצלחה בבאים :)
  9. נראה מעולה, אהבתי ;) ההברקות וההצצללות יצאו אחלה, אהבתי ממש את הפאטרן של הקווים. אתה תצבע את זה מתישהו? זה יכול להיות פצצה... בהצלחה בבאים! אגב, אשמח אם תעבור על האשכול שפרסמתי פה :)
  10. אהלן לא מזמן גיליתי את הHeaders לטוויטר(שלדעתי הרבה יותר קלים מבאנרים) והכנתי כמה, אשמח לקבל ביקורות את הרנדר בסינמה מישהו אחר הכין: מעצב אחר(geeky) התחיל ואני המשכתי:
  11. אהלן :) ניסיתי סגנון שחדש לי, והאמת שאני די מרוצה מהתוצאה חחחח ת.ב
  12. לא משהו כמו שכבר אמרו ואני מסכים, יש פה רק תמונה וטקסט עם תמונה. התמונה ברקע, אגב, נראית מאוד מתוחה. ממליץ לך לראות מדריכים לפני שתתקדם, אם אתה צריך עזרה אני פה ;) בהצלחה בבאים :)
  13. פוטומניפולציות ניקים חתימות פרסומות אתרים אפליקציות אילוסטרציות ... אתה באמת שואל? :/
  14. לא הבנתי למה התכוונת ב"מתבלבל בצדדים" :/
  15. תודה :) חס וחלילה ה3D של פוטושופ(תוצאה מזוויעה) ופן טול לוקח ים זמן(רק בניקים אני משתמש בפן טול, אבל למה לשנוא פן טול?), הטקסט הוא בC4D עם עריכה בפוטושופ
×
×
  • צור חדש...