עבור לתוכן

FromZero

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    86
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

1 עוקב

אודות FromZero

  • יום הולדת 09/12/1998

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    נתנאל
  • משחקים אהובים
    Overwatch

קישורים חברתיים

  • Steam
    Amouxi

מבקרים אחרונים

1757 צפיות בפרופיל

FromZero's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

15

כמות מוניטין כללית

  1. בעקבות הבגרות שלי מחר במחשבים החלטתי לבנות היום משחק, רציתי לתכנת את המשחק בלייב סטרים סתם בשביל הכיף. תצטרפו אם בא לכם התחלתי עכשיו: https://www.youtube.com/channel/UCimJP5DHP2PHWrJQ7dZ3_qA/live
  2. FromZero

    INTRODUCING TEAM VÄLFÄRD

    רוצים ללמוד איך לשחק יותר מקצועי?, עכשיו אתם יכולים!, נוצר ערוץ יוטיוב אשר כולל שחקנים ממש טובים במשחק ומטרת הערוץ היא ללמד את כל מי שרוצה להישתפר במשחק. הנה הסרטון הפתיחה של הקבוצה:
  3. FromZero

    The Original Mei

    לא... מה קשור....? אני הכי לא גזען שיש, למה סתם להגיד דברים
  4. FromZero

    The Original Mei

    מישהו שעובד בבליזרד שלח לינק לאיך שMei נראתה בתחילת דרכה, לדעתי הם היו צריכים להשאיר את Mei איך שהיא נראת הלינק לפוסט https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/67czxj/original_mei_was_a_bounty_hunter_frostbite/ הנה התמונה:
  5. יצאו Sound effects ממש מזמן אשר רומזים שתיהיה מפה בחלל או מתחת למים, אבל כל האפקטים הם מיולי 2016, כנראה שהם עובדים על המפה או ויתרו עליה. הנה הלינק: https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/683rul/all_aboard_the_hype_train_for_a_spaceunderwater/
  6. FromZero

    PTR Genji

    אני לא שומע את זה חחח
  7. FromZero

    PTR Genji

    בעיקבות הבאף האחרון בPTR שקיבל גנג'י הוא מסוגל עכשיו להתקיף 10 פעמים עם הULT שלו במקום 7. זה יותר באג מאשר באף. הנה הסרטון:
  8. אם אתם לא יודעים עקב ה Nexus Challenge 2.0, יצא סרטון נחמד הכולל את גנג'י נלחם נגד Diablo מHOTS בתוך Hanamura, בסרטון רואים גם את דיווה אשר לא נמצאת כרגע בHOTS אבל בעקבות הסרטון הזה אפשר לנחש שהיא ה Hero הבא שתצא לHOTS. הנה הסרטון:
  9. FromZero

    (Uprising) סקר.

    תענו על הסקר אם אהבתם ותכתבו סיבה למה. אני אישית לא שיחקתי הרבה באיונט עקב ה5 מבחנים בשבוע האחרון, אבל ממש אהבתי את האיונט הזה. מקווה שיהיו עוד PVE Modes.
  10. https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20754445737#post-2 מצטער שכחתי להוסיף
  11. סליחה על האיחור עם זה, עדיף עכשיו מאשר אף פעם. במוד החדש (Uprising default mode) יש אינטרציה בין הדמויות (מרסי/ריינהרדט/ טורביורן/טרייסר), אבל ידעתם שיש יותר אינטרקציה ככל שמנצחים יותר פעמים? בפורום של בליזרד שאלו אם מישהו בכלל משחק במוד הרגיל( הסיפור המקורי) כי הרבה אנשים שואלים מה הקומפ הכי טוב ללגנדרי במוד השני. אחד מהעובדים של בליזרד ענה לשאלה הזאת ציטוט: One other thing, if you're enjoying the dialogue between the heroes in Uprising: You might have noticed this, but in the default mode (Reinhardt/Mercy/Torbjorn/Tracer), more conversations are added to the random pool as you win more matches. זה באמת נחמד כי זה נחשב לסטוריליין ויש יותר מידע על הסיפור. הנה הלינק מאיפה הבאתי את זה. תודה לחברים שלי שלחו לי את זה. https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753995530#post-1
  12. לדעתי מה הכי בכיף באוברווץ זה כל GameModes החדשים שיוצאים בחגים. וממש חבל שאי אפשר לעשות Custom Game של הGameModes האלה. אבל Jeff Kaplan אמר שמתישהו בעתיד הם יוסיפו את כל המודים חזקה, בUpdate באחרון הם ניסו אבל הייתה בעיה טכנית שהפריעה אבל באיזשהו Update שיקרה בקרוב יוסיפו את הGameModes ככה ג'ף אמר.
×
×
  • צור חדש...