עבור לתוכן

FromZero

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    86
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי FromZero

  1. בעקבות הבגרות שלי מחר במחשבים החלטתי לבנות היום משחק, רציתי לתכנת את המשחק בלייב סטרים סתם בשביל הכיף. תצטרפו אם בא לכם התחלתי עכשיו: https://www.youtube.com/channel/UCimJP5DHP2PHWrJQ7dZ3_qA/live
  2. FromZero

    INTRODUCING TEAM VÄLFÄRD

    רוצים ללמוד איך לשחק יותר מקצועי?, עכשיו אתם יכולים!, נוצר ערוץ יוטיוב אשר כולל שחקנים ממש טובים במשחק ומטרת הערוץ היא ללמד את כל מי שרוצה להישתפר במשחק. הנה הסרטון הפתיחה של הקבוצה:
  3. FromZero

    The Original Mei

    לא... מה קשור....? אני הכי לא גזען שיש, למה סתם להגיד דברים
  4. FromZero

    The Original Mei

    מישהו שעובד בבליזרד שלח לינק לאיך שMei נראתה בתחילת דרכה, לדעתי הם היו צריכים להשאיר את Mei איך שהיא נראת הלינק לפוסט https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/67czxj/original_mei_was_a_bounty_hunter_frostbite/ הנה התמונה:
  5. יצאו Sound effects ממש מזמן אשר רומזים שתיהיה מפה בחלל או מתחת למים, אבל כל האפקטים הם מיולי 2016, כנראה שהם עובדים על המפה או ויתרו עליה. הנה הלינק: https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/683rul/all_aboard_the_hype_train_for_a_spaceunderwater/
  6. FromZero

    PTR Genji

    אני לא שומע את זה חחח
  7. FromZero

    PTR Genji

    בעיקבות הבאף האחרון בPTR שקיבל גנג'י הוא מסוגל עכשיו להתקיף 10 פעמים עם הULT שלו במקום 7. זה יותר באג מאשר באף. הנה הסרטון:
  8. אם אתם לא יודעים עקב ה Nexus Challenge 2.0, יצא סרטון נחמד הכולל את גנג'י נלחם נגד Diablo מHOTS בתוך Hanamura, בסרטון רואים גם את דיווה אשר לא נמצאת כרגע בHOTS אבל בעקבות הסרטון הזה אפשר לנחש שהיא ה Hero הבא שתצא לHOTS. הנה הסרטון:
  9. FromZero

    (Uprising) סקר.

    תענו על הסקר אם אהבתם ותכתבו סיבה למה. אני אישית לא שיחקתי הרבה באיונט עקב ה5 מבחנים בשבוע האחרון, אבל ממש אהבתי את האיונט הזה. מקווה שיהיו עוד PVE Modes.
  10. https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20754445737#post-2 מצטער שכחתי להוסיף
  11. סליחה על האיחור עם זה, עדיף עכשיו מאשר אף פעם. במוד החדש (Uprising default mode) יש אינטרציה בין הדמויות (מרסי/ריינהרדט/ טורביורן/טרייסר), אבל ידעתם שיש יותר אינטרקציה ככל שמנצחים יותר פעמים? בפורום של בליזרד שאלו אם מישהו בכלל משחק במוד הרגיל( הסיפור המקורי) כי הרבה אנשים שואלים מה הקומפ הכי טוב ללגנדרי במוד השני. אחד מהעובדים של בליזרד ענה לשאלה הזאת ציטוט: One other thing, if you're enjoying the dialogue between the heroes in Uprising: You might have noticed this, but in the default mode (Reinhardt/Mercy/Torbjorn/Tracer), more conversations are added to the random pool as you win more matches. זה באמת נחמד כי זה נחשב לסטוריליין ויש יותר מידע על הסיפור. הנה הלינק מאיפה הבאתי את זה. תודה לחברים שלי שלחו לי את זה. https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753995530#post-1
  12. לדעתי מה הכי בכיף באוברווץ זה כל GameModes החדשים שיוצאים בחגים. וממש חבל שאי אפשר לעשות Custom Game של הGameModes האלה. אבל Jeff Kaplan אמר שמתישהו בעתיד הם יוסיפו את כל המודים חזקה, בUpdate באחרון הם ניסו אבל הייתה בעיה טכנית שהפריעה אבל באיזשהו Update שיקרה בקרוב יוסיפו את הGameModes ככה ג'ף אמר.
  13. משהו שלא רואים כל יום, גיימר בשם Jon Matthis החליט לעשות מעקב אחריי העיין שלו בזמן ששיחק Overwatch ציטוט של Matthis מRedit : “Because eye movements are so central to our neural strategy, eye trackers are a very powerful tool for the study of human sensorimotor control,” זה הסרטון:
  14. בעקבות האיוונט של הUprising קיבלנו כמה ספרייס, שהם חלק ממש גדול מהעבר של כמה גיבורים, כרגע אני מדבר על Pharah. זה הספריי בספריי יש את Baby Pharah בידיים של Ana, ו Pharah מחזיקה את האצבע של אבא שלה. לא ידוע הרבה על אבא שלה, אבל הייתה תיאוריה שאבא של Pharah זה Soldier: 76, McCree or Reinhardt, מי שחשבו הכי התאים להיות אבא שלה הוא ריינהרדט רק בגלל שבChristmass Update לPharah ו Reinhardt היו ספריים דומים, באותו הUpdate יצא גם הקומיקס של החג שגרם לכולם לרדת מהרעיון שריינהרד הוא אבא של Pharah רק בגלל שראו בקומיקס את Pharah עם חבר שלה או אבא שלה, עכשיו בעקבות זאת ידוע שזה שזה אבא שלה. בגלל שהדמויות נראות דומות, ושהשיער שלו התקצר. זו הייתה תיאוריה שהיתפתחה כבר מאז שאנה יצאה כי היו הרבה ספריים דומים בין Ana Pharah and Reinhardt. קריאה מהנה!
  15. כותרת^ שלי זה כשאנשים משחקים עם Widowmaker אני לא מסוגל לראות מישהו מפספס פגיעות קלות דיון מהנה!
  16. הסקיין הזה כרגע נמצא ב HOTS והוא ממש יפה. כנראה זה יהיה הסקין שהיא תקבל
  17. כותרת^ לדעתי Ana ו Winston Winston ממש חזק עם Ana Ult דיון מהנה!
  18. גנג'י החליט להצטרף ל HOTS
  19. גנג'י החליט שלהיות גיבור באוברווץ לא מתאים לו בגלל שמסריי לא מרפאה אותו אז הוא מצא מקום בין הגיבורים של HOTS. הוא מצטרף לטרייסר לוסיו וזריה שכבר חלק מהחבורה של HOTS Trait Cyber Agility-D Activate to jump to target area Basic Abilities Shuriken-Q Throw 3 Shuriken in a spread pattern each damaging the first enemy it hits Stores up to 3 charges. Shuriken's cooldown replenishes all charges at the same time Deflect-W Becomes protected for 1.25 seasonds. Any damage blocked during this period causes Genji to throw a Kunai towards the nearest enemy Swift Strike(E)-Dash foward, dealing damage to all enemies in a line. Enemy Heroes who die within 2 seconds after bring hit by Swift Strike the cooldown and Mana cost refunded Heroic Abilities Dragonblade-R Unleash the Dragonblade for 8 seconds. While active, Dragonblade can be reactivated to lunge forward and slash in a huge arc. If any enemy Heroes are killed within 2 seconds after being by Dragonblade. Swift strike cool down is reset X-Strike -R Perform 2 Perpendicular slahes that deal damage and ifnite after 1.25 seconds, dealing additional damage to enemies in their area of effect זה כל מה שיש בנתיים. תהנו! הנה סורס של הכתבה. תהנו! http://www.polygon.com/2017/4/17/15326836/overwatch-genji-heroes-of-the-storm-character-blizzard-hanamura-battleground
×
×
  • צור חדש...