עבור לתוכן

Whracing

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    537
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    2

Whracing זכה בפעם האחרונה ב 9 באוקטובר 2017

לWhracing היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

אודות Whracing

  • יום הולדת 08/22/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    חגי

מבקרים אחרונים

3598 צפיות בפרופיל

Whracing's Achievements

YourGame Expert

YourGame Expert (4/17)

178

כמות מוניטין כללית

  1. חחח מה קורה יאלוף, שמח לראות שהגעתה לאן שהגעתה בקהילה. אלא אם כן זה לא השחר המטריל שאני מכיר של פעם אז התבלבלתי באנשים ?
  2. לא כלכך לגור אבל אני נהנה לבוא פעם בכמה זמן לצפון (קריית שמונה) לפרק זמן של שבוע שבועיים. האוויר/ה, האנשים והנדבים @NadavOhana. @HaikeOhana
  3. Whracing

    חזרתי ?

    אחרי יותר מחצי שנה של פרישה חזרתי ? זו הייתה חי שנה דיי משעממת ותאמת התגעגעתי לקהילה הזאת אז אהלן לכל החדשים שאני לא מכיר ו Yeet! לכל הישנים שאני מכיר !!!!
  4. [EU/IL] Annunaki x100 OpStats/BoostedForge [PVP] שרת ARK חדש EU/IL מלא מודים, X100 קל אבל קשה! על השרת: מפה: TheIsland מוד ראשי:Annunaki מודים:HG STACKING 10K, Super SpyGlass,Charcoal Burner,BoosterFab,Structures Plus (S+), ACM, TeleportPAD,Classic Flyers,MeatSpoiler,Annunaki Genesis אחסון: על המחשב שלי. 0XpMuliplier: x10 Diffucilty: 1 Taming: x25 Havrest: x100 PVP פירוט המחשב/אינטרנט שלי: gtx 1080ti 11gb i7 7700 16GB אינטרנט: 200 מגה HotBox Ports תמונות מהמוד הראשי: הערות: השרת יהיה פתוח כל הזמן שהמחשב שלי יהיה פתוח(24/7) חוץ מהפסקות חשמל/חופשות, לעיתים רחוקות. השרת הוא שרת חברי אבלPVP, אולי זה x100 אבל שזה לא יבלבל אתכם, זה שרת מאוד קשה!! לפרטים נוספים, אייפי ועוד הסבר על השרת ניתן לשלוח לי הודעה בדיסקורד: Whracing#2423 הערות למנהלים: זהו לא פרסום שרת/קהילה מתחרה!
  5. פתחתי שרת על המחשב שלי (פורטים) של ארק ומחר אני אפתח אותו אז מי שירצה שיכנס בכיף! שלחו לי הודעה בדיסקורד Whracing#2423 שרת: PVP x100 Annunaki מוד עיקרי. שרת הישדרות ואני עדיין אני עובד עליו אז יהיו כמה הפלות פה ושם. השרת רץ על האינטרנט שלי (200 מגה של הוט) אז לא יהיו לאגים. למנהלי פורומים: זה לא פרסום שרת/קהילה מתחרה. זה בס"כ שרת שפתחתי על המחשב שלי.
  6. הגרלה ! על המשחק: Rainbow six Siege רוצים את המשחק הזה?! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכנס לשרת הדיסקורד שלנו ולהכנס לחדר announcements# ולקרוא את הכתוב לגבי ההגרלה. קישור לשרת הדיסקורד שלנו: https://discord.gg/hPKvY58 ההגרלה נערכת בדיסקורד שלנו בחדר giveaway#
  7. חחחחחחחחחחחח אני אתעלם מהתגובה הלא קשורה הזאת.. זה משחק שרידה זה אני יודע! אבל המשחק הזה יותר מורכב ממה שזה נשמע או נראה. אם אין לך משהו קשור להגיב אז, אל.
  8. למי יש את המשחק הזה? יש לי אותו כבר כמה שנים ואף פעם לא הבנתי מה עושים שם. מי רוצה לבוא לשחק ?
×
×
  • צור חדש...