עבור לתוכן

Dolev Cohen

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות Dolev Cohen

  • יום הולדת 07/28/2003

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Dolev Cohen

מבקרים אחרונים

1940 צפיות בפרופיל

Dolev Cohen's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

1

כמות מוניטין כללית

  1. מקווה לחזור לימים שהשרתים היו פול לא היה אפשר להיכנס
  2. Dolev Cohen

    שחקן 2016

    חברה לא יודע אם מישהו זוכר אותי אני פה ממש מזמן עוד מקפטן פיצה וכל אלו הייתי גם אדמין כמה זמן בקיצור שווה לחזור לשחק? או שהקהילה הישראלית עדיין עושה בושה
  3. סודר בניסיון ה17 להיכנס, סליחה על ההפרעה
  4. ישר איך שאני נכנס לסרבר ובוחר קבוצה, בדיוק איך שנסגר לי החלון של איזה קבוצה לסגור זה יוצא לי מהמשחק בהודעה : "You are inactive or you closed the rules menu" מה לעשות?
  5. אני בא לשחק בשרת הTTT איך שאני נכנס ואני בוחר קבוצה - זה מקיק אותי עם ההודעה שסגרתי את החוקים או משהו כזה. אני יודע שצריך לבחור את האופציה שאתה יודע את החוקים ואם אתה מאשר שאתה יכול להיות D או לא, אבל זה ישר מקיק אותי בלי האופציה לבחור. ניסיתי להיות בספקטייט, בT, בCT, בהכל. זה פשוט לא נותן.
  6. @.Shahar חח קודם כל תודה כן. אבל תאמין או לא ראיתי את כל הסרטים שהצעת. מהסדרות שמעתי על 13 סיבות למה - אני יתחיל לראות!
  7. מבקש המלצות לסדרות / סרטים באחד מן הנושאים: כוחות הצלה אקשן ופעולה מערבונים אימה אני מת במיוחד על סרטים עם אקשן אך גם עם קומדיה כמו הסרט BAD BOYS 2 --אגב ממליץ מאוד עליו-- כל תגובה תתקבל בברכה, תודה מראש.
  8. משחק מאוד קשה לריאל, ברצלונה לקחה אותה בקלילל ריאל מסיימת מקום 3 את הליגה ו אתלטיקו במקום ה2.
  9. שאני נכנס לאתרים בקישור אני רואה אתה הכרויות של סינים? זאת המטרה XD?
  10. חולה על כדורגל!!! בין השאר רואה גם כדורסל שחייה ריצה קפיצה לגובה ולרוחק ועוד.. אישית הייתי באולמפיאדה האחרונה ב2016, בריו
  11. אוקיי אז ככה.@The Donger מסך מחשב: "AOC LED 21.5 דגם E2275SWJ מקלדת מכנית: Razer BlackWidow Chroma V2 Green Switch עכבר: Logitech G502 Proteus Spectrum RGB Gaming אוזניות + מיקרופון: Gaming Razer Kraken Pro V2 Oval זה מה שידוע לי, את השםש של חלק מהדברים העתקתי מהחנות האונליין של IVORY כי לא ידעתי איך רושמים.
  12. תודה לכל העונים עד עכשיו, @The Donger אם תוכל להסביר לי במה אתה מתכוון שאתה אומר ציוד היקפי כי אני לא כל כך מבין בתחום
  13. יש לי תקציב של 3500 שקל.. מה מציעים לי לעשות? מלקנות עכבר ועד פוסטר ועד משחק ובעצם כל דבר שקשור לגיימינג
×
×
  • צור חדש...