עבור לתוכן

TheBallTL

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    367
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

2 עוקבים

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Dor

מבקרים אחרונים

5156 צפיות בפרופיל

TheBallTL's Achievements

YourGame Expert

YourGame Expert (4/17)

94

כמות מוניטין כללית

  1. שלום. סיבת הבאן היא טרולים בצאט דיבור לא יפה לשחקים אחרים. קיללת אנשים אחרים והספמת בצאט. זאת לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאתה מתנהג בצורה כזאת ונענש. מקווה שהעונש הזה יגרום לך להבין לפעם הבאה שדברים כאלה לא מקובלים בשרת שלנו. הרחקה זאת לא תרד. תודה והמשך סופש נעים
  2. שלום לכולם!! כפי שאתם יודעים בכל סוף עונה של פאקשן אנחנו מחלקים פרסים לפאקשן מקום ראשון! סוף העונה אומנם לא קרוב אבל אנחנו מפרסים את הפרסים שיקבל הפאקשן מקום ראשון! בסוף העונה הזאת הלידר של הפאקשן מקום 1 יבחר 3 אנשים מהפאקשן שלו שכל אחד יקבל 100$ מתנה בחנות שלנו! כן כן שמעתם נכון 100$ מתנה בחנות! איך תתנהל הבחירה של הפאקשן המנצח? הפאקשן שיחזיק במקום ראשון בשרת הכי הרבה זמן בעונה הוא יהיה הפאקשן המנצח(לפי ה Ftop) לפאקשן חייב להיות בסיס עם Claim. בפאקשן חייבים להיות לפחות 3 אנשים. ממחר אנחנו נתחיל את הספירה. מה שאומר שעד עכשיו זה לא משנה מי היה ב FTOP 1. מה שאומר שלכולכם יש סיכוי שווה לזכות! בהצלחה לכולם.
  3. מחר אנחנו נוציא אשכול מסודר על מה הולך לקרות. השארו מעודכנים. מתנצלים על אי הנוחות.
  4. שלום לכולם. אחרי תקופה ארוכה של עבודה קשה YourPixel גאה להציג את שרת ה Factions Renew! גרסת השרת: 1.8.9 תקציר על השרת: שרת הפאקשן הוא בעצם שרת PVP. מטרת השרת היא בעצם להיות הפאקשן החזק ביותר בשרת. לבנות את הבסיס המוגן ביותר. ולפרוץ לבסיסים של פאקשנים אחרים. איך להתחיל: דבר ראשון אתם צריכים לפתוח Faction או להצטרף לאחת קיימת תוכלו לעשות זאת בעזרת הפקודה f create/ לאחר מכן תצטרכו לחפש מקום לבנות את הבסיס שלכם. תוכלו להשתגר לעזור רנדומלי במפה בעזרת הפקודה : wild/ או בעזרת הNPC הזה : כאשר תמצאו מקום שבו תחליטו לבנות את הבסיס שלכם, תצטרכו בעצם לעשות Claim לעזור שיהיה שייך לכם. בשרת עצמו יש Custom enchants כדי להשיג אותם אתם תצטרכו לקנות ספרים בעזרת נקודות ניסיון (EXP) תוכלו לקנות את הספרים בעזרת הNPC הבא: מטרת השרת: מטרת השרת היא בעצם להיות הפאקשן מקום ראשון. לשרת צפויים עדכונים גדולים בהמשך הדרך. בהצלחה בשרת. לשאלות מוזמנים לפנות לחברי הצוות בדיסקורד או בשרת עצמו. המשך שיהיה נעימה צוות השרת.
  5. תודה רבה לכולם
  6. המעצבנים האלה: אממ תאמת שLeague Of legends, לא היה קיים לפני 15 שנה... בכללי שיהיה בהצלחה אני לא משחק כבר אני ממליץ על המשחק הזה בחום!
  7. אחלה של רעיון. בהצלחה לכולם בלימודים ?
×
×
  • צור חדש...