עבור לתוכן

TheBallTL

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    367
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי TheBallTL

  1. שלום. סיבת הבאן היא טרולים בצאט דיבור לא יפה לשחקים אחרים. קיללת אנשים אחרים והספמת בצאט. זאת לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאתה מתנהג בצורה כזאת ונענש. מקווה שהעונש הזה יגרום לך להבין לפעם הבאה שדברים כאלה לא מקובלים בשרת שלנו. הרחקה זאת לא תרד. תודה והמשך סופש נעים
  2. שלום לכולם!! כפי שאתם יודעים בכל סוף עונה של פאקשן אנחנו מחלקים פרסים לפאקשן מקום ראשון! סוף העונה אומנם לא קרוב אבל אנחנו מפרסים את הפרסים שיקבל הפאקשן מקום ראשון! בסוף העונה הזאת הלידר של הפאקשן מקום 1 יבחר 3 אנשים מהפאקשן שלו שכל אחד יקבל 100$ מתנה בחנות שלנו! כן כן שמעתם נכון 100$ מתנה בחנות! איך תתנהל הבחירה של הפאקשן המנצח? הפאקשן שיחזיק במקום ראשון בשרת הכי הרבה זמן בעונה הוא יהיה הפאקשן המנצח(לפי ה Ftop) לפאקשן חייב להיות בסיס עם Claim. בפאקשן חייבים להיות לפחות 3 אנשים. ממחר אנחנו נתחיל את הספירה. מה שאומר שעד עכשיו זה לא משנה מי היה ב FTOP 1. מה שאומר שלכולכם יש סיכוי שווה לזכות! בהצלחה לכולם.
  3. מחר אנחנו נוציא אשכול מסודר על מה הולך לקרות. השארו מעודכנים. מתנצלים על אי הנוחות.
  4. שלום לכולם. אחרי תקופה ארוכה של עבודה קשה YourPixel גאה להציג את שרת ה Factions Renew! גרסת השרת: 1.8.9 תקציר על השרת: שרת הפאקשן הוא בעצם שרת PVP. מטרת השרת היא בעצם להיות הפאקשן החזק ביותר בשרת. לבנות את הבסיס המוגן ביותר. ולפרוץ לבסיסים של פאקשנים אחרים. איך להתחיל: דבר ראשון אתם צריכים לפתוח Faction או להצטרף לאחת קיימת תוכלו לעשות זאת בעזרת הפקודה f create/ לאחר מכן תצטרכו לחפש מקום לבנות את הבסיס שלכם. תוכלו להשתגר לעזור רנדומלי במפה בעזרת הפקודה : wild/ או בעזרת הNPC הזה : כאשר תמצאו מקום שבו תחליטו לבנות את הבסיס שלכם, תצטרכו בעצם לעשות Claim לעזור שיהיה שייך לכם. בשרת עצמו יש Custom enchants כדי להשיג אותם אתם תצטרכו לקנות ספרים בעזרת נקודות ניסיון (EXP) תוכלו לקנות את הספרים בעזרת הNPC הבא: מטרת השרת: מטרת השרת היא בעצם להיות הפאקשן מקום ראשון. לשרת צפויים עדכונים גדולים בהמשך הדרך. בהצלחה בשרת. לשאלות מוזמנים לפנות לחברי הצוות בדיסקורד או בשרת עצמו. המשך שיהיה נעימה צוות השרת.
  5. תודה רבה לכולם
  6. המעצבנים האלה: אממ תאמת שLeague Of legends, לא היה קיים לפני 15 שנה... בכללי שיהיה בהצלחה אני לא משחק כבר אני ממליץ על המשחק הזה בחום!
  7. אחלה של רעיון. בהצלחה לכולם בלימודים ?
  8. ככה אני מבין מה שאתה אומר ואני לא יכול להגיד שאני לא מסכים איתך... אבל בשביל ליצור את השינוי שאתה רוצה זה לא משהו שתלוי רק בהנהלה... מה שאני מנסה להגיד זה שבשביל שהשינוי הזה יקרה זה צריך לבוא גם מהמשתמשים.
  9. אמרתי את זה בתגובות האחרונות שלי אבל אגיד את זה שוב עכשיו. פורום דיבורים הוא המקום לפתוח את כל האשכולות שלא מתאימים לכל פורום אחר. וכן גם אשכולות כאלה. זה המקום של פורום דיבורים במידה ואתה יותר מחודד מטרה למה אתה רוצה לראות, יש קטגוריות אחרות שאתה יכול להסתכל עליהם אם זה פורום ה CS OVERWATCH FORTNITE וכו... פורום דיבורים הוא כמו כל פורום דיבורים. מקום שאנשים רושמים מה שעולה להם לראש זה הכל. כל עוד זה לא עובר את הקו האדום של דיבור בוטה, תוכן מיני או כל דבר כזה או אחר, אין שום בעיה עם התכנים האלה. מקווה שעזרתי.
  10. נדב אתה לא יכול להחליט לאנשים מה לרשום ומה לא... במידה ומישהו רוצה להגיב בתגובה הפיגמות זה לא נוגד שום חוק. האנשים שמגיבים את התגובות האלה הם חברים שלך.... במידה ואתה רוצה שהדברים האלה יפסיקו אתה צריך לדבר איתם... בנוסף יש הבדל בן ספאם לבין מה שאנחנו רואים בפורום דיבורים. בפורום דיבורים אתה רואה אשכולות חסרי פואנטה זה נכון. אבל ככה אנשים מדברים מתבטאים החוצה. ולדעתי זה רק תורם להכרות של אנשים ולאווירה טובה ביניהם. לדעתי אתה פשוט לא כל כך מבין מה זה ספאם... ספאם: "ספאם הוא במובנו הרחב כל פעולה במערכות תקשורת אלקטרוניות, אשר מטרתה שיווק אגרסיבי, השואף לחשוף מוצר או שירות למספר אנשים רב ככל האפשר, תוך כדי התעלמות מטובתם, מרגשותיהם, ומרצונותיהם של הנמענים."
  11. טוב אז ככה מספר דברים דבר ראשון זה פורום אנימה ומנגה http://prntscr.com/lw34tx אני לא רואה פה ספאם כולשהו. ה"ספאם" נשאר בפורום דיבורים. זה הקטע של פורום דיבורים, לדבר שם על הכל. וגם אם לך זה נראה לא חשוב אנשים אחרים אוהבים את זה. הקטע של פורו םדיבורים זה לא אשכולות עם תוכן משמעותי וכו... זה יותר לדבר עם אנשים אחרים שנמצאים בפורום וליצור אווירה חברתית יותר.
  12. בהצלחה בהמשך הדרך תותח!
  13. שלום חברים. אנחנו שמחים שאתה נותנים את דעתכם בנושא. לדעתי פורום דיבורים הוא פורום שאפשר לדבר בו על הכל. גם עם לכם זה נראה כמו ספאם מיותר או סתם אשכולות לצורך צבירת נקודות או "משימות שבועיות" פורום דיבורים כמו כל פורום דיבורים נועד בשביל האשכולות האלה. יש סיבה שקוראים לפורום הזה בצורה הזאת... נ.ב פנייה אלינו בצורך "לתקן" את עניין ה"ספאם" בפורום דיבורים הוא מיותר. אני מבין שזה מפריע לכם. במידה ואתם רוצים לראות תוכן אחר בפורום זה אתם יכולים להביא את התוכן לפורום הזה בעצמכם. אני הסביר את הכוונה שלי, תפתחו אשכולות עם יותר תוכן. תגיבו תגובות עם יותר תוכן ואתם תראו שאנשים יעשו אותו דבר. מקווה שעניתי לכם על השאלה ? במידה ועדיין יש לכם שאולות מוזמנים לפנות אליי בפרטי. תודה והמשך יום טוב.
  14. פשש כשרון יש לנו פה
×
×
  • צור חדש...