עבור לתוכן

ijo

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    922
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    6

ijo זכה בפעם האחרונה ב 18 במאי 2020

לijo היה את התוכן עם הכי פופלארי!

6 עוקבים

אודות ijo

  • יום הולדת 08/21/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אור

קישורים חברתיים

  • Steam
    STEAM_1:0:45306095

מבקרים אחרונים

5078 צפיות בפרופיל

ijo's Achievements

YourGame Novice

YourGame Novice (6/17)

329

כמות מוניטין כללית

  1. ijo

    געגועים

    הרבה חסרים פה אבל וואלה שמח לראות אתכם חברים יקרים
  2. ijo

    געגועים

    מה אומרים חברים יקרים מה חדש? וואלה האמת הלוואי היה לי זמן לחזור אני בבסיס סוגר שבתות כמו מים ואין לי זמן אפילו להתעדכן מה קורה כאן. מה איתכם ספרו לי קצת שבת שלום לקהילה הכי טובה עם האנשים הכי טובים בישראל אוהב אתכם ?
  3. מוזמנים לתת רעיונות נוספים.
  4. שם מגיש ההצעה: ijo תאריך הגשת ההצעה: 27/07/18 פירוט על ההצעה: הגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי ולהוריד את כל הצוות (כולל הנהלת השרתים) ולתת צאנס לכולם להשקיע מספיק בשביל להרוויח את המקום בצוות השרתים.. ואפילו גבוה יותר. מדוע אני חושב שההצעה שלי טובה: וואלה האמת שאני ממש פה ושם נכנס להסתכל על מה קורה כאן ומה השתנה והאמת שבחודשים האחרונים הקהילה רק דועכת, וחבל.. אני מאמין שהקהילה הזאת באמת צריכה להיות הכי טובה בארץ אבל בגלל חוסר השקעה ומקוריות היא לא.. תתחילו לשים לב שכל הצוות שם זין ברגע שהוא מקבל תפקיד אז כתשובה תעיפו את כולם *לא אישי* ותתנו לכל השחקנים הזדמנות לנסות להרוויח את המקום כצוות. מי שהכי יתמיד אפילו תשימו אותו כאחראי צוות או משהו בסגנון. תעשו את זה רק אם אתם חושבים כמוני כי לדעתי זה הדבר היחיד שנשאר לעשות בשביל שמשהו באמת ישתנה בקהילה.. מקווה לטוב, תעדכנו @Cactus @Delirious
  5. צא עם חברים למסיבות אחי לא חסר שם מסיבות.. זה כל היופי שבאילת. על הדרך תביא כמה למלון
  6. מפקח קהילת CS:GO //// אחראי רעיונות לטרולים של שחר @.Shahar
  7. אדמין בשרת ה-TTT מנהל שרת ה-TTT אחראי צוות פרישה קצרה אחראי צוות פרישה ארוכה
  8. תותחים! שאפו שחר כל הכבוד גבר קטן הבאת פה שינוי גדול לטובה שלך. ?
  9. אחי, אני כבר לא אחראי על שום דבר אני פניתי אליך בגלל שמעצבן אותי לראות איך כולכם קוטלים את ההנהלה כאילו היא אשמה בזה שהיא מנסה לעזור ולמצוא פתרון. אתם חושבים שזה קל אבל אתם לא מבינים שזה זיון שכל אחד גדול וזה מצריך הרבה סבלנות בשביל להתמודד עם המון בעיות שונות. אז במקום להתלונן כל הזמן תנסה לעזור להם.. עזוב את החוק בצד כבר אמרתי לך אלף פעמים, אני מדבר איתך על פתרון למצב שהצגתי במידה ואין את החוק הזה. יפה, הצעת את הבוט ספקטייט הזה, אני אישית לא מכיר אותו אבל הינה, יש לך רעיון מעולה. אם תפנה למנהל עם הרעיון הזה כמו בן אדם נורמלי וכמו אדם טוב, הוא יקדם את זה הלאה ובמידה וזה אפשרי וזה יצא לפועל אז זה יהיה פתרון להמון בעיות שיש. כמו ארדיאמים.
  10. יפה, כבר התקדמות. אז בעבר זה כבר נוסה וכידוע לך זה מצריך שטח אכסון ענקי בשביל להקליט את כל המשחק 24/7, ובנוסף, עד כמה שידוע לי ספציפית, בוט כזה מקליט רק מנקודת מבט של שחקן מסויים. הוא לא יכול להקליט את כל המשחק מהעיניים של כל השחקנים. לכן זה לא כל כך יעיל..
  11. ושוב, אתה לא מתייחס לסיטואציה שנתתי. אתה רק אומר למה החוק הזה לא טוב וכבר ציינתי בתגובה שלי את הסיבה הספציפית הזאת שאמרת. אני מצפה ממך לתת לי פיתרון לנושא הזה, כי למרות שאתה שחקן יותר ותיק ממני בקהילה ובשרת ה-TTT, הפתרון הפשוט שהצגת הוא לא פתרון. ככה זה עבד עד עכשיו, נכון, אבל החוק הזה שאתה מתלונן עליו התווסף מהסיבה הפשוטה שכולם התלוננו על המצב הזה. במקרה, אני הייתי בצוות השרת כשהתלוננו אז אני יודע את זה. אבל המון שחקנים פרשו בגלל שזה מטומטם שאסור להרוג שחקן שאתה יודע בוודאות שהוא הרג מישהו אחר רק בגלל ש-"לא ראית אותו יורה". אז שוב אני שואל, יש לך פיתרון שימנע את כל הסיפור הזה? גם אם זה מוד מסויים שצריך לבנות ואז נשאל את המתכנתים האם זה אפשרי.
×
×
  • צור חדש...