עבור לתוכן

ijo

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    922
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    6

כל דבר שפורסם על-ידי ijo

  1. ijo

    געגועים

    הרבה חסרים פה אבל וואלה שמח לראות אתכם חברים יקרים
  2. ijo

    געגועים

    מה אומרים חברים יקרים מה חדש? וואלה האמת הלוואי היה לי זמן לחזור אני בבסיס סוגר שבתות כמו מים ואין לי זמן אפילו להתעדכן מה קורה כאן. מה איתכם ספרו לי קצת שבת שלום לקהילה הכי טובה עם האנשים הכי טובים בישראל אוהב אתכם ?
  3. מוזמנים לתת רעיונות נוספים.
  4. שם מגיש ההצעה: ijo תאריך הגשת ההצעה: 27/07/18 פירוט על ההצעה: הגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי ולהוריד את כל הצוות (כולל הנהלת השרתים) ולתת צאנס לכולם להשקיע מספיק בשביל להרוויח את המקום בצוות השרתים.. ואפילו גבוה יותר. מדוע אני חושב שההצעה שלי טובה: וואלה האמת שאני ממש פה ושם נכנס להסתכל על מה קורה כאן ומה השתנה והאמת שבחודשים האחרונים הקהילה רק דועכת, וחבל.. אני מאמין שהקהילה הזאת באמת צריכה להיות הכי טובה בארץ אבל בגלל חוסר השקעה ומקוריות היא לא.. תתחילו לשים לב שכל הצוות שם זין ברגע שהוא מקבל תפקיד אז כתשובה תעיפו את כולם *לא אישי* ותתנו לכל השחקנים הזדמנות לנסות להרוויח את המקום כצוות. מי שהכי יתמיד אפילו תשימו אותו כאחראי צוות או משהו בסגנון. תעשו את זה רק אם אתם חושבים כמוני כי לדעתי זה הדבר היחיד שנשאר לעשות בשביל שמשהו באמת ישתנה בקהילה.. מקווה לטוב, תעדכנו @Cactus @Delirious
  5. צא עם חברים למסיבות אחי לא חסר שם מסיבות.. זה כל היופי שבאילת. על הדרך תביא כמה למלון
  6. מפקח קהילת CS:GO //// אחראי רעיונות לטרולים של שחר @.Shahar
  7. אדמין בשרת ה-TTT מנהל שרת ה-TTT אחראי צוות פרישה קצרה אחראי צוות פרישה ארוכה
  8. תותחים! שאפו שחר כל הכבוד גבר קטן הבאת פה שינוי גדול לטובה שלך. ?
  9. אחי, אני כבר לא אחראי על שום דבר אני פניתי אליך בגלל שמעצבן אותי לראות איך כולכם קוטלים את ההנהלה כאילו היא אשמה בזה שהיא מנסה לעזור ולמצוא פתרון. אתם חושבים שזה קל אבל אתם לא מבינים שזה זיון שכל אחד גדול וזה מצריך הרבה סבלנות בשביל להתמודד עם המון בעיות שונות. אז במקום להתלונן כל הזמן תנסה לעזור להם.. עזוב את החוק בצד כבר אמרתי לך אלף פעמים, אני מדבר איתך על פתרון למצב שהצגתי במידה ואין את החוק הזה. יפה, הצעת את הבוט ספקטייט הזה, אני אישית לא מכיר אותו אבל הינה, יש לך רעיון מעולה. אם תפנה למנהל עם הרעיון הזה כמו בן אדם נורמלי וכמו אדם טוב, הוא יקדם את זה הלאה ובמידה וזה אפשרי וזה יצא לפועל אז זה יהיה פתרון להמון בעיות שיש. כמו ארדיאמים.
  10. יפה, כבר התקדמות. אז בעבר זה כבר נוסה וכידוע לך זה מצריך שטח אכסון ענקי בשביל להקליט את כל המשחק 24/7, ובנוסף, עד כמה שידוע לי ספציפית, בוט כזה מקליט רק מנקודת מבט של שחקן מסויים. הוא לא יכול להקליט את כל המשחק מהעיניים של כל השחקנים. לכן זה לא כל כך יעיל..
  11. ושוב, אתה לא מתייחס לסיטואציה שנתתי. אתה רק אומר למה החוק הזה לא טוב וכבר ציינתי בתגובה שלי את הסיבה הספציפית הזאת שאמרת. אני מצפה ממך לתת לי פיתרון לנושא הזה, כי למרות שאתה שחקן יותר ותיק ממני בקהילה ובשרת ה-TTT, הפתרון הפשוט שהצגת הוא לא פתרון. ככה זה עבד עד עכשיו, נכון, אבל החוק הזה שאתה מתלונן עליו התווסף מהסיבה הפשוטה שכולם התלוננו על המצב הזה. במקרה, אני הייתי בצוות השרת כשהתלוננו אז אני יודע את זה. אבל המון שחקנים פרשו בגלל שזה מטומטם שאסור להרוג שחקן שאתה יודע בוודאות שהוא הרג מישהו אחר רק בגלל ש-"לא ראית אותו יורה". אז שוב אני שואל, יש לך פיתרון שימנע את כל הסיפור הזה? גם אם זה מוד מסויים שצריך לבנות ואז נשאל את המתכנתים האם זה אפשרי.
  12. שוב, אתה מתחמק מתשובה. כן.. סיטואציה כזאת יכולה לקרות וזה קורה. עזוב את הדוגמא הספציפית הזאת, אני מדבר איתך על מצב שבו מישהו נמצא אפילו צמוד אליך ואתה לא מסתכל לכיוון שלו והוא הורג שחקן אחר, כשאתה מסתובב אתה לא יכול להרוג אותו גם אם אתה בטוח שזה הוא בגלל שלא ראית אותו יורה. אז חאלס להתחכם ובמקום להיתפס על מקרה ספציפי תאר לך בראש ותיזכר ברגעים שזה כן קרה לך ויאללה, אני מחכה לפיתרון ממך, כי כמו שכבר ציינת החוק הזה גרוע וההנהלה מפגרת וכולם ילדים קטנים עם חוקים טיפשיים והזויים. נניח ואתה מנהל השרת, מה הפיתרון שלך למצב הזה?
  13. חיים שלי אני מבין אותך הכי שבעולם וגם אני חושב סוג של כמוך, אבל כולם כאן חייבים להבין שיש גם צד אחר.. יש את הצד של המקרים שאנחנו יודעים בוודאות שהבן אדם שאנחנו מסתכלים עליו עכשיו הרג לפני שנייה שחקן אחר מתוך ההיגיון הבסיסי שראית אותו יוצא ממקום סגור אחרי שנשמעו יריות ובנוסף גם ראית שם גופה, ולבעיה הגדולה הזו אין פיתרון. הבעיה העוד יותר גדולה, היא שמנהלים חדשים של השרת מנסים למצוא לזה פיתרון ומה שהשחקנים עושים זה לקטול אותם במקום לתת לזה צ'אנס ולראות עד כמה זה יעיל.. בסופו של דבר אתה יודע כמה אני אוהב את השרת הזה ואני מת שימצא לזה פיתרון בשביל שהוא יהיה מלא בכל רגע ביום, אבל בשביל זה צריך שיתוף פעולה מלא מרוב השחקנים ולא קטילה של אנשי הצוות במקום. מי שמספיק חכם בשביל להגיד זה רעיון גרוע ולקטול שיהיה גם מספיק חכם בשביל לתת פיתרון חלופי..
  14. בגלל זה לחוק הזה היה עונשים משלו, עכשיו עזוב תיאורים נוספים ותענה על התיאור הספציפי שאני נתתי. מה אתה חושב שאפשר לעשות במצב כזה? איזה פיתרון יש לך למצב כזה? ואתה בתור מי ששיחק הרבה זמן TTT יודע שאתה נתקל המון במצבים כאלה שאתה יודע מי הרג בוודאות אבל אתה חסר אונים בגלל חוקי השרת. (אפילו שבמקרה שלך ספציפי אתה פשוט עושה ארדיאם ואומר שראית אותו יורה)
  15. בואו נעשה לכם סדר פשוט למה לחוק הזה יש גם צדדים טובים בניגוד לכל מה שרשמתם. (לא אומר שאני בעדו) תארו לכם מצב שאתם נמצאים במרתף בתוך בית שממנו אפשר לעלות רק למעלה בשביל לצאת ממנו. אתם נמצאים באותו מרתף יחד עם עוד שני שחקנים, עד כאן הכל ברור? סבבה. אתם מחליטים לעלות קומה אחת למעלה ולהשקיף על היציאה מהמרתף. אתם שומעים יריות שבאות מכיוון המרתף- אתם יורדים רואים שמהשניים שהיו שם, נותר אחד חי והשני מת והגופה מולכם. מותר לכם להרוג אותו? הרי זה ברור שמי שנשאר שם חי הוא זה שהרג את השני, כי פשוט אין עוד אף אחד אחר שיכול. אז מה אפשר לעשות בנוגע לזה? הרי אין חוק ש-"מותר להסתמך על שמיעה" או "מותר להסתמך על היגיון". יש רק חוק שאומר ראית אותו יורה? מותר לך להרוג. בנוסף, לחוק הזה יש כמובן צד שלילי. צד שמושך טרולים כמו כמה מכם שיצא לי כבר להכיר.. מגיעים לשרת הורגים מישהו שלא בא לכם טוב בעין ואומרים "שמעתי אותו יורה" עכשיו לך תוכיח שזה לא נכון. זאת הבעיה העיקרית של ה-TTT, אם מישהו ימצא לזה פיתרון עם אחוזים ממש קטנים של חסרונות, זה יהפוך את השרת הזה לשרת הטוב ביותר. רק זרקתי לכם נקודה למחשבה. אשמח לעזור אם אוכל. @Trix @Shtoota @RyZ @NadavOhana
  16. ijo

    PUBG תובעים את Epic Games?

    H1Z1 המוד באטל רויאל הכי כיף שלי אישית יצא לשחק. (במפה הישנה לפני כשנתיים). אחרי שראו שהמוד כל כך מוצלח, פיתחו עוד ועוד משחקים מהסוג הזה. כמו- PUBG. כן, הוא יצא אחרי H1Z1. אז לכל מי שמגיב כאן ואומר שהם תובעים אותם כי הם "מעתיקים" מהם- גם PUBG "העתיקו" את המוד הזה מ-H1Z1..
  17. חחח חשבתי שאתה מכיר אותי.. אני לא מאלה שילקקו ובמיוחד לא בשביל תפקיד. פרשתי מהסיאס כי אין לי זמן כי אני לקראת גיוס. לא כי לא היה נח לי בתפקיד שהייתי בו. אבל טוב לדעת שלא התבגרת חבר, שבת שלום.
  18. הזויים*, גם לך יש שגיאות כתיב, במקום לשפוט תלמד לעזור וללמד. וחלאס להיות שלילי, תן להם הזדמנות לעשות משהו. בלי גיבוי מהצד אף אחד לא יוכל להצליח. איתי בהצלחה תותח, מאמין בך שתצליח לשנות. אוהב אותך חבר יקר @Venomens שקד בהצלחה גם לך כפרה, זה יהיה קשה אבל אם תתמידו אין שום סיבה שלא תצליחו ? @xShakedDev
  19. לא. לצערי זאת עוד לא קהילה כל כך גדולה בשביל שאנשים יבואו וידברו על בעיות אישיות שלהם. כאן כולם מכירים את כולם, אז אנשים לא באמת יבואו וידברו על בעיות, הם סתם יחפשו איך להצחיק אחרים. ואותם אחרים, יגיבו שטויות במקום לקחת את הנושא רציני.. בינתיים לא, בעתיד כן.
  20. קיבלת תשובה, נשמח לראותך שוב בשרתינו, ננעל.
  21. שלום ותודה על הפנייה, אני לא רואה את הבאן שלך בסורסבאן. אתה בטוח שאתה בבאן?
×
×
  • צור חדש...