עבור לתוכן

TheRensis

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות TheRensis

  • יום הולדת 19 בספטמבר

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    תמיר

מבקרים אחרונים

789 צפיות בפרופיל

TheRensis's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

4

כמות מוניטין כללית

  1. image.thumb.png.a8539f4477f9d4a970927151ed4e4776.pngנבו נתן לי באן. אוקיי אז ככה אני משחק לי במיינקראפט ופותח לי שרת. ואז אני יוצר את השרת עושה בו פלאגינים מעצב את השרת ובקיצור יוצר את השרת. אחרי כמה דקות סוג של סיימתי להכין את השרת עם חברים שלי. ומה שווה שרת שאין בוא אנשים?? אז אני פירסמתי את השרת בכל מיני מקומות אם זה בסקייפ אם זה בדיסקורד ואם זה בכלל בשרתים אחרים. אחר כך אני רוצה להיכנס לYourGame ומה אני רואה??

    שיש לי באן לתמיד! על מה? על כך שאני פרסמתי את השרת שלי. וכל הקטע הוא שבכלל לא ידעתי שאסור לפרסם שרתי מיכיוון שראיתי הרבה אנשים מפרסים את הסקייפ שלהם את הטים ספיק שלהם את הדיסקורד שלהם ולא ידעתי בכלל שאסור.

    ואז נבו נתן לי (IndePhone) באן.

    1. 2Spooky2me

      2Spooky2me

      תקשיב אי ידיעת החוק לא פוטרת מעונש, את הבאן אני לא יכול להוריד הבן אדם היחיד שיכול להוריד לך זה נבו

      תדבר איתו ואולי הוא יוריד לך

  2. image.thumb.png.6bcbe89d4de2f327971173a6cfcd24b9.pngנבו נתן לי באן. אוקיי אז ככה אני משחק לי פותח לי שרת מעצב אותו ובקיצר יוצר את השרת. עכשיו איזה מין שרת זה שאין בו אנשים? אני רציתי לפרסם אותו קצת. אז נכנסתי כל מיני שרתים ופרסמתי שם את השרת. לאחר כמה דקות אני מפרסם גם בסקייפ שלי וכמה אנשים שפרסמתי להם את השרת בסקייפ נכנסו לשת. אחרי כמה שעות אני רציתי ללכת לשחק ב YourGame אני נכנס ומה אני רואה?? שיש לי באן לתמיד! על מה? אל כך שאני פרסמתי את השרת שלי וכל הקטע הוא שבכלל לא ידעתי שאסור לפרסם כי ראיתי שכל מיני אנשים מפרסמים דברים וחשבתי שמותר גם שרתים אבל מה? אסור וזהו.

    1. TheRensis

      TheRensis

      השם שלי במיינקראפט זה IndePhone

  3. image.thumb.png.4f044e1a22550a4f6a59515acb6d06df.pngנבו נתן לי באן. אוקיי מה שקרה זה שאני פתחתי שרת ואז פרסמתי אותו בשרת YourGame כדי שהיכנסו עליו. עכשיו אני לא ידעתי שאסור ואף אחד לא אמר לי שאסור. אז אני נכנסתי לשרת שהכנתי ואז נכנסו לשם כמה חברים שלי שפרסמתי גם בקבוצות שונות בסקייפ שלי ואז אנשים נכנסו והכל היה טוב ויפה. לפני כמה דקות ניסתי להיכס לYourGame ומה אני רואה??

    שיש לי באן לתמיד! אל כך שפרסמתי את שרתי.

    1. TheRensis

      TheRensis

      השם שלי זה IndePhone במיינקראפט

    2. Idoo

      Idoo

      שלום לך TheRensis,

      פה זה לא המקום להגיש תלונה :D

      https://www.yourgame.co.il/index.php?/forum/230/

      כאן תוכל להגיש תלונה כמו שצריך לפי חוקי הגשת תלונות

  4. נבו אתה נתתה באן לשחקן IndePhone שזה אני ואני לא ידעתי שאסור לפרסם שרתים בגלל שכל כך רציתי שהיכנסו לשרת שלי ואם כבר היתה נותן לי באן לכמה ימים אבל למה נתתה לי באן תמידי אני מבקש סליחה אל כך שפרסמתי ואני מבטיח שלא אפרסם יותר שום דבר בשרת שלכם כי זה השרת הכי אהוב עליי והיום עבר עליי יום לא משהו ואני פשוט רציתי לפתוח שרת פתחתי פרסמתי אותו בשרת שלכם ללא ידיעה שאסור ושתיתן לי באן אני ממשיך בעיסוקיי ואני אומר לעצמי שאני רוצה להיכנס לשרת YourGame ואז אני רואה שיש לי באן לתמיד אז בבקשה מימך נבו בבקשה תבטל לי את הבאן אני מבטיח שלא אפשרסם יותר שום דבר.

    YourGame.png

    1. Nevo

      Nevo

      הבאן לא יורד,

      במקרה ואתה באמת רוצה לשחק אצלנו, אתה מוזמן לקנות Unban - 

       

  5. עשו עליי TpTrap מי שעשה את זה זה XLordNeX
×
×
  • צור חדש...