עבור לתוכן

Cycoo

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    39
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

Cycoo זכה בפעם האחרונה ב 11 בדצמבר 2017

לCycoo היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות Cycoo

  • יום הולדת 07/18/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אילון

מבקרים אחרונים

1403 צפיות בפרופיל

Cycoo's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

15

כמות מוניטין כללית

  1. זה לא נושא לצחוק ולספאם, וההנהלה רואה מקרים כאלו בחומרה רבה. אם אתה והקבוצה שלך רוצים שנמשיך לקיים לאנים וטורנירים כאלה תעביר להם את ההודעה, כי ממה שנראה מפה אתם אלה שהכי נהנים מהטורנירים האלה. אתם צריכים להתנהג בהתאם. אולי זו הטעות שלנו שסמכנו ככה על שחקנים, ולהבא נהיה הרבה יותר מוכנים מבחינת כח אדם וקשיחות עם החוקים, מי שלא יקשיב להם פשוט יקבל עונש, ותאמין לי שהרבה יותר חמור ממה שהוטל במקרה הזה ואם זה יקרה באמצע הלאן, פשוט לא נתווכח, נפרד יפה לשלום עם השחקן הוא יקח את הציוד שלו ויעזוב, לא נסבול התנהגות כזו, זו פשוט יריקה בפנים. חבל שזה היחס כלפי אנשים שבאים להתנדב, לקדם את הסצינה, לתת במה לשחקנים כמוך וכמו אלו שביצעו את העבירה. לגיל שאתה יודע כמה הוא משקיע בגיימינג הישראלי ואפילו ליווה את המשלחת שלכם לחו"ל.
  2. בהצלחה, תמשיכו לשאוף גבוה ולהביא הישגים יפים.
  3. נרדמתי. ליטרלי נרדמתי. לא מומלץ!!!
  4. @Hepi עשה בוק ל @Spiky Cactus וברקע אני ו @Steve מתזזים בין שחקנים שיכנסו כבר לשרתים יאללה רוי תעלה את התמונות, את האמת שהיה גדול, אוירה תחרותית, מהנה, היה לי כבוד ואת הזכות לקחת חלק כצוות באירוע. מקווים לראות יותר השתתפות של קהילת YourGame בעתיד ותראו נוכחות ותבואו לצפות ולעודד גם אם אתם לא שחקנים מקצועיים של CSGO. תמיד כיף לראות את כולם.
  5. מברוק, תתחדשי. לגבי העכבר לא מתחבר כל כך ללוגיטק, אם את יכולה להחליף לZowie EC2-A את ממש תהני. בהתחייבות.
  6. תפתח את הקונסול ותכתוב "retry"
  7. לגבי שאר התפריט כמו קריספי צ'יקן ונאגטס אין לי מושג, אני באמת לא יודע, אני דיי בטוח שמעובד, בכל זאת fast food, אבל מה שבטוח שהמוצר הכי נמכר שהוא ההמבורגר איכותי וטרי. לא יכול לעשות לך הנחה, אבל כמה קומבינות אחרות, כן
  8. בתור מנהל משמרת במקדונלדס, אכן, זה באמת בשר בקר 100% איכותי לא מעובד.
  9. בתחילת 2017, סטים החלה לקבל תשלומים במטבע הוירטואלי הנחשק, הביטקוין. הביטקוין, שהספיק כבר לזנק בכ2000% מאז השנה שעברה ומחירו עומד כיום על 16000$, הפך למצרך נדיר, וכל מי ששמע עליו רוצה שיהיה בידו אחד כזה. סטים הספיקה לחזור בה מהחלטתה לקבל תשלומים באמצעות המטבע, בהודעה רשמית שפרסמה היום, כי היא מבטלת לחלוטין תשלום במטבע הוירטואלי, עם אופציה להחזרת אמצעי התשלום בעתיד. אייקון Bitcoin | עיצוב: Yourgame סטים מסבירה את החלטתה כי, ראשית, עמלות הביטקוין גבוהות מאוד, ועומדות לרגע נתון זה על כ4$ לעסקה בפרק זמן נורמלי (העומד על כ30 דקות), ואף הגיעו ברגע שיא ל20$ לעסקה, היא ממשיכה ומציינת כי העמלות הבסיסיות שהן נשענות עליהן עומדות על כ20 סנט, ובשבוע האחרון עם עליית מחיר הביטקוין והעומס על הרשת, העמלה קפצה ל20$ ומשום כך היא לא יכולה לנהל המשך עסקים תקין עם המטבע, משום שאין לה שליטה על העמלה ברשת הביטקוין. היא מוסיפה, ומסבירה כי כאשר רוכש שרוצה להשתמש באפשרות התשלום ביטקוין, אשר רוצה לקנות משחק או שירות מסטים, נפתח עבורו חלון בו הוא מתבקש לשלם את הביטקוין הנדרש + תוספת על העמלות. הסכום הזה נכון רק לפרק זמן מסויים, משום שמחירו של הביטקוין עולה ויורד בקצב מהיר. הדבר גרם להפסדים לסטים בחודשים האחרונים של 25%. מה אתם חושבים? האם זהו צעד נכון של סטים, להפסיק את התמיכה בקבלת התשלום באמצעות המטבע, והזדמנות לכלכלה מודרנית וחדשה, או שמא החלטתם צודקת וכי הביטקוין צריך להתבסס יותר לפני הוספתו, שתפו אותנו.
  10. Cycoo

    שאלה

    לוח חופשות בית ספר מעודכן: http://www.zoolo.co.il/index/tourism/holidays1112schools_2018.asp
  11. תודה על קבלת הפנים, שמח להיות פה ושיהיה לנו בהצלחה!
×
×
  • צור חדש...