עבור לתוכן

rotem12333

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    93
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות rotem12333

  • יום הולדת 26 באפריל

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    רותם

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

rotem12333's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

2

כמות מוניטין כללית

  1. בתאריך ה 13 לדצמבר יצא המשחק "High On Life" המשחק הוא משחק סטורי ליין בו תצטרכו לעבור משימות רבות להילחם כנגד בוסים להכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם בדרך ועוד. לפי המשחק אתם נער שיש לו חיים רגילים עד שחייזרים פולשים לכדור הארץ ואתם היחידים שיכולים להציל את העולם. בתחילת המשחק שלוש חייזרים מדברים ביניהם ולבסוף הורגים אחד את השני ואתה לקחת את הנשק של אחד החייזרים. לאחר שתיקח את הנשק תגלה שהוא למעשה נשק מדבר שמי שמדבב אותו הוא למעשה האדם שמדבב את הדמות של מורטי בסדרה המוכרת "ריק ומורטי". לכל נשק שתשיגו במשחק יש קול ואישיות אחרת וכוחות אחרים שכל אחד יעזור לכם במשימה אחרת ותצטרכו את כל הרובים בשביל לסיים את המשחק. במשחק תוכלו לבחור את רמת הקושי רוב האנשים שניסו את הרמה הכי קשה במשחק באינטרנט ברמת הקושי "Hunter" שהיא הרמה הקשה ביותר אפשר להגיד לכם שהמשחק הזה ללא ספק יאתגר אתכם. במשחק יש גם דיאלוגים מצחיקים ומשעשעים עם האנשים והרובים שלכם ובזמן הדיאלוג אתם תוכלו לבחור את התגובה שלכם למה שהאדם אמר ובכך לשנות את מה שיקרה במשחק. כפי שנאמר לפני כן המשחק יצא בתאריך 13 בדצמבר לאקס בוקס ולמחשב וכבר קיבל אהדה גדולה מצד שחקני המשחק ואפשר לראות אותו הרבה ברשתות החברתיות כגון "טיקטוק". המשחק זמין בקונסולות: PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S ותוכלו לקנות אותו במחיר ₪224.95 או לקבל אותו בחינם דרך ה Xbox Game Pass Ultimate אותו תוכלו לקנות ב40 שקל בחודש ולהנות מכל התכנים שאקס בוקס מציע. על פי דעת הרוב המשחק מהנה מאוד מאתגר ומצחיק, מבדיחות של הנשקים שלך ואנשים מתנשקים ומרביצים אחד לשני כי הכרחת אותם עד לבוס שהורג את עצמו בגלל שניסה לעשות סלטה באוויר והזכוכיות של הקסדה שלו שיפדה לו את הראש, מאוד מומלץ להוריד את המשחק ולשחק בו לכל מי שיש גיים פאס. המשחק מיוחד מאוד וחוויתי, יש לא מעט אינטראקציות עם NPCS (דמויות ללא שחקן) שבהן תוכלו למשחק לשמור למישהו על האופניים או לצאת עם הנשק שלכם לדייט וכו...
  2. הסדרה "Sword art online" או בעברית "אומנות החרב אונליין" היא סדרה אנימה מצויירת המדברת על אדם בשם קיריטו שנתקע בתוך משחק Virtual Reality ובכדי לצאת מהמשחק הוא יהיה חייב לסיים את כל 100 השלבים במשחק. במידה ושחקן מת במשחק הוא מת גם במציאות ובמידה ואדם חיצוני ינסה להוריד ממנו את משקפי הVR גם אז השחקן ימות. סדרה זו הייתה סדרה דמיונית לחלוטין עד ליום זה. משקפי מציאות מדומה או VR הם קונסולה שאתה שם על הראש ומרגיש ממש בתוך המשחק ואחת החברות הגדולות המייצרות משקפיים אלו הם Oculus. בתאריך ה6 לנובמבר שזהו התאריך בו קיריטו נתקע במשחק בסדרה Sword Art Online מייסד Oculus הודיע שהוא עובד על משקפי מציאות מדומה שברגע שתמות במשחק אתה תמות במציאות. למעשה במשקפי המציאות המדומה יהיו חיישנים שברגע שהם יקלטו שמתת במשחק הם יהרגו אותך (אני הייתי ממליץ לכם לשחק משחק רגוע ולא אמונגס...). בנוסף לכך הוא הודיע שהוא עובד על משפקי מציאות מדומה שלא תוכל להוריד אותם עד סוף המשחק. כמובן ששני הפריטים האלו הם לא יהיו למכירה והוא יוצר אותם רק בשביל הכיף ובשביל רפרנס לסדרה. המשחק "VRChat" הוא משחק בו אנשים יכולים לבחור איך הדמות שלהם תיראה והחדר שלהם ולאחר מכן לפגוש אנשים חדשים ולשחק במשחקים שאנשים יצרו כגון Battle royle, PVP, Soccer ball ועוד. בתאריך ה6 בנובמר נוצר "Project Aincrad" במשחק "VRChat" שלמעשה משחק זה הוא משחק "SAO" בו תוכלו לחוות את הסדרה בחיים האמיתיים והלרגיש ממש בתוך המשחק. כרגע המשחק עוד לא חדשני ואין שום אופציות מיחדות והמשחק עדיין בגרסת הפיתוח אבל זהו שלב אחד קדימה אל Sword Art Online בחיים האמיתיים. בנוסף Sony השיקה ביפן ב21 בנובמבר ב2021 משחק הנקרא "Sword Art Online EX-CHRONICLE" שהוא למעשה המשחק הכי מפותח כיום של SAO שהיה זמין לקנייה במשך זמן מוגבל. בגרסה זו היו המון אפשרויות כגון להילחם בבוסים, יצירת קבוצות הוספת חברים ועוד. כמובן שגם המשחק הזה עוד לא מגיע לרמתו האמיתית של SAO אך זה עוד צעד בדרך לשם.
  3. המשחק "Call of Duty: Modern Warfare II" הוא משחק חדש מסדרת המשחקים "COD" שיצא ב28.10.22 וכבר זכה לאהדה גדולה מאוד בקרב שחקני המשחק. המשחק מציג מערכות משופרות כגון בינה מלאכותית פיזיקת מים מכניקת השחייה ומערכות רכבים חדשות. הדמויות המרכזיות בסיפור הם יחידה 141 ואתם חלק ממנה. טיל אמריקאי מתנקש בחיי גנרל איראני הנקרא "Ghorbrani" במהלך עסקת נשק, השני בפיקוד מחליף אותו ומבצע פעולות טרור רבות במשך מספר חודשים ואתם נשלחתם לרדוף אחריו ברחבי העולם בכדי לתפוס אותו. במהלך המשחק תצטרכו למצוא נשקים, שיפורים לנשקים יריות ופצצות בנוסף למרדפים שתצטרכו לבצע . בנוסף במשחק תוכלו להשתמש במערכות שליחת טילים מערכות מיוחדות לנשקים שיעזרו לכם בחיסולים ובגדי הסוואה שיעזרו לכם להסתוות בטבע בזמן פעולות מסוימות. המשחק הוא משחק סטורי מוד, בסטורי מוד יהיה לכם משימות שונות מגוונות ומפתיעות שבכל אחת מהם תשפרו את הדמות שלכם ותקבלו דברים שיעזרו לכם בהמשך. בנוסף יש מולטיפלייר שבו תוכלו לשחק נגד שחקנים אחרים. המשחק הוא משחק שמשוחק ב"first person" (גוף ראשון) והוא תוכנת בידי החברה infinity ward ומופץ בידי Activision. במשחק תוכלו לשחק כבר עכשיו בשלל פלטפורמות המשחקים כגון: Xbox Series X/S, Pc, Xbox One, Playstation 4/5. את המשחק תוכלו לקנות במחיר ₪395.00 שנכון זה לא מחיר זול אך המשחק רק יצא לשוק ולכן המחיר היקר ובנוסף לכך תוכלו לקנות את ה"Vault Edition" ב₪510.00 שגם הוא מחיר יקר מאוד והבונוס בו הוא שבתחילת המשחק תקבלו 50 טירים בבטל פאס שבעזרתו תוכלו לקבל סקינים לנשקים, לדמויות ועוד המון דברים בנוסף אם תבחרו לקנות את הגרסה המשופרת תקבלו בעת קבלת המשחק גם חבילת סקינים לדמויות הנקראת "Red Team 141 Operator Pack". (edited). זה לא נגמר פה, בתאריך ה 16 בנובמבר יוצא גם וורזון 2 (הבאטל רויאל) והוא יהיה חינמי.
  4. בתאריך ה 19 לספטמבר אדם המכנה עצמו "teapotuberhacker" פרסם באתר הנקרא "GTAForums" תשעים סרטונים ובהם המון הדלפות לגבי המשחק "Grand Theft Auto 6". בהדלפות יכולנו לראות שבמשחק החדש בסדרת גיטיאי מתוכננים להיות שני דמויות ראשיות אחד גבר והשני אישה הנקראים "Jason" ו-"Lucia". דבר זה יצר תדהמה ושינוי גדול בקרב שחקני גיטיאי משום שמעולם לא הייתה אפשרות לשחק אישה כדמות ראשית. בנוסף לכך בהדלפה ראו שהמשחק יהיה בקרבת המקום "Miami-esque Vice City" בו היה אחד מהמשחקים הקודמים מסדרת גיטיאי הנקרא "Grand Theft Auto: Vice City". באחד מסרטוני ההדלפה רואים את הדמות "Lucia" שודדת מסעדת וופל ולוקחת בני ערובה ולאחר מכן נפתחת ספירה שבסיומה המשטרה נשלחת למקום. בנוסף היה אפשר לראות שמכונית המשטרה היא למעשה מכונית זהה לזאת שהייתה ב"GTA 5" רק עם הכיתוב "V.C.P.D" שהפירוש הוא "Vice City Police Department". כל ההדלפות שהודלפו הם משנת 2019 ולכן הדברים הם מאוד ישנים והם רק בתחילת הפיתוח. כמובן שהחברה "Rockstar" הורידה מהאינטרנט את כל סרטוני ההדלפות וכמעט ואי אפשר למצוא את ההדלפות אך עדיין אין באפשרותם למחוק את הפגיעה שההדלפות פגעו במשחק. החברה שיצרה את המשחק ובאופן כללי את סדרת המשחקים גיטיאי הנקראת "Rockstar" החליטה להגיב להדלפות ולאשר שהתוכן בהם נכון ואמיתי. החברה רשמה: "צד שלישי בלתי מורשה ניגש והוריד באופן בלתי חוקי מידע סודי מהמערכות שלנו, כולל צילומי פיתוח מוקדם עבור Grand Theft Auto הבא". בנוסף לכך הם רשמו שההדלפות לפחות כרגע לא ידחו את יציאת המשחק ולא יגרמו לשינוים בו אך הם מאוד מאוכזבים שהאדם "teapotuberhacker" פרסם את ההדלפות האלו ושככה השחקנים של המשחק מגלים את הפרטים על המשחק. הם כמובן הבטיחו שבכל מקרה תהיה בעתיד הודעה רשמית ומכובדת יותר עם הפרטים על המשחק. כתגובה להדלפות המון שחקנים נראו מאוכזבים ממראה המשחק החדש והשינויים שבו ולכן עוד משחקים החליטו לפרסם סרטונים על האלפא (גרסה ראשונית של המשחק) של המשחק שלהם כדי להראות לשחקנים שגם המשחק שלהם נראה פחות טוב באלפא מאשר איך שהוא נראה במשחק באמת. חלק מהמשחקים שהחליטו לפרסם תמונות מהאלפא שלהם למען תמיכה בגיטיאי הם לדוגמה המשחקים "Horizon: Zero Dawn" "Cult of the Lamb" ועוד. כרגע יוצרי המשחק עוד לא שיחררו פרטים כגון תאריך יציאת המשחק או מחיר המשחק אך הם כן הודיעו שהם מקווים שהמשחק יצא בסוף 2024 או בתחילת 2025.
  5. המשחק "Slime Rancher 2" הממשיך את המשחק Slime Rancher יצא לחנויות בתאריך 22/09/2022 וביום הראשון ליציאתו מכר כבר כמאה אלף עותקים! במשחק מטרתכם היא לתפוס סליימים שהם למעשה חיות קטנות וקופצניות שתוכלו לתפוס בעזרת הרובה שתקבלו בתחילת המשחק. את הסליימים תצטרכו להאכיל ולטפל בהם בכדי לקבל "Plort" שזה למעשה פריט שהסליים מוציא לאחר שהוא אוכל. את ה"Plort" תוכלו למכור כדי לקבל כסף. בעזרת הכסף תוכלו לגלות מקומות חדשים במפה ליצור תנאים טובים יותר לסליימים ואפילו לשפר את הכוחות שלכם כגון יותר אנרגיה שאיתו תוכלו לרוץ יותר זמן או Jetpack שבעזרתו תוכלו לעוף במפה וכדומה. במידה וסליים אוכל את ה"Plort" של סליים אחר הוא נהיה סליים משולב שנקרא "Largo" שלאחר שתאכילו אותו תקבלו את ה"Plort" של שני הסליימים אך במידה ו"Largo" אוכל "Plort" של סליים אחר הוא נהפך לחיה הנקראת "Tarr" שתנסה להרוג אתכם ואת הסליימים האחרים. במשחק תצטרכו לחקור את העולם שמסביבכם ולגלות מקומות חדשים ובנוסף ללמוד על סליימים חדשים ולשפר את האזור שלכם. המשחק "Slime Rancher 2" מתוכנן להיות זמין בכל הפלטפורמות כגון: Xbox, PC, PlayStation. Nintendo Switch והוא המשחק מסדרת המשחקים "Slime Rancher" שפיתחה והוציאה לאור החברה "Monomi Park". המשחק זמין לקנייה כבר עכשיו כEarly Access ותוכלו לקנות אותו במחיר ₪110.95. עלילת המשחק מתחילה בכך שמגיעה אליכם סירה מסתורית עם הודעה שבה כתוב שיש אי אחד שעוד לא חקרתם במשחק הראשון שנקרא "Rainbow island" ולמעשה הוא שולח אותכם למשימה לחקור את האי הזה. אתם מחליטים לצאת למשימה עולים על הסירה ושטים בסירה לאי החדש. באי מחכים לכם הרפתקאות חדשות סליימים חדשים שינויים בגרפיקת המשחק ובעיצוב הכללי ושינויים גדולים בין המשחק הראשון לשני שאותם תגלו במשחק בעצמכם.
  6. תחקרו, תהרגו ותתפוצצו כי המשחק "יחידת המתאבדים: לחסל את ליגת הצדק" עומד לצאת בשנת 2023 ולתת בראש! יחידת המתאבדים הוא משחק פעולה שמבוסס על הצוות "יחידת המתאבדים" מהקומיקסים ומהסרטים של DC. במשחק אתם תלמדו איך להשתמש ביכולות שלכם ותשפרו אותם לאט לאט. במהלך המשחק תישלחו להרוג אדם שזהותו לא ידועה לכם אך לפתע אתם תיתקלו בגיבור העל סופרמן שנמצא בשליטתו של נבל העל גם מהקומיקסים הנקרא "Brainiac" ותגלו שסופרמן למעשה הוא הבן אדם שנשלחתם להרוג. במשחק תוכלו לשחק גם במצב מרובה משתתפים ובכך כל אחד יהיה דמות שונה מהקבוצה "יחידת המתאבדים" אך אם תחליטו לשחק לבד אתם תוכלו לעבור בין הדמויות בכל שלב של המשחק והדמויות שבהן לא תשתמשו באותו הרגע יישלטו בידי המשחק עצמו. ישנם ארבעה דמויות (דדשוט, הארלי קווין, קפטן בומרנג וקינג שארק) ביניהם תוכלו להחליף בכל זמן נתון הדמויות האלו הם למעשה ארבעת הנבלים מהקומיקס "יחידת המתאבדים". המשחק מתקיים ביקום "Arkham" הכוונה היא שהוא נמצא בתוך היקום של באטמן ומשחקי באטמן כגון "באטמן: Arkham" ולכן המשחק כנראה ימשיך את קווי העלילה שנבנו בסדרת המשחקים של באטמן. המשחק "Suicide Squad: Kill The Justice League" פותח בידי "אולפני רוקסטידי" ומופץ בידי "Warner Bros. Interactive Entertainment" והוא המשחק הרביעי המבוסס על קומיקס של אולפני רוקסיטידי לאחר סדרת המשחקים המצליחה "באטמן: Arkham". המשחק יהיה זמין לקנייה בפלטפורמות: PC XBOX SERIES X, XBOX SERIES S, PS 5. המשחק כבר נמצא בStore של "Steam" אך עדיין אין אפשרות לקנות את המשחק. המשחק תוכנן לצאת כבר בשנת 2021 אך בתחילת שנת 2022 הודיעו כי המשחק יתעכב ויהיה זמין רק בשנת 2023. מחיר המשחק עוד לא ידוע וכך גם תאריך היציאה המדויק עדיין לא ידוע אך אנו מקווים שבקרוב נקבל יותר פרטים על המשחק ונוכל לבסוף אחרי כל השנים האלו באמת לקבל את החוויה של המשחק הזה.
  7. המשחק "S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl" הוא משחק המשך לסדרת המשחקים S.T.A.L.K.E.R. המשחק הוא משחק פעולה והישרדות בגוף ראשון בו תצטרכו לחקור את העולם שמסביבכם להילחם במוטנטים ובמפלצות בעזרת נשקים שתשיגו במהלך הדרך ובנוסף תצטרכו להשיג אוכל, שתייה ותרופות כדי להמשיך בדרך. על פי סיפור הרקע (מומצא) בשנת 2006 בתחנת הכוח צרנוביל אירע פיצוץ שני שגרם ליצירת מוטציות אלימות ודברים חריגים עם זאת חפצים בעלי ערך לא יאומן משכו אנשים רבים שנקראים "סטוקרים" שנכנסים לאזור ומסכנים את חייהם בשאיפה להרוויח הון מהחפצים הנמצאים שם או אפילו למצוא את האמת החבויה בלב צרנוביל. המשחק הוא משחק עולם פתוח בו אתה תחליט את דרכך ואת הגורל שלך כאשר אתה בוחר את הנתיבים בהם תפנה בכדי למצוא את האמת מאחורי הפיצוץ בצרנוביל. המשחק פותח בידי חברה אוקראינית הנקראת "CGC Game World" ויהיה זמין בפלטפורמות PC, Xbox Series X וXbox Series S והוא זמין כבר לקנייה כ"Pre Purchase" בEpic games בSteam ובXbox store במחיר ₪239. המשחק תוכנן לשוק כבר בשנת 2022 אך בגלל המלחמה המתקיימת בין אוקראינה לרוסיה המשחק נדחה לשנת 2023 לאחר שנדחה כבר פעם אחת ביוני. בעקבות דחיית המשחק אקסבוקס החליטה להחזיר את כספם של האנשים שרכשו את חבילת ה"Pre Purchase" והפסיקו למכור את חבילת הPre Purchase עד שיקבלו תאריך מדויק ליציאת המשחק. כמובן שבמידה ותרצו תוכלו לקנות את המשחק כבר עכשיו בחבילת הdelux edition או בחבילת הultimate edition ובהם תקבלו עוד כל מיני תוספים למשחק כגון: עוד משימות לסטורי ליין, סקינים לנשקים ופריימז מיוחדים וחדשים לפרופיל סטים.
  8. המשחק "Hogwarts Legacy" הוא משחק הרפתקאות ועולם פתוח שמבוסס על סדרת הסרטים המוכרת "Harry Potter" שמתוכנן לצאת בתאריך 10.2.2023 המשחק זמין כבר עכשיו לקנייה כPre-Purchase ב"Epic games" וב"Steam" ובאתר הרשמי של "Hogwarts Legacy" ומתוכנן להיות זמין בפלטופורמות: Pc, Playstation 4, Playstation 5. Xbox 1, Xbox sreies x, Nintendo Switch. בתחילת המשחק השחקן יוכל לבחור את המראה של הדמות שלו כגון מבנה גוף, קול ומין. בנוסף לכך הוא יוכל גם לבחור לאיזה בית הוא ירצה להשתייך (גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו או סלית'רין) ואת מראה השרביט שלו. במהלך המשחק תוכל להשתתף בשיעורים, ללמוד שיקויים וקסמים שונים, לאלף חיות פלא ואפילו להשתתף בקרבות קוסמים. במהלך המשחק השחקנים יחוו את התחושה של לחיות בהוגוורטס כגון יצירת חברויות ולהילחם בקוסמים אפלים. ובסופו של דבר לקבוע את גורל עולם הקוסמים לכן השם "Hogwarts Legacy". במידה ותחליטו לקנות את את המשחק כבר עכשיו כPre-Purchase תקבלו את המשחק בתאריך היציאה אבל במחיר מוזל של 239₪. אך אם תחליטו לקנות את המשחק כבר עכשיו כPre-Purchase Delux Edition במחיר 279₪ תוכלו לקבל את המשחק 72 שעות לפני שהמשחק יוצא לשוק ובונסף תקבלו חיה מיוחדת שתוכלו לרכוב עליה בשם "Onyx Hippogriff" וחיה בשם "Thestral" בנוסף לזירת קרבות מיוחדת ולבגדים מיוחדים ואפלים שתקבלו עם קניית המשחק, בנוסף הבגדים האלה לא מחזקים אותך הם יותר לצד הקוסמטי של השחקנים. המשחק פותח על ידי אולפני "Avalanche Software" ו"Portkey Games" ומופץ על ידי "Warner Bros. Interactive Entertainment".
  9. שימחקו את הדואל ויעשו דואל חדש ששתי האנשים בקרב עם אותו הקיט כדי שזה יהיה פייר לשתי הצדדים
×
×
  • צור חדש...