עבור לתוכן

Slim Shady

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    מארשל

מבקרים אחרונים

607 צפיות בפרופיל

Slim Shady's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

1

כמות מוניטין כללית

  1. התחפשתי לזה בשנתיים האחרונות וקיבלתי תלונה במשטרה שלושה פעמים, אבל לא נורא שווה את זה.
  2. תצפה במשחקים שלך ותשווה לPRO PLAYER שמשחק אותה דמות באותה מפה ותשווה בניהם, תשווה מה לא עשית נכון ומה הוא עשה שלא עשית, תעצור שניה את המשחק לפני החלטות ותחשוב מה אתה היית עושה ומה הוא עשה ואם זה היה נכון או לא נכון(99 אחוז מהזמן, זה נכון) אין דבר כזה מזל רע בקומפים לדעתי, גם אם אתה מקבל המון leavers, תמיד יש יותר סיכוי שלשחקנים בקבוצה היריבה יהיה leaver כי להם יש שישה שחקנים שיכולים לעשות leave ולך יש רק חמישה(כל עוד אתה לא עושה leave) בכל מקרה, כן יש משחקים שפשוט הקבוצה השנייה יותר טובה ממכם ואין שום סיכוי שאתה עושה לזה carry, אבל זה פשוט שהם יותר טובים ולא חוסר מזל, תתאמן ותשתפר.
  3. לדעתי או שseoul או שspitfire ינצחו, הם היו הקבוצות הכי טובות לפני האוברוואטץ ליג(הקבוצה של Seoul וspitfire פשוט קנתה אותם כטים שלם), ומבחינת השחקנים יש להם את ההכי טובים בעולם כרגע, הכל תלוי איך הם ישתלבו עם השחקנים החדשים ויבחרו לשים אותם באיזו מפה ואיך הmeta תשתנה למהלך העונה. אני רוצה אישית שdallas ינצחו אבל כפי שזה נראה כרגע אין שום סיכוי, הם הפסידו ארבעה מתוך ארבעה משחקים ויש בניהם בעיות רציניות, הם הפסידו שלושה משחקים לקבוצות פח ואפילו ל houston שזו הקבוצה הכי חלשה בליגה כרגע 4-0. וזה עוד אפילו לפני המשחק המביך ביותר נגד Houston
  4. flow3r xqc אולי מצחיק ואחד מהוינסטונים הכי טובים בעולם אבל כאשר אתה משווה אותו לטאנקים מקוריאה כמו miro או mano או fissure אין בכלל ויכוח.
  5. דפבון לדעתי אתה צריך לתת לעצמך באן מהפורום על כפל משתמשים
  6. טיפה יותר מדי חורים בעלילה. למשל נועה זרקה את הSIM שלה ולאחר שלוש שניות שלחה הודעה לאבא שלה. צפיתי לכתיבה טובה עם כל הכסף והשחקנים שהשקיעו בסדרה הזו הסדרה מציירת האקרים ככאלה שפורצים למשטרה בשלוש שניות(כן, בטח) וכאלה שפורצים מכשירי פלאפון(שתכלס, כל ילד בן שלוש יכול לעשות) ושנאתי את הקטע הזה שעשו את החבר של נועה מטומטם, אם זה היה מטומטם מוגזם כמו עודד בפיגמות זה היה לפחות מצחיק, אבל הוא מטומטם וגם לא מצחיק. אבל, מלא שחקנים מפורסמים, אין סיכוי שחיית במדינה הזו בשנתיים האחרונים וראית את הסדרה ולא זהית יותר מ5 שחקנים, גם אם אין לך טלוויזיה בחדר. נתנו לנועה שורות טובות וחשובות, וסדרה יחסית מעניינת.
  7. כרגע יש לי לטרייסר גנגי מקרי סולגר סומברה זרייה וינסטון דיבה אנה וזן
  8. 4520 ניצחתי 12 הפסדתי 3
  9. yt- https://www.youtube.com/channel/UC-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw email- pewdiepieoffical @pewdiepie.com
×
×
  • צור חדש...