עבור לתוכן

MegaMaor

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    134
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות MegaMaor

  • יום הולדת 05/25/2003

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    מאור

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

MegaMaor's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

25

כמות מוניטין כללית

  1. אז לאחרונה קיבלתי אקסבוקס ואני רוצה לקנות פיפא 18. יש את האתר G2A שמוכר אבל זה נראה לי טיפה יקר, מישהו מכיר אתר זול ואיכותי שאוכל לקנות ממנו את המשחק? אשמח לעזרה, תודה.
  2. אז יש לי אקסבוקס וואן ולאחרונה קניתי פאב ג'י ונתקלתי בבעיה. מישהו כאן יודע איך מעבירים מצב מפירסט פאסטון למצב רגיל בשחקן? אשמח לעזרה, תודה!
  3. כל הכבוד על המאמץ וההשקעה של הצוות, מקווה שתצליחו בשרת!
  4. חברים מישהו יודע מתי הפאקשן החדש יפתח? אני באמת לא יכול כבר לחכות! סליחה שאני חופר פשוט אני ממש לא יכול לחכות כבר.
  5. בארסה פשוט גרועים במשחקי חוץ, לא יאמן פשוט קבוצה אחרת.
  6. אני נוטה להסכים במקרה הזה אך יש לי משהו להוסיף, באר שבע באה במומנטום אחר למשחק מאשר מכבי תל אביב. מכבי תל אביב מגיעה אחרי הפסד משפיל אפשר לומר ופרדה מג'ורדי שהמועדון היה מאוד מחובר אליו. באר שבע מגיעה אחרי ניצחון גדול על בית"ר ופער דיי גדול בטבלה. לפי דעתי באר שבע תלחם חזק מאוד והתוצאה תיגמר בתיקו. האליפות של באר שבע, עד לפני כמה מחזורים לא אמרתי את זה אבל מכבי תל אביב הרסה לעצמה למרות שאני אוהד אותם אני אגיד את זה שוב! כרגע באר שבע הקבוצה הכי חזקה בליגה, כנראה שמקלארן הולך לבוא ויעשה סדר בקבוצה. בכל אופן מאוד מקווה שמכבי תל אביב ינצחו
  7. אז כמו שאתם יודעים, השבוע יש לנו מחזור דיי חזק בליגת העל. מכבי פתח תקווה VS עירוני ק"ש הפועל רעננה VS הפועל עכו הפועל אשקלון VS בני סכנין מ.ס אשדוד VS מכבי חיפה הפועל חיפה VS מכבי נתניה ביתר ירושלים VS בני יהודה וכמובן ברביעי, משחק העונה: מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע. כתבו לי את דעתכם בנוגע למשחקים! האם אתם חושבים שמכבי תל אביב תוכל עדיין לרוץ לאליפות?
  8. בקטע הזה שירדו מספר השחקנים מהחודשים האחרונים אני יכול להסכים איתך בוודאות, אני זוכר שהצטרפתי לשרת כלפני חצי שנה בערך השרת היה כל פעם לפחות עם 30-40 שחקנים ומתי שקיבלתי את הבאן לפני חודש אני זוכר שהייתה ירידה ברמת השחקנים בשרת והתלוננתי על זה כמה פעמים. אני מקווה שנבו יסכים להוריד לי את הבאן כי לפי דעתי השרת עצמו הוא באמת שרת טוב.
  9. אני מבטיח לא לחזור על הטעות שלי נבו, בבקשה אנא הורד לי את הבאן אני כלכך מת לחזור לשחק בשרת שלך!
×
×
  • צור חדש...