עבור לתוכן

DISEL

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    111
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי DISEL

  1. שם מגיש ההצעה: חן תאריך הגשת ההצעה: 31/01/18 הצעה לשרת: פתיחת שרת RolePlay פירוט על ההצעה: בשרת יש עבודות, בתים, זירות לחימה, סגנון החיים האמייתים! מדוע אני חושב שההצעה שלי טובה: כרגע בקהילה השנייה יש שרת כזה מצליח ואני משחק שם דיי הרבה והייתי שמח אם היה פה בקהילה.
  2. לא רואה משחקים של צלסי אבל לפי מה שהבנתי הוא מפציץ שם וחבל שהוא לא עושה את זה פה. כול מי שחושב שזידאן חייב לעוף או רונאלדו חיי בסרט! זידאן נתן שתי עונות מעולות לריאל מדריד וכרגע אנחנו בתקופה קשה והוא לא הכי החלטי ויש לו הרבה על הראש. כרגע הליגה אבודה לא מתייאשים אבל היא אבודה, אני מאמין שבקיץ יביאו כמה שחקנים ונחזור לעצמנו.
  3. לא נעים לקבל שלוש .. פעם ראשונה בהיסטוריה שהפועל מעלינו בטבלה תמשיכו לצחוק בסוף נחזור להיות מכבי חיפה האמיתים! קשה מאוד פלייאוף תחתון לא נעוף מהגביע אל תדאג! ורק אל תשכחו להחזיר תתיק לזקנות! רק בחיפה יש מכבי!
  4. חבל ששחרנו את מורטה ): ואת רודריגס ): ואת פפה ): אבל נחזור לעצמנו מאמין שבקיץ נביא חיזוק משמעותי. כרגע הליגה אבודה וכנראה גם האלופות אבל ננסה לשמור כוחות לעונה הבאה.
  5. וואו עונה ראשונה שהפחי אשפה באמת מנצחים ... וגם זה שמים גול ונכנסים למצב בונקר.
  6. אני חודשיים אחרי שהיא נפתחה. @exofox @dematrix @Zpower
  7. היום בשעה 21:00 יערך משחק באצטדיון סמי עופר שנמצא בחיפה בו מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב נגד מי לדעתכם תנצח ? מכבי חיפה או מכבי תל אביב
  8. http://steamcommunity.com/id/Venomens/
  9. http://audio.online-convert.com/convert-to-wav תכניס לשם את השירים שאתה רוצה לשים ואחרי זה זה יהפוך אותם לקבצי .wav ואז תכניס לתוכנה.
  10. Slam היא תוכנה חינמית, המאפשרת לשחקנים להשמיע מוזיקה במשחקים של Valve בניהם CS:GO מדריך שלב 1 נכנסים לגוגל וכותבים Slam csgo (אתם יכולים גם ללחוץ כאן כדי להיכנס לאתר). שלב 2 לאחר מכן לוחצים על כפתור ההורדה. שלב 3 לאחר שהורדתם תפתחו תיקיה בשם SLAM. ולאחר מכן תורידו את כל הקבצים שהורדתם לתיקייה שפתחתם. שלב 4 פותחים את SLAM אחרי שפתחתם את SLAM, יש לכם אפשרות לשנות את הכפתור שאיתו תנגנו שירים. כדי לשנות אותו אתם לוחצים על המלבן למטה ובוחרים כפתור. שלב 5 כדי להוסיף שירים אתם לוחצים על כפתור הImport ובוחרים שיר. שלב 6 אחרי שהוספתם שירים אתם לוחצים על START. שלב 7 לאחר שלחצתם על START אתם נכנסים לקונסול וכותבים exec slam לאחר מכן אתם תכתבו list ואז תראו את רשימת השירים שלכם כדי לבחור שיר אתם כותבים את המספר שלו ברשימה לדוגמה: 1 לוחצים על הכפתור שהגדרתם וזה עובד. מקווה שעזרתי למי שלא עבד אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה פרטית/להגיב באשכול. אשמח אם תתנו לאשכול
  11. סדרה מצחיקה רצח! היה פרק שניסו ללמד מישהו מהסדרה הסתברות וכול פעם שהיה תרגיל נתנו סיפור עם התרגיל וזה קרה לחמי אחד המצחיקים!!
×
×
  • צור חדש...