עבור לתוכן

DrBenana

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    196
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

DrBenana זכה בפעם האחרונה ב 27 בינואר 2018

לDrBenana היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות DrBenana

  • יום הולדת 31 בינואר

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    בן ʕ•ᴥ•ʔ

מבקרים אחרונים

2237 צפיות בפרופיל

DrBenana's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

56

כמות מוניטין כללית

  1. משתמש בה מלאאאאא זמן, מרוצה מאוד. בגרסת הפרימיום אגב.
  2. תודה על הפרסום, בהחלט משמח שהם מגיעים (:
  3. בוודאי רובינו מכירים את השיר הנ"ל, אבל איזו גרסה של השיר אתם מכירים? היום לי ולידידה שלי הסתבר שאני והיא מכירים אך ורק את הרימיקס של השיר, שזו הגרסה הפופולרית שלו מסתבר ואותה הרוב מכירים. כן, שיר המסיבות שאתם תמיד שומעים, על הבחור שמנסה להרשים את Avicii, זה בכלל רימיקס. הגרסה המקורית היא... אמ.. איך נגיד בעדינות?... שיר דיי עצוב. האמת? כמעט גרם לי להזיל דמעה. השיר משנה את המשמעות שלו ברמות וזה רק בגלל המוזיקה שמלווה אותו, המילים בדיוק אותו דבר. מזמין אתכם לשמוע: זה אגב מה ש-Mike Posner כתב על השיר לאתר Genius (הוא מתייחס פה רק להתחלה של השיר, ההמשך טיפה משנה משמעות):
  4. כל המטרה של הבוט זה שהוא יהיה בוט לכיף... הרי המטרה שלך זה להנות, לא לסבול .-. אין ממש דברים שימושיים להוסיף, כל דבר "שימושי" שאני אוסיף יש כבר בבוטים אחרים, אז צריך שיהיו כמה בוטים שנועדו נטו לכיף :0
  5. מי שיודע (או לא יודע) בעבר תכנתתי בוט מאוד גדול בשם I'm Different לקהילה קטנה שהייתה לי, העניין הוא שהבוט דיי מת וגם איבדתי את הקוד שלו - לכן התחלתי לתכנת אותו מחדש. הבוט נכון לכרגע מאוד דומה ל-Beeper אבל יותר כללי ומותאם לכך ששרתים נוספים יוכלו להשתמש בו. כדי להזמין את הבוט לקהילה שלכם, לחצו פה. או לחילופין, שלחו לו הודעה (הדיסקורד שלו זה I'm Different#4953) וכתבו את הפקודה: $invite בשביל רשימת הפיצ'רים של הבוט, אתם מוזמנים לכתוב את הפקודה: $help מוזמנים להציע הצעות אם תרצו, מבטיח לנסות לפתח את הבוט כמה שאפשר כדי שיהיה לכם נוח (:
  6. תודה לכל מי שרצה להצטרף, כרגע אנחנו לא מחפשים יותר. אולי בהמשך. בכ"מ בקרוב אני הולך לתכנת מערכת למציאת שותפים לקומפים, אז אל תדאגו (:
  7. האמ תשאני אישית מעדיף בלי סמארפים, אבל תודה על ההצעה (:
  8. מה מופיע לך מתחת לשם כשאתה משחק? איזה מספר וכמה כוכבים?...
  9. הרמה במשחק... 600 זה 6 פרסטיג'... זה כאילו: https://prnt.sc/iky309
  10. טוב, אז ככה. אני ועוד כמה רוצים בעונה הזו להתקדם ל-Gold, אנחנו שחקני Silver / Bronze שירדו מראנקים גבוהים יותר בגלל חרא של קבוצות. מי שגם במצב דומה ומחפש עם מי לשחק, שיגיב פה עם הטופס הבא: שם: דיסקורד: איזה רמה אני (מספר, לדוגמה 103)? איזה ראנק אני (סילבר לדוגמה)? מה ה-Main שלי? מה ה-Tank Main שלי לקומפים (אם בכלל)? מה ה-Healer Main שלי לקומפים (אם בכלל)? מה ה-DPS Main שלי לקומפים (אם בכלל)? איזה תחום אני מעדיף לשחק בקומפ (Tank, Healer, DPS)? עריכה: מחפשים רק 2 שחקנים בערך.
×
×
  • צור חדש...