עבור לתוכן

HAYPERDIG

מנהל קהילת Minecraft לשעבר
  • הודעות פעילות

    36
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    3

HAYPERDIG זכה בפעם האחרונה ב 6 בינואר 2020

לHAYPERDIG היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

אודות HAYPERDIG

  • יום הולדת 03/12/2001

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    דקל

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

HAYPERDIG's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

33

כמות מוניטין כללית

  1. היי, לדעתי ישנם 2 אפשורויות בהם אפשר לנקוט: 1. לעדכן את הjava שנמצאת על המחשב לגרסה הכי אחרונה, ולבדוק שוב 2. לפנות לחברת האינטרנט ולבדוק אולי יש בעיה עם החיבור. במקרה שאף אחד מאלה לא עובד, לנסות להיכנס עם גרסה יותר ישנה ולבדוק אם עדיין מקבלים אותה שגיאה, או לחילופין, השרת שאליו אתה מנסה להיכנס עם 1.17 עוד לא מעודכן. מקווה שיכולתי לעזור.
  2. היי חברים, כמו שרובכם יודעים אנחנו מתקרבים לפתיחת השרת, ואחד מהדברים שאני מוסיף הם מכונות שמייצרים אייטמים, ששחקנים יוכלו למכור בשביל כסף. עכשיו למכור אייטמים כמו דיימונדס, אמרלדים ורדסטון זה די משעמם. אז אני מכין גנרטורים (רובכם יזכרו מהפיירטביי שהיו גנרטורים) והם הביאו דברים די משעממים וסטנדרטים. אני מוסיף אייטמים מיוחדים, שיוכלו להמכר בשופ בשלב יותר מאוחר במשחק. אשמח לשמוע מה הוא המאכל האהוב עליכם, זה יכול להיות משהו משפחתי, מזון מהיר ואחר.
  3. דברים כמו: Factions Prison Skyblock Mini Games Survival RPG Roleplay אישית, Prison, Skyblock ו RPG הם הדברים שאני מבזבז עליהם הכי הרבה זמן כשאני משחק מיינקראפט
  4. ממליץ שבמקום שתמשיך לשנות סיסמאות, תפנה אל התמיכה של מוג'נג ותסביר להם את הבעיה. בדרך כלל קורה שגם אם משנים סיסמה החשבון עדיין לא פועל. עוד משהו שאולי יכול לעזור זה למחוק את כל הקבצים שיש בתקיית ה LOGS במחשב של הבן שלך סרטון הדרכה על כך:
  5. מתלבט בין 1.14.4 ל1.12.2. מצד אחד 1.12.2 הוסיף את האפשרות להוסיף טקסטורות לאייטמים עם דורבליטי, מה שמאפשר לכך שיהיו בעיקרון אינסוף אייטמים במשחק אבל 1.14.4 הוסיף את ה Custom Model Data שכבר מכמות אייטמים אינסופית, הם הפכו את הכמות אייטמים שאפשר ליצור לעוד יותר אינסופית שזה לא נשמע הגיוני אבל זה בעיקרון מה שהם עשו.
  6. שבת שלום לכולם! אתמול בלילה ביקשתי מכם טאגים חדשים לחנות היורפיקסל ואני שמח להגיד שהיום, ה-14.12.19, טאגים חדשים הולכים להיווסף לחנות! סך הכל ישנם 24 טאגים חדשים, ו-18 מתוכם הם טאגים שהוצעו על ידי הקהילה! ובנוסף על כך יש שתי טאגים שתוכלו להשיג בחינם! (פרטים בהמשך השבוע) הנה העמוד של הטאגים החדשים (לא שונה הרבה, רק הצבע של הזכוכית שונה): הנה כל הטאגים החדשים שיצאו: Bottle (הוצע על יד מורי): Justice (הוצע על ידי רוי): Void (הוצע על ידי רוי): Extreme (הוצע על ידי גוזלן): Demon (הוצע על ידי מורי): Spotify (הוצע על ידי לאונה): Trader (קראו עוד פרטים על הטאג הזה למטה!): Winter (הוצע על ידי גוזלן): Draconic: Random (הוצע על ידי גוזלן): Holy (הוצע על ידי רוי): Obsidian (הוצע על ידי מורי): HAYPERTEAM (קראו עוד פרטים על הטאג הזה למטה!): Flash (הוצע על ידי supergil12): Peace (הוצע על ידי supergil12): Seaweed (הוצע על ידי רוי): Tower (הוצע על ידי מורי): Rainbow (הוצע על ידי SaarC): Medic: Queen (הוצע על ידי לאונה): Sunlight (הוצע על ידי לאונה): KittyCat (הוצע על ידי לאונה): Awakened (הוצע על ידי גוזלן): Toxic: כמו שאמרתי, יש 2 טאגים מתוך הטאגים הבאים שאפשר להשיג בחינם! טאג HAYPERTEAM - בקרוב יעלה סרטון לערוץ שלי שיראה את כל הטאגים החדשים, ובנוסף על כך יראה לכם איך להשיג את הטאג בחינם! טאג Trader - אפשר להשיג אותו רק באמצעות לשחק ב Trading Cards. פרטים על זה בעתיד הקרוב. כל הטאגים בחנות עולים 15 שקל, אבל בהנחה של 6 שקלים! כלומר, כל טאג עולה 9 שקל! כמו שהבטחתי, השחקנים ששיתפו פעולה, יקבלו את הטאגים בחינם! זהו, תודה רבה ושבוע נעים!
  7. שבת שלום לכולם! למקרה שלא ראיתם, הוספתי בסודיות טאג מיוחד של Raider שיגיע אל חנות יורפיקסל בקרוב. החלטתי שהגיע הזמן להכין עוד טאגים. אבל הבעיה היא: שאין לי רעיונות. וזה איפה שאתם, האנשים שמדפדפים בפורומים נכנסים לתמונה. איך להשתתף: כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרשום את הרעיונות שלכם לטאגים שהייתם רוצים לראות בשרת\טאגים שאתם חושבים שיהיו טובים ויראו טובים. כדי להשתתף תרשמו בתגובות את הרעיונות לטאגים יחד עם הצבעים שאתם חושבים שיתאימו להם. הנה תמונה שמסבירה איך אפשר לשים צבעים בתוך הטקסט: דרך מעולה ליצור טאגים טובים זה באמצעות סמלים משפות אחרות. לכו לגוגל תרגום ותרשמו מילה אקראית, ולאחר מכן תעתיקו ותדביקו פה. דוגמה: מה אפשר לקבל?: בתמורה לשיתוף הפעולה שלכם, שחקנים שהטאגים שלהם יתקבלו אל תוך השרת יקבלו את הטאג בחינם! אז יאללה, תתחילו להציע! שימו לב! שחקנים שיספימו את האשכול הזה עם ההצעה שלהם תיפסל אוטומטית. הטאגים והמנצחים יוכרזו במוצש (14.12.19)
  8. עד כמה שאנחנו רוצים לפתוח שרת חדש, יש יותר מדי דברים שמונעים מאתנו לעשות דבר כזה (בעיקר ה RPGixel). זה מאוד קשה לעבוד על מלא דברים בו זמנית. אני מקווה שברגע שנסיים עם ה RPGixel נתחיל לעבוד על עונה 2 של סליימטק
  9. שלום לכולם. ארוך מדי לא קראתי: כל השחקנים שאיבדו דברים מהמקרה עם ה multi builder יקבלו פיצוי לבחירתם מתוך ה slimefun guide + 10m הסבר מלא: כמו שרובכם יודעים, הפלאגין שנקרא SensibleToolBox עשה לנו הרבה מאוד בעיות, ואחד מהבעיות האלה היה שה Multi Builder איפשר לשחקנים לבנות מה שהם רוצים בתוך קליימים, ובנוסף על כך להעביר מובים מסויימים באמצעות ה Ender Leash. כמובן, שהאייטמים האלה בוטלו אבל הנזק עדיין נגרם. אחד השחקנים שניצל את הבאגים האלה, @CaptainHadar, נענש בהתאם וקיבל באן לחודש. יש עוד שחקנים שנענשו, ואחד מהם קיבל באן אייפי. זו אזהרה לכולם. אל תנצלו באגים אחרת תענשו. למקרה שאתם שואלים מה אפשר לעשות בנוגע לנושא, כרגע מה שאני, רוי וגוזלן, החלטנו שאנשים שנפגעו או החליטו לפרוש בגלל זה, יקבלו אייטם אחד בחינם לבחירתם מתוך ה Slimefun Guide על חשבוננו. לא משנה איזה אייטם (כן, זה יכול להיות גם לאמה ספאונר), אנחנו נשמח להביא לכם אותו בחינם. אני מאוד מצטער על מה שקרה, אבל העיקר זה שלמדנו מהטעויות שלנו, ונדאג לשפר את השרת בעתיד. שבוע טוב.
  10. הסבר על מכונות בסיסיות בסליימפאן. חיפוש של 2 שניות ביוטיוב ?
  11. אני אהיה ביורפיקסל כל הצום, תרגישו חופשיים לבקש עזרה אם אתם מחוברים ?
  12. שלום. שרת הסליימטק הולך לחזור גרסה אחורה לצורך בדיקת חיבור לשרת. כמו ששמתם לב, השרת ממש לאגי וכמעט בלתי שחיק. הגרסה שנרד אלייה תהיה 1.13, אך הכניסה עם 1.14 עדיין תהיה אפשרית. קחו בחשבון: בגלל שאנחנו יורדים גרסה, בלוקים של 1.14 ימחקו מהשרת, וישנה האפשרות שאייטמים מסוימים בתוך הסליימגאייד לא יעבדו כמו שצריך. אם זה המצב, תפנו אל אחד מאנשי הצוות שלנו והם יטפלו בעניין. בתור פיצוי על הבעיה, עד ליום שלישי יהיה קיט שנקרא kit compensation/ והוא יביא דברים מאוד נחמדים שיעזרו לכם לחזור לאיפה שהייתם + יעזור לשחקנים שלא הספיקו להתקדם יותר מדי. השרת יחזור לפעולה בערך בשעה 21:00, לאחר שנעשה הרבה בדיקות ונעדכן את כל הבעיות שיש. שימו לב, יכול להיות שכל הדברים שהיה עליהם claim יעלמו, והעולם יכול להירס, אז תמיד תהיו מוכנים להכל. אם יהיו יותר מדי בעיות, נחזור לשרת על 1.14.4. סליחה על אי הנוחות
×
×
  • צור חדש...