עבור לתוכן

ItsYotam

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    64
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות ItsYotam

  • יום הולדת 14 באוקטובר

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    יותם
  • משחקים אהובים
    Minecraft

קישורים חברתיים

  • דף בית
    https://www.instagram.com/yotam_ben_shahar/
  • Steam
    ItsYotam

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ItsYotam's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

8

כמות מוניטין כללית

  1. ItsYotam

    צוות השרת

    שלום, סתם אשמח לשאול... איפה אוכל לראות את רשימת צוות השרת? מ-הלפרים עד האוונר. :)
  2. ItsYotam

    סליחה...

    אני נכנסתי לטוויטר של יורפיקסל וכתבתי דברי שנאה על השרת... מצטער... הייתי עצבני באותו הרגע ואני מצטער. @Nevo
  3. ItsYotam

    פחד במה

    יש לי בעוד שבוע בדיוק טקס סיום ואנחנו עושים את ההצגה של הקוסם מארץ עוץ, יש לי כמה תפקידים: עכבר, דחליל, קוף ומשרת. אני אוהב לשחק וזה חלום עתיד שלי... אבל אני מפחד שבזמן הטקסט אני אשכח הכול או פשוט אפחד לדבר ולא אוציא מילה... מה אתם מציעים לי לעשות?
  4. בדרך כלל אני מחפש אוכל מהיר שאפשר להכין בבית, אני בן אדם רעב ב-2 בלילה ומומלץ לא להתקרב אליי.
  5. תחכה עם זה, ועדיף שתגיד לה את זה פנים מול פנים שאתם לבד, ולא בוואצפ.
  6. ההרגשה הזאת, של הדחקה, של לא רצוי. היום הצעתי לחברים לתכנן מפגש אצלי בבית לכבוד סוף הלימודים ב-28/6. אני: עושים מסיבה אצלי בבית ב-28/6 תרשמו רעיונות... הכול טוב ויפה ואז כ' שולח הודעה: כ': תכננתי מסיבה אצלי בבית. אני: סבבה נ': יאללה מגניב כ': אבל רק 5 ילדים יכולים לבוא... (אנחנו 7 סה"כ בקבוצה) הוא גם עשה את זה ב-3 מסיבות קודמות שלו ולא הזמין אותי ועוד ילדה (בסיפור היא נקראת ל'). והוא לא מזמין אותי בגלל שאני והוא התרחקנו מאז ריב שהיה בכיתה ה'. ואותה פשוט כי היא לא מקובלת בחבורה. *המשך של השיחה VVV* אני: אתה רואה שאתה כל פעם עושה את זה בגלל מה שקרה בכיתה ה'? אם אי אפשר להזמין את כולם למסיבה אז אל תעשו אותה, כי זה פוגע. ל': יותם צודק זה באמת כבר מעצבן שרק אני והוא לא מוזמנים. כ': אבל אבא שלי לא מרשה לי יותר מ-5. נ': אבא של כ' לא מרשה אז אל תבואו (בנינו אבא שלו כן מרשה פשוט כ' לא רוצה שנבוא) אני: אני לא מאמין שהוא לא מסכים, אבל נגיד והוא באמת לא מסכים אז לא עושים את המסיבה, כי לא כולם מוזמנים. שיחה שלי ושל ל' בפרטי: אני: באמת שכ' נטפל אליי מאז כיתה ה', זה כבר מגיע לפעמים שלא בא לי לבוא לבית ספר. ל': אני לא יודעת מה יש לו ממני אני: בואי נכתוב הודעה שלנו ביחד אליהם ונעזוב את הקבוצה עד להודעה חדשה ונראה באמת אם אכפת להם ממנו. *אני והיא מתחילים לכתוב הודעה...* ההודעה שיצאה: לא, זה לא עוד מכתב "בכי" בסדר? אנחנו רק רוצים להיות אתכם, בחבורה ואתם פשוט הולכים, ונמאס לנו, נמאס שאתם מקובצים לבד וביחד ואנחנו בצד, שאנחנו לא מוזמנים למסיבות בגלל סיבות כאלו ואחרות, אם יש מסיבה שאי אפשר להזמין את כולם אז לא עושים אותה, כי זה פוגע, עד שתגלו חברות אמת וקצת אכפתיות אנחנו יוצאים מהקבוצה. *נ.ב : תענו בסקר למעלה. תודה לכל מי שהקדיש זמן לקרוא את זה.
  7. שיחקתי בGTA V בערך 300 שעות אבל מיינקראפט אני משחק 4 שנים אז אני לא בדיוק יודע... נראה לי יותר מ-1000.
  8. כמה זמן אתם בצוות יורגיים? (מי שכן) אני חודשיים וקצת...
  9. להקיא, פשוט כל פעם שאני מקיא נשאר לי התחושה הזאת בפה לאיזה שעה... בדרך כלל זה עובר אחרי חצי שעה לאנשים נורמלי אבל נראלי אני מוטציה אז לי זה עובר אחרי שעה רק...
×
×
  • צור חדש...