עבור לתוכן

Orgo

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אור

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Orgo's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

0

כמות מוניטין כללית

  1. אחרי חודשיים של עבודה ביוטיוב אני שמח שסוף סוף אני עושה סדרה על אחד הנושאים שהכי מעניינים אותי העולם הגיימינג - קונסולות ובמיוחד רטרו. אז החלטתי לעשות סדרה על חמשת הקונסולות האהובות עליי בכל הזמנים, סדרה שעוד לא ראיתי לפחות בארץ. אני גיימר מגיל 0 בערך ,שיחקתי בעשרות קונסולות והיה נראה לי מעניין ואף מעשיר לדבר על הקונסולות האהובות עליי ביותר. ישבתי על הסרטון באמת הרבה זמן ואשמח אם תצפו, תתנו ביקורת בונה ואם אהבתם תירשמו ותתנו לייק. אז במקום החמישי - הגיימקיוב, אחת מקונסולות הילדות שלי. מקווה ממש שתהנו!!!
  2. אז אחרי ההצלחה האדירה של הPSP, יצאה לה אי שם ב2011 קונסולה ניידת הנקראת PS VITA שחוותה כישלון טוטאלי. אז ישבתי על סרטון חדש בשביל להבין מדוע כל זה קרה. בכל פרק בסדרה נחקור קונסולה אחרת שחוותה כישלון וננסה להבין מדוע זה קרה. אם נהנתם מהסרטון אשמח אם תרשמו ותתנו לייק לסרטון, זה נורא נותן לי מוטיבציה.
  3. משום מה אני לא מצליח להגביר את עצמי לא משנה מה, זה הכי גבוה דרך VEGAS PRO
  4. היי כולם,עלה החלק השלישי של עשרת המשחקים המצופים עלינו ונדבר בו רק על בורדרלנדס 3. מהסרטון הזה אטפל בכל הבעיות שציינתם בשני הפוסטים וסרטון הבא יהיה על קול אוף דיוטי החדש והמצב באטל רויאל. מקווה שתהנו
  5. היי לכולם, סוף סוף הגיע לי המחשב וישר העלתי את החלק השני של עשרת המשחקים המצופים עלינו לE3 2018. למשחק המצופה ביותר (שהוזכר גם בסרטון) הקדשנו סרטון במיוחד שיעלה בקרוב במיוחד. אז בלי הקדמות מיותרות, קחו קצת הפסקה מהחיים ותשמעו אותנו קצת מדברים על גיימינג.
  6. סרטון ראשון בערוץ שלי ביחד עם חבראני יודע שזה לא סרטון מושלם אבל זה ניסיון ראשון שלי ואשמח לשמוע תגובות וביקורת גם אם היא רעה וגם אם היא טובה.ממש נהננו להכין את הסרטון הזה ואני מאמין שנוכל להשתפר ולהוציא בסופו של דבר תוכן איכותי בעזרת הרבה הכוונה ועצות מכם, גם אם הסרטון הזה מכיל קצת תקלות.*מצטער מראש על הבעיה באודיו בתחילת ובסוף הסרטון, אין לי מושג מה קרה למיק שלי אבל מבטיח לתקן בחלק השני*מקווה שתהנו! https://www.youtube.com/watch?v=Rh21USHNS9k
×
×
  • צור חדש...