עבור לתוכן

BBCtomer

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    70
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    2

BBCtomer זכה בפעם האחרונה ב 28 בינואר 2020

לBBCtomer היה את התוכן עם הכי פופלארי!

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    תומר
  • מין
    זכר
  • תוכנת דיבור מועדפת
    Discord

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

BBCtomer's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

30

כמות מוניטין כללית

  1. תקופת החגים, תמיד הייתה ידועה בחשיבותה לעולם הגיימינג. השנה, כפי שרובכם יודעים, בנוסף למשחקים, ייצאו גם קונסולות הדור הבא של Xbox ו - Playstation. אפילו משתמשי ה-PC ייקבלו את כל סדרת כרטיסי המסך החדשה של Nvidia. אך עם כל החגיגות האלו, פלטפורמה אחת נשארה מאחור - Nintendo Switch. למקרה שחששתם, לנינטנדו אין כוונה להפסיק ביצור ובתחרות הקונסולות. כחלק מסיכום החברה החודשי, נודע לנו על כך שנינטנדו עובדת על קונסולה חדשה, שאמורה לצאה עוד לפני סוף המאה, או במילים אחרות, עוד לפני 2099. כן, קראתם נכון - זה טווח התאריכים שהחברה ציינה. זה מובן מאליו, שהקונסולה תצא עוד הרבה לפני סיום המאה, אולי אפילו בשנים הקרובות. אך באמירה הזאת נינטנדו מבהירה כי היא לא רוצה להתחייב לאף תאריך. לא מזמן נינטנדו הפסיקה את היצור והמכירה של קונסולת ה-Nintendo 3DS, הקונסולה יצאה לראשונה ב2011 ולמרות הזמן הרב שעבר, רק לפני שנה ב-2019, יצא המשחק האחרון לקונסולה: Persona Q2: New Cinema Labyrinth. מה שהפך את הסוייץ' לקונסולה היחידה של נינטנדו שעדיין ביצור (כאשר לא מחשיבים את ה - Lite). כיום, לאחר שיצאה לאור ב-2017, הסוויץ' מצליחה בענק עם יותר מ-61 מיליון יחידות שנמכרו ברחבי העולם. ישנן שמועות על סוייץ' משופר וחזק יותר, שאמור לצאת בסביבות 2021, ארבע שנים לאחר שחרורה של קונסולת הסוויץ' הראשונה. ניתן להניח שהקונסולה הבאה של נינטנדו תצא בסביבות 2024, מאחר ובעבר היה הפרש של 6-5 שנים בין קונסולה לקונסולה. למרות שמקורות שונים בחברה, מעידים על כך שאולי יעברו את הרף הזה כדי ליהנות יותר מההצלחה המסחררת של הסוייץ'. באותו סיכום חברה, הוכרז שנינטנדו עברה את רף ה-200 מיליון משתמשים בעלי חשבון נינטנדו. מתוכם רק 26 מיליון משתמשים נהנים משירותי האונליין של הסוייץ'. החברה הודיעה, שהיא מתכוונת לעבוד גם בתחומים שונים מלבד גיימינג. נודע לנו שהחברה עובדת על כמה וכמה סרטים, ביניהם גם סרט מצויר על העולם הקלאסי של הדמות האהובה - מריו, שנעשה בשיתוף פעולה עם Illumination (היוצרים של המיניונים). ומה אתם חושבים על העתיד של Nintendo? האם אתם מתכננים לקנות את הסוויץ' השנה או לחכות לקונסולה הבאה של נינטנדו? שתפו אותנו בתגובות!
  2. במידה ולא ידעתם, בשנה האחרונה ישנו משחק אחד, שמקבל את כל תשומת הלב, שמו - Cyberpunk 2077. מאז שנחשף לראשונה (לפני שבע שנים!) ועד היום, קיבלנו מעט מאוד מידע על המשחק המתקרב: דיונים קצרים על הגיימפליי, טריילרים עם קיאנו ריבס ומספר דחיות בתאריך יציאת המשחק. כיום, עם פחות מחודשיים לפני יציאת המשחק, המידע שידוע לנו עד כה הוא דל מאוד. לאחרונה, CD Projekt Red חשפו את הדרישות הגרפיות למחשב האישי, מה שעורר התלהבות ועניין רב באורכו ובגודלו של המשחק. בינתיים, עדיין לא ידוע לנו אורכו של המשחק, למרות, שמפתח בכיר ב - CD Projekt Red הודיע על כך שהמשחק יהיה "קצת יותר קצר" מThe Witcher 3 (הלהיט הקודם של CD Projekt Red) הכל נודע לנו בפרק השלישי של: Night City Wire. מדובר בלייב חודשי שנוצר אך ורק כדי לעדכן את המעריצים בכל מה שקשור ל - Cyberpunk2077. המפתח פטריק מילס הודיע שיהיה הבדל בין אורכם של שני המשחקים. זאת בתגובה לתלונות שנשמעו על אורכו של The Witcher 3 שאורך כ-70-190 שעות משחק. בעקבות כך ניתן לשער שאורכו של Cyberpunk 2077 יינוע בין 70 ל-170 שעות. https://www.youtube.com/watch?v=c_urbl-2gV4 "אחרי תלונות רבות על האורך של The Withcer 3, החלטנו להסתכל על המספרים, וגילינו שרוב השחקנים אינם מגיעים לסוף, רובם אפילו, פורשים לפני הסוף." אמר פטריק. באותו אירוע, פורסם מידע נוסף בקשר לגודלו של המשחק. יהיו 15% - 20% יותר קולות ושיחות מאשר ב - The Witcher 3, קיבלנו גם מידע על הגודל של המשחק, 70 GB. מעריצים רבים שמחו לשמוע את ההכרזה הזאת לאחר חששות רבות שהמשחק יעבור את רף ה100 GB. Cyberpunk2077 ייצא לכל הפלטפורמות השונות מלבד הסוייץ' וסטדיה ב19 בנובמבר. ומה אתם חושבים על הגודל המוערך של המשחק? האם אתם מתכננים לקנות את Cyberpunk2077? שתפו אותנו בתגובות!
  3. כל גיימר מכיר את Ubisoft, אחת מחברות הגיימינג הגדולות ביותר, שקיימות כיום בתעשייה. פחות מוכר הוא הארוע המופק ע"י החברה עצמה הנקרא "Ubisoft forward". הארוע מתרחש כמה פעמים בשנה ומכיל את כל החדשות הגדולות על המשחקים של החברה המוכרת. השנה עיניים רבות הופנו כלפי Ubisoft forward משתי סיבות. הקורונה, שאתגרה את Ubiosft בהפקת האירוע דרך האינטרנט. שנית, הבעיות הרבות שהחברה עברה (ויצרה) בזמן האחרון, אשר עליהן פרטנו בכתבה כאן במגזין. האירוע התחיל עם התנצלות עמוקה ומרגשת ישירות מהמנכ"ל בפועל של Ubisoft. בסרטון הקצר הוא דאג להתנצל על כל התלונות והבעיות, שהתעוררו בחברה בזמן האחרון. האירוע המשיך עם כמה טריילרים יבשים למשחקי VR. בין היתר הציגו את Far cry 3 VR, שיהיה זמין אך ורק בסניפים מסוימים בארצות הברית. קיבלנו רשימה של כל השירים שיהיו בJust Dance 2021. הRemake הנחשק של Prince of Persia נחשף בהתלהבות, ונגמר עם אכזבה עצומה, כשראו את לראשונה את הגרפיקה של המשחק. כדי לפצות על האכזבה, קיבלנו גיימפליי וטריילר מפורט של המשחק "Immortals Fenyx Rising" המוכר יותר בשמו הקודם "Gods and monsters". המשחק הוכרז לפני כשנה וזאת הייתה הפעם היחידה ששמענו ממנו מאז. בחלק השני של האירוע הגיע השיא. קיבלנו מידע נוסף על המשחק המצופה "Watch dogs: Leigon". הטריילר הרחיב על מערכת הגיוס היוצאת דופן של המשחק. נוסף על כך קיבלנו עדכונים על Event חדש שיתרחש ב - Rainbow Six: Siege, ולבסוף, הארוע נגמר עם חשיפה מרשימה במיוחד של משחק חדש ועצום בגודלו, אשר יכיל מאות שחקנים: "Riders Republic" במשחק תקבלו חופש לחקור ולהתחרות בעולם מגוון וגדול עם עוד אין ספור אנשים, תוכלו להנות מאופנועים, ממצנחים, בגלישה על השלג ומפעולות אקסטרים נוספות. מה אתם חשבתם על הארוע? האם אתם מתכננים לקנות את אחד מהמשחקים שהוצגו בארוע? שתפו אותנו בתגובות
  4. ההודעה על ההכרזה פורסמה באינסטגרם, עם טיזר קצרצר. בטיזר ניתן לראות את הדמות המוכרת "Eris Morn" מתקדמת עם קשיים רבים באזור מושלג. מעריצים רבים העריכו כי הדמות נמצאת ב־Europa, אך עדיין לא יודעים זאת בוודאות. הסרטון מלמטה הוא העתקה מהאינסטגרם של הטיזר, במידה ואתם רוצים לראות את המקור, לחצו כאן. הטיזר הראשון ש־Bungie הוציאו התברר במפתיע – כטעות. כמה שעות לאחר שיצא, הפוסט נמחק, אך עדיין התאפשר לראות אותו. היום, לאחר יומיים, הוציאו טיזר נוסף ארוך יותר, שמכיל הרבה יותר פרטים ומידע. בטיזר הנ"ל ניתן לראות את ה־Drifter נוהג בחללית שלו לכיוון Europa, ככל הנראה על־מנת להיפגש עם Eris Morn. כל התעלומה לגבי החלק הבא של Destiny 2, תיפתר ב־9 ביוני, בשעה 19:00, כאשר Bungie תכריז באופן רשמי על ההרחבה, ותספר בפירוט על כל מה שיקרה. מה אתם חושבים לגבי הטיזרים? מה אתם מקווים שיוכרז? ספרו לנו בתגובות.
  5. כל חודש מנויי שירותי הקונסולות מקבלים משחקים חינמיים, שזמינים להורדה למשך חודש שלם. הפעם, אחרי חודשים רצופים של משחקים מעולים שהוצעו בחינם, חברה אחת מורידה הילוך ומשחררת משחקים פחות מוכרים. לפחות אחת מהן שומרת על כבודה, ומציעה משחקים ששווים את הכסף. על מי מדובר? בואו נגיד, נראה שמיקרוסופט נטשו את גולד ועברו ל־XBOX GAME PASS. אלו הם המשחקים הניתנים בשירותי הקונסולות, החודש: Xbox Live Gold המשחק הראשון ברשימה הוא V-Rally 4, משחק רכיבה מקצועי, המציע 50 כלי רכב שונים ומוכרים. עם כל כלי רכב תוכלו לנהוג במסלולים עוצרי נשימה. המשחק זמין מה־1 למאי. ב־16 למאי תוכלו להוריד את Inquisitor Martyr מסדרת Warhammer וללכת לבד או עם חברים למסע בפלנטות שונות. לחובבי הז'אנר, המשחק בהחלט שווה בדיקה. הודות לתמיכה במשחקים ישנים יותר של מיקרוסופט מגיעים גם המשחקים הבאים מהאקס בוקס 360: ב־1 במאי תוכלו להוריד את Sensible World of Soccer – חידוש למשחק הכדורגל המוכר משנות ה־90, Sensible Soccer. ב־16 למאי תוכלו לקבל את Overlord 2 - משחק RPG-אקשן כיפי וממכר, שזכה בתקופתו (2009) לביקורות מאוד טובות. Playstation Plus מה־5 במאי, יהיה זמין למינוי PlayStation Plus, המשחק המוכר – Cities: SkyLine. לאלו שלא מכירים, מדובר במשחק בו אתם יכולים לנהל ולבנות עיר משלכם, ואתם אחראים על הכל – מהתשתיות, המיסים, התיירות ורווחת התושבים. המשחק השני (שהוא גם סימולטור) הוא Farming Simulator 2019, נמאס לכם להיות כלואים בבית? ובכן במשחק הזה תוכלו לצאת לשטחים ירוקים, להקים חווה משלכם, לדאוג לכסף, לדאוג לעבודה והכי חשוב, לדאוג לחווה. הסימולטור מציע 300 כלי רכב וכלים שונים איתם תוכלו לגדל חיות משק, לטפל בסוסים והכל - בשביל ליצור את החווה המושלמת. ומה אתם חשבתם על המשחקים החודש? האם אתם מנויים לאחד משירותי הקונסולות שהזכרנו? שתפו אותנו בתגובות!
  6. בין אם יש לכם או אין לכם משקפי מציאות מדומה, אתם כנראה שמעתם על Half life: Alyx. לאלה מכם שלא מכירים, סיכמנו הכל לפני כחודשיים בכתבה הנ"ל. המשחק יצא לפני כחודש וצבר אהדה עצומה וביקורות מרשימות מאוד, ובצדק! המשחק הציג גרפיקה עוצרת נשימה, משחקיות מגוונת וסיפור מרתק. אך למרות הכל, גיימרים רבים לא יכלו להנות מכל הטוב הזה, מכיוון שהמשחק היה בלעדי לפלטפורמת המציאות המדומה. לשמחת גיימרים רבים, ישר אחרי ההשקה הגיעו מודים רבים, אשר ניסו להעביר את המשחק ממשקפי המציאות המדומה למחשב..באף אחד מהם לא היה ניתן לסיים את המשחק, עד שלפתע, לפני יומים, יצא המוד הראשון, שאיתו סוף סוף ניתן לסיים את כל המשחק במחשב. ההתקנה של המוד מאוד מסורבלת ומסובכת והתוצאה לא הכי חלקה, אך עדיין מדובר בדרך היחידה לשחק ב־Half Life: Alyx במחשב. ניתן לראות את כל מקשי המשחק באתר ההורדה של המוד. היוצר של המוד הכין סרטון באורך 7 דקות, המסביר כיצד להתקין את המוד: יש להבהיר, שמדובר במוד ראשוני מלא בבאגים, שנוצר ע"י גורם שלישי. עדיין זאת האופציה היחידה, שזמינה כרגע. ניתן להניח שיצאו עם הזמן דרכים קלות וטובות יותר להריץ את המשחק על המחשב. תהיו בטוחים, שכאשר זה יקרה, נעדכן אתכם. ומה אתם חשבתם על המוד? האם שיחקתם בכלל ב־Half Life: Alyx? שתפו אותנו בתגובות.
  7. לפני כמה ימים ציינו תאריך מאוד מיוחד, אחד באפריל – היום בו כולנו מוצאים תירוץ למתוח אחד את השני בלי הפסקה. בנוסף, בשנים האחרונות נראה כי יום זה מתחיל לתפוס חלק גם במקום פחות צפוי בעולם הגיימינג. חברות גיימינג רבות התחילו לאמץ את היום המיוחד הזה, וליצור מעין "מתיחות" בתוך המשחקים שלהם. השנה נראה שחברות רבות חגגו את היום המיוחד הזה ומתחו את השחקנים שלהם בדרכים משעשעות במיוחד. בכתבו זו סיכמנו לכם את כל המתיחות והאירועים הכי מעניינים שקרו בעולם הגיימינג באחד באפריל האחרון: לא סגורים על מזג האוויר – Rockstar: אם התחברתם שלשום (יום ו') ל־Gta V או RDR2, בטח ראיתם משהו קצת משונה: המפות בשני המשחקים האלו היו מכוסות בשלג. אם עדיין לא הבנתם, היה מדובר במתיחה (מאוד משונה) עבור האחד באפריל. בשני המשחקים ישנה אופציה לקבל אייטם חדש – כדור שלג. כדור השלג עצמו לא עושה שום דבר מיוחד, אך למקרה שדאגתם, ניתן לזרוק אותו וניתן להילחם איתו. לצערנו העדכון נשאר אך ורק לאחד באפריל, למרות האהדה שצבר. קצת נוסטלגיה – Super Hot Super Hot הוא אומנם לא משחק מוכר כמו Gta או RDR, אך הוא בהחלט משחק מצוין. לאלה מכם שלא מכירים – מדובר במשחק יריות מגוף ראשון, בעל גרפיקה פשוטה למדי, אך המשחק בא עם "קאצ'" – הזמן זז רק כאשר אתם זזים. המפתחים הוציאו לכבוד אחד באפריל העתק הנקרא PicoHot אשר מבוסס על המשחק המקורי, והוא מעוצב בסגנון משחק ארקייד רטרו ישן. כמו כן, ההעתק זמין ברשת והוא חינמי לחלוטין. Overwatch – מתכוננים לחוג יצירה אני חייב להודות שמבין כל המתיחות ברשימה, זו בהחלט הכי מוזרה. Blizzard הוסיפו פריט מאוד משונה לכל דמות במשחק המוכר והאהוב, Overwatch, עיינים קופצות: הפריט המוזר ש־Blizzard הוסיפו לכלל הדמויות לכבוד האחד באפריל. האמת היא שבמילים אין מה להסביר; הסרטון הבא שווה אלף מילים: והאחרון – Totally Accurate Battle Simulator משחק שבעצמו מרגיש כמו מתיחה אחת גדולה, הוציא לאחרונה DLC בתשלום לכבוד האחד באפריל – והוא מוקדש כולו לבאגים. המפתחים של LandFall החליטו לתת לכל מי שרוכש את ה־DLC (התוסף) בכ־2.5 דולר, גישה למגוון פקודות שניתנו לראשונה רק לאדמינים ולמפתחים עצמם. עם אותן גישות נוצרים מן הסתם לא מעט באגים, ומשם בא השם. ומה אתם חשבתם על האחד באפריל השנה? האם פספסנו אירוע שרציתם שנזכיר אותו? שתפו אותנו בתגובות.
  8. BBCtomer

    מה חדש ב-Rust?

    שכחו לענות על שאלה אחת.... למה צריך את זה?
  9. אפשר להגיד ששנת 2020 מתחילה בצורה רעה מאוד. עם וירוס שמתפשט במהירות ושריפות עצומות שמשתוללות ברחבי העולם נראה ששנת 2020 מתחילה ברגל שמאל. בעוד ששני האסונות נוראים וגלובלים, לאחד מהם יש השפעה גדולה מאוד על עולם הגיימינג והטכנולוגיה, הרבה יותר ממה שחשבתם. למי שהיה בבידוד בחודש האחרון ולא שמע על הקורונה, מדובר בוירוס שהתחיל לפני כחודש בסין. לאט לאט הגיע גם לאירופה ואפילו לארה"ב. נכון להיום (27.2.20) נדבקו כ82,500 איש, ומתו כ-2,810 איש. עכשיו מגיעה השאלה: איך זה משפיע על עולם הגיימינג והטכנולוגיה בדיוק? אם בכלל. התשובה היא: שכן, לצערנו הוירוס משפיע קשות על עולם הגיימינג, והנה איך: - המלאי: סין היא המדינה אשר אחראית לרוב עצום של מפעלי יצור בעולם, וכמעט כל כרטיס מחשב, או אמצעי טכנולוגי כזה או אחר יכלול בתוכו תגית הכוללת טקסט קצר אך משמעותי בימים אלו: "Made in china". כיום, כאשר רוב סין מושבתת, גם המפעלים נסגרים מחשש מהקורונה. הדבר משפיע על היצור ההמוני שכמעט כל העולם תלוי בו. נוצר חוסר רציני בחומרי גלם ומוצרים בשוק, כך שחברות כמו: Nvidia, Lenvo, Intel ואפילו Apple הודיעו על כך שבעקבות הקורונה יהיה מחסור גדול במלאי. - המחירים: ברגע שהמלאי קטן, המחירים מן הסתם, עולים. בעוד, שחברות מחשבים רבות סיניות (ואפילו אמריקאיות) מודיעות על עלייה במחירים, רוב החברות האמריקאיות (שחלק גדול מהמפעלים שלהם לא בסין, כמו Intel וNvidia) חוגגות על כך ומרשות לעצמם לעלות את המחירים בעצמם (כי אין תחרות). הלקח מהסיפור הזה הוא, שאם אתם תכננתם לקנות או לבנות מחשב בקרוב, משתלם לכם יותר, לקנות בזמן הקרוב, לפני שתהיה קפיצה משמעותית במחיר. - יציאת משחקים בזמן: כפי שאתם כבר כנראה יודעים, הרבה חברות גדולות בעולם הגיימינג נמצאות בסין, בין היתר ישנה החברה: "Private Division" אשר יצרה את המשחק המצליח "The outer world" ודיברה על כוונותיה לשחרר בקרוב מאוד גרסה של המשחק לנינטנדו סוויץ', הכל נראה טוב ויפה, לפני שבוע שחררו בחברה את הציוץ הזה: באותו ציוץ, הסבירו על כך שהגרסה לנינטנדו תתעכב בגלל וירוס הקורונה. הסיבה די ברורה, הצוות אשר נמצא בסין ועובד על הגרסה, נמצא בבידוד או הסגר ובגלל זה אינו מסוגל לעבוד. כאשר חברה אחת מודיעה על עיכוב בגלל הקורונה, עולות חששות רבים שששם זה לא יעצור וחברות נוספות יודיעו על עיכובים במועדי היציאה של משחקים רבים. במקרה הזה נשאר רק לקוות שהצוות יחלים ובמהרה. ומה אתם חושבים על הנושא? האם אתם מתכוונים לקנות מחשב בקרוב? ומתי לדעתכם הבעיה הזאת תחלוף? שתפו אותנו בתגובות
  10. לפני כמספר שבועות נגמר העשור האחרון. העשור שהיה מלא ברגעים היסטוריים ומשמעותיים. מלא במשחקים מעולים אך בלא מעט מאכזבים אך עם דבר אחד כולם יסכימו זה היה ללא ספק העשור הגדול ביותר לעולם הגיימינג. אחרי שהגענו להישגים כל כך מרשימים בעולם הגיימינג בין אם זה בקונסולות, בתסריטים או במשחקיות והן בגרפיקה. נשאלת השאלה, מה הדבר הבא? כמובן שאפשר להמשיך לשפר קצת את הגרפיקה ולהביא תסריטים חדשים ולהמציא קונסולות אפילו יותר חזקות. אך נראה שחוץ מלהביא עוד משחקים חדשים, עוד מאותו דבר, עולם הגיימינג נעצר מלכת. עכשיו מגיעה סוף סוף מהפיכת הVR. במקום לשחק בתור דמויות שחוות עלילה, אתם יכולים להיות אותן דמויות ולחוות במו עיניכם את אותו עולם. זה המקום שמציאות מדומה יודעת להדהים כל פעם מחדש. הכל נשמע טוב ויפה, אך תמיד כאשר אני שואל אנשים בנוגע למשקפי מציאות מדומה, התשובה תכלול שלושה אלמנטים: זה יקר, זה מסובך וזה סתם גימיק. פעם זה היה נכון, אך היום נראה שהדברים מתקדמים בדרך הנכונה. בניגוד לשנים קודמות בהן, PSVR (משקפי המציאות של פלייסטיישן) היו כמעט משקפי המציאות המדומה (האמינים) היחידים בשוק, יש כיום מבחר עצום שממנו ניתן לבחור בצורה פשוטה וקלה. ישנן כמה אופציות לבחירה. אם אתם רוצים ספרייה רחבה של משחקים בגרפיקה גבוהה ומרשימה תצטרכו לחבר את המשקפיים עם כבל למחשב גיימינג חזק במיוחד. לפני כשנה, זאת הייתה האופציה היחידה בשוק, אך חברת Oculus הודיעה לפני כשמונה חודשים על משקפיי מציאות מדומה, שלא יצטרכו חיישנים, כבל או אפילו מחשב חזק. המשקפיים האלו אפילו נמכרו במחיר זול ביחס למתחרות בשוק (399$) . כיום אותם משקפיים כבר כוללות מספר רחב של משחקים בחנות ואפילו אופצייה לעקיבת ידיים שיצאה לא מזמן. במידה ויש לכם מחשב גיימינג ישנה גם את האופציה לחבר את הקסדה למחשב ולהנות מגרפיקה מרשימה ובעוד הרבה משחקים שונים (ה - Oculus Link) . עכשיו מגיעה השאלה, לאן זה מתקדם? והתשובה היא בכנות, קשה לדעת. זה הקסם של העולם הזה. המפתחים יודעים להפתיע אותנו כל פעם מחדש. הם נותנים לנו לחוות במציאות מדומה את המשחקים ששיחקנו כילדים (Half life, call of duty) במימד חדש ומלהיב. מי שלא הסתובב בבעתה עם משקפי VR וגילה זומבי מאחוריו לא יודע אימה מהי. האם עולם הVR השתחרר מכל מגבלות העבר ? כמעט. כבר היום אפשר לראות טכנולוגיות בעולם הVR מוכרזות מדי יום, לפי כמה ימים הוכרזו עדשות הAR שדיברנו עליהם, ה - MOJO . נראה שהVR ימצא את דרכו למרכז עולם הגיימינג מוקדם מכפי שחשבנו. ומה אתם חושבים על הנושא? איך אתם רואים את עולם הגיימינג בעתיד? שתפו אותנו בתגובות
  11. ב16 לינואר 2020 נעשתה היסטוריה. או שלא. אין כרגע מספיק מידע לאשר או להכחיש את אמיתות הידיעה, אך מהדגמות שנערכו בתערוכת CES האחרונה נראה שמדובר במוצר פורץ דרך של חברת Mojo vision. החברה הכריזה על עדשות Mojo. לטענתם אלו עדשות המציאות הרבודה הראשונות בעולם. מקורות בחברה מספרים, שכבר מאות אנשים התנסו במוצר ואף הם מתכוונים לשחרר אותו בקרוב. כמה קרוב? זה תלוי בהם. בראיון סיפר נציג החברה, שכבאים התנסו בסימולציה כל כך מפורטת, עד שיכלו לראות אחד את השני דרך הקירות בעזרת העדשות וזאת בתוספת מידע שהוקרן מולם. Mojo visions מבטיחים לצרכן הרבה דברים, שנראים כאילו יצאו מסרטי מדע בדיוני, השאלה היא מה בדיוק הם יקיימו. מטרת החברה לפי דבריו של Drew Perkins, המנכ"ל היא, לשנות את המציאות לעתיד טוב יותר. הם רוצים לדבריו לתת לאנשים מעין כוחות על. הם רואים בטכנולוגיה שלהם אמצעי שנותן לאנשים יכולות נוספות ודרכים חדשות להתבטא. נוסף על כך הוא התגאה בעובדה שמדובר בצוות קטן, שעם הרבה עבודה קשה הצליח ליצור משהו שלדעתו ישנה את העולם. לא פחות. (קרדיט לאתר MOJO על התמונה) עכשיו לפרטים הטכנים: ראשית, החברה טוענת שהעדשות יהיו חדשניות ובעלות יכולת אופטית של 2 מיליון PPi (מספר הפיקסלים בכל אינץ'). הם הוסיפו ואמרו שהמודל הנוכחי, אב הטיפוס בנוי על 14000 PPI. המוצר עדיין לא עמד במבחנים חיצוניים, אך אם הדבר הזה יתברר כנכון, אפשר להגיד שזאת פריצת דרך לא רק מבחינת המציאות הרבודה ומזעור הטכנולוגיה, אלא זה גם מראה לנו שהעתיד קרוב יותר מתמיד. בנתיים הם גייסו (תקשיבו טוב) 100 מיליון דולר לפרויקט. בין המשקיעים הם: גוגל, אמאזון, אפל ו - HP. כאשר החברות האלו משקיעות במוצר, יש הרגשה, שהם מבינים מה הם עושים, ושזה הולך להיות מוצר מבטיח. צריך לזכור שלא פעם בעולם הטכנולוגיה המרחק בין ההבטחות למוצר הסופי הוא רחוק מאד. גם אם השקיעו במוצר החברות הגדולות ביותר. דוגמא טרייה היא חברת Magic Leap שפזרה הבטחות על עידן חדש במשקפי AR וגייסה מאות מיליוני דולרים וכאשר המוצר יצא לשוק לפני חודשים ספורים נרשמה אכזבה גדולה וערך החברה צלל בחדות מטה. בוא נהייה אופטימיים ונקווה שההסטוריה לא תחזור על עצמה במקרה של Mojo. מה אתם חושבים על המוצר? האם לדעתכם מדובר במציאה הגדולה של העשור או שעובדים עלינו בעיניים? שתפו אותנו בתגובות.
  12. אין ספק שהעשור שעבר עלינו היה העשור העמוס ביותר והמתקדם ביותר בגיימינג העולמי, ענפי ספורט, גרפיקות ודרכים חדשות לשחק בענף שנראה שלא עוצר אפילו לשנה אחת את ההתפתחות שלו. אבל אי אפשר לדבר על עשור כזה מוצלח מבלי להסתכל על משחקים שעדיף שלפחות בינתיים נוריד מתחת לרדאר ולכן איגדנו כאן את חמשת המשחקים המאכזבים ביותר מתחילת העשור. במקום החמישי: Death stranding, המשחק הזה, לדעתי, היה המורכב ביותר ברשימה. לפני שאדבר על הדברים הרעים במשחק אתחיל ואומר שמדובר במשחק שנראה מדהים ו...זהו. חשוב לדעת, שמפתח המשחק, הידאו קוג'ימה, עבד בעבר בחברת המשחקים Konami והיה אחראי בין היתר לסדרת Metal Gear Soild. הידאו הפך לחביב מאוד מצד המעריצים בין אם זה על הכתיבה שלו או הרעיונות היצרתיים ששיתף. הידאו הצליח בחברה וקודם לתפקיד סמנכ"ל. לפתע, לפני כארבעה שנים Konami הודיעו על יציאתו מהחברה. המעריצים ההמומים לא הבינו מאיפה זה בא. כמה שנים אחרי (בתחילת 2016) הודיע הידאו שבשנים האחרונות הוא הקים חברה משלו והוא עובד על משחק חדש . הודיאו שחרר טריילר מוזר ביותר, שעורר ההתלהבות גדולה מאוד לגבי המשחק הראשון של המפתח האהוב. המשחק יצא לפני כחודשיים ולדעתי, מדובר באכזבה ענקית. המשחק משעמם מאין כמוהו, עם משחקיות איטית ומייגעת. העלילה חוזרת על עצמה ונמאסת די מהר. המשחק נמצא במקום החמישי ברשימה למרות מגרעותיו וזאת בזכות הגרפיקה עוצרת הנשימה. כמובן שזאת רק דעתי ויתכן ואחרים חווים את המשחק אחרת ממני. במקום הרביעי: Watch Dogs, כמו שכבר אמרתי, מדובר ברשימת המשחקים המאכזבים של העשור, לא הגרועים שלו. כשמדובר בWatch Dogs חייבים להגיד שזה משחק טוב, מהנה ובעל גרפיקה מרשימה. אך לצערי הציפיות שUbisoft הציבו בטריילר לא היו קרובות לתוצר הסופי. אישית, כשיצא הטריילר, חשבתי שזה הוא המשחק המקורי והטוב ביותר שיצא בשנים הקרובות, בין אם בזכות הגרפיקה או בעיקר המשחקיות שנראתה כל כך מגוונת ויוצאת דופן. הטריילר הציג סיפור עם דמויות מעיינות ומשחקיות, שאפשרה דברים שלא ראינו עד אז. הטריילר הציג עיר חכמה שהשליטה בה ניתנת לכם. היו גם כאלה שהגדילו וחשבו שזה הולך להיות הGTA החדש. כשיצא המשחק לקהל הרחב היה ניתן לראות שהגרפיקה שונה מהטריילר והמשחקיות כולה יותר מוגבלת. למרות שהמשחק עצמו עדיין מהנה ומיוחד, הציפיות שהציבו היו מעל ומעבר. במקום השלישי: No Man's Sky, המשחק שאם הייתם שואלים אותי, או כל אדם אחר לגביו לפני כשנתיים, היה כנראה במקום הראשון ברשימה. חלקכם כנראה כבר יודעים למה אני מתכוון, מכיוון שכתבתי על נושא זה בעבר. ב2016, חברה בשם Hello Games הודיעה על כך שמשחק הנקרא No Man's Sky הולך לצאת לאור. המשחק תואר כמשחק אין סופי בעל פלנטות אשר יכולות לבנות את עצמן כאשר כל כוכב ומקום שונה ומגוון. המשחק עורר ענין כה גדול, עד כי הכותב הראשי של המשחק גראת׳ בורן התראיין לא רק באתרי גיימינג כמו IGN, אלא התראיין גם בתוכנית טלוויזיה גדולות שלא קשורות לעולם הגיימינג. הטעות הגדולה ביותר של גראת׳ בורן הייתה העובדה שענה בהיסח דעת לכל השאלות, מה שעורר התלהבות רחוקה מהמציאות לגבי המשחק. כשהמשחק יצא לשוק הוא עורר את האכזבה הגדולה ביותר בעולם הגיימינג, טענו רבים. גודל הציפיות לא תאמו את יכולות המשחק. הסיבה שהמשחק נמצא רק במקום השלישי ברשימה היא בזכות העובדה שHalo Games לא ברחו עם הכסף ועבדו בשנים האחרונות על המשחק והתאימו אותו בהתאם לציפיות המוקדמות. עד היום הם ממשיכים לשדרג ולשפר את המשחק. במקום השני: Star Wars Battlefront II, המשחק הוא לא בהכרח המשחק המאכזב ביותר מהעשור, אך הוא בהחלט אחד המשחקים השנואים מהעשור. כאשר המשחק הוכרז הכל היה טוב ויפה, המשחק תאם לציפיות והמשחק נראה שהוא מתקדם לכיוון המתאים. אך כשהמשחק יצא לבטא הפתוחה, המפתחים, EA, הודיעו על כך שהמשחק יכיל קופסאות בתשלום (Loot boxes) אשר יכילו דמויות שבעזרתם תוכלו לנצח בקלות רבה יותר. הקהילה כמובן שנאה את הרעיון שבתשלום אנשים יוכלו להשתפר (Pay to win system) בעיקר שמדובר במשחק מרובה משתתפים. הדמויות המוכרות כמו , דרת' ויידר, לוק סקיווקר ועוד רבים היו כולם אפשריים להשגה רק בתשלום, דבר שהגביר עוד יותר את הזעם כלפי EA. שחקן כלשהו החליט לכתוב פוסט זועם במיוחד לגבי המערכת המרגיזה הזאת ברדיט. EA הגיבו על כך שאין להם אף כוונה לשנות את המהלך העסקי הזה. אותו פוסט שבר שיא גינס וזכה למספר הגובה ביותר של Upvotes ברדיט (684 אלף ליתר דיוק), מאז EA הורידו את אותה מערכת, אך זה היה כבר מאוחר מדי, ולמרות שהמשחק עצמו היה טוב, השנאה כלפיו היתה כל כך גדולה, שהמשחק עדיין נשאר בגדר מאכזב ושנוא. ובמקום הראשון *תופים* *תופים* Fallout 76, המשחק הזה קיבל את מקומו ברשימה עם הכי פחות התלבטות. המשחק עצמו לא טוב, באגי, ובחיים לא תיארתי לעצמי, שהעולם הפוסט האפוקליפטי יהיה כזה משעמם. לאחר ההצלחה האדירה של קודמו בסדרה, Fallout 4. התרגשתי כשהכריזו על משחק נוסף בסדרה, בעיקר מהתוסף של המצב המרובה שחקנים. האמנתי שהאופציה לריבוי שחקנים תוסיף ערך לסדרת המשחקים. ביום היציאה כולי מרוגש התחלתי לשחק ...וואו, בחיים שלי לא ראיתי כזאת נפילה. המשחק היה באגי מאין כמוהו, המשחק היה בנוי על אותו מנוע של המשחק הקודם בסדרה שיצא כמעט 5 שנים קודם, כך שהגרפיקה היתה מיושנת. נוסף לכך הבחירה בתקופה כל מוקדמת בסיפור היתה נוראית, הדמות המרכזית נמצאת בשלב בו רוב בני האדם לא יצאו מהבונקרים, כך שאתה בודד בעולם בו המשימות שלך בנויות על הקלטות של אנשים ששכחו את המפתח בבית או כל מיני רובוטים למיניהם. הדבר יצר עלילה משעממת שחוזרת על עצמה. אבל אם חשבתם שהעלילה והגרפיקה אכזבו - שימו לב להתפתחות הבאה: Bethesda, המפתחים, התחילו למכור חבילות אספנים (המכילות תיקים, בובות ועוד') במחירים של מאות שקלים באינטרנט. כאשר החבילות הגיעו לאנשים הביתה, הם הופתעו לגלות שבמקום תיקים חיכו להם שקיות אשפה עם הלוגו של החברה, מספר חלקי של בובות הרוסים למחצה. לאחר הזעם שהתעורר Bethesda החליטו על פיצוי מאכזב במיוחד של סכום מזערי של כסף שניתן לשימוש רק במשחק. בשלב זה ניתן להבין כבר למה דווקא Fallout 76 זכה לתואר הלא נחשק, המשחק המאכזב ביותר של העשור. ומה דעתכם על הרשימה שלנו? איזה משחקים אתם הייתם שמים ברשימה ובאיזה סדר? ומה המשחק הכי מאכזב בעשור לדעתכם? שתפו אותנו בתגובות ?
  13. אם במקרה לא שמעתם על Resident evil, אנחנו כאן כדי להסביר. Resident evil היא סדרת משחקי אימה (הנחשבת ע"י רבים אחת מהמפחידות ביותר). הסדרה התחילה ב1996, ותאמינו לי, זה היה מפחיד אפילו אז. עד כה יצאו כ24 משחקים בסדרה אשר פותחו ונוצרו על ידי Capcom. כבר שנה שלמה ש - Capcom נמצאים מתחת לראדר בעולם הגיימינג. בשנה שעברה, שהייתה מאוד מוצלחת עבורם, הם הוציאו את Devil May Cry 5 (אשר קיבל ביקורות מצוינות וזכה לאהדה עצומה) ואת ה - Remake של Resident evil 2 שגם הוא היה מוצלח לא פחות. היה נראה שיקח ל - Capcom הרבה זמן עד שיצליחו להוציא משחק בסדר גודל כזה. לאורך הזמן התחילו לצוץ הדלפות לRemake נוסף לסדרה. המעריצים כבר התחילו להתלהב והרבה ציפיות ושמועות התחילו לרוץ ברשת. לפני כיומיים שחררו Capcom טריילר למשחק ובכך שמו סוף לשמועות. מה ידוע לנו בינתיים? ידוע לנו שהמשחק יצא באביב 2020, ב3 לאפריל. נוסף לכך אנו יודעים שיצא במקביל מצב משחק מולטיפלייר בשם Resident Evil Resistance. במשחק החדש נשחק בשני דמויות , ג’יל וולנטיין (Jill Valentine) וקרלוס אוליביירה (Carlos Oliveira), שיחלקו את תפקיד הגיבורים הראשיים. העלילה תופסת מקום באותו עולם בו מתרחש המשחק הקודם בסדרה. אתם נמצאים בעולם בו השתחרר וירוס קטלני שמשפיע על כמעט כל בני האדם והופך אותם למוטיציות מפחידות ומעוותות. אתם והצוות שלכם נלחמים באותן מוטציות עם שתי מטרות, לנסות לשרוד, ולקוות לשמור על שפויות תוך כדי... במשחק מככב נבל מרכזי הנקרא נמסיס, אשר גם הוא מוטנט (רק מתוחכם יותר) שמנסה לצוד אתכם במהלך המשחק. ידוע גם שהמשחק מתרחש לפני אירועי Resident evil 2. המשחק יגיע ל-PlayStation 4, ל-Xbox One ולמחשב האישי. מה אתם אתם חשבים על הרימייק? האם אתם מתכוונים לקנות את המשחק? ספרו לנו בתגובות
  14. קודם כל, לפני שאתם שומעים את הידיעה ש - Half-life מקבל משחק שלישי בסדרה" אתם צריכים להבין כמה רגע גדול זה, ולא בהכרח רק למעריצים. Half-life יצא לראשונה ב1998 על ידי Valve (כן, היוצרים של סטים..) והיה משחק הFPS המתוסרט הראשון אי פעם. נוסף לכך התסריט היה כתוב מעולה ומצמרר מה שהיה מאוד יחודי לתקופה, המשחק הצליח וזכה בכמות עצומה של פרסים. לא עבר הרבה זמן והמשחק צבר תאוצה אדירה ואחרי 6 שנים Valve שחררו משחק שני לסדרה שלא אכזב את המעריצים ויש ויגידו שאפילו התעלה על הראשון בצורה מעולה, מפחידה ומותחת. הגרפיקה היתה מרשימה מאוד לתקופה והמשחק היה שונה מהרבה דברים אחרים שהיו בשוק. מאז עברו 16 שנים בהם הרבה אנשים כבר ראו ב - Half-life אבן יסוד בתרבות הגיימינג וחלק אפילו הגדירו אותו כהמשחק הטוב ביותר בהיסטורית הגיימינג. אחת מהסיבות להצלחה הכל כך מסחררת של Half-life היא העלילה שנכתבה בצורה כל כך פורצת דרך בעולם הגיימינג של אותה תקופה. עלילת המשחק מתרחשת במעבדות "בלאק מסה", הנמצאות בניו מקסיקו שבארצות הברית, ומוצגת לנו דרך עיניו של דוקטור גורדון פרימן. גורדון הוא פיזיקאי המשתתף בניסוי הבודק יהלומים מעולם החייזרים (הנקראים זן), הניסוי משתבש ויוצר תגובה פיזיקלית הגורמת ליצירת פורטלים במרחבי המעבדה, מה שגורם לפלישת חייזרים מעולם הזן אל כדור הארץ. המצב מסתבך כאשר כוחות צבא ארצות הברית נכנסים למתחם לא כדי להציל את המתחם אלא להשמיד אותו כולל את כל מי שנמצא בפנים, ועל גורדון להציל את עצמו ואת מתחם המעבדות מפני החייזרים. במהלך 16 השנים האחרונות התרוצצו הרבה שמועות וציפיות למשחק נוסף אך Valve היתה שקטה והמעריצים כבר החלו לאבד תקווה. הזמן עבר ו - Half-life עדיין היה פופלרי למרות שלא היה כבר ברמות של המשחקים שיצאו באותם תקופות. הזמן עבר והמעריצים כבר לא העלו על דעתם שלvalve יש תכנוננים לגבי משחק חדש בסדרת ה - Half-life. מאז עברו הרבה שנים ולפתע לפני כמה ימים בלי שום אזהרה או טיזר מראש Valve הפתיעה את המעריצים והודיעה על כך שיצא משחק חדש בסדרה, Half-life: Alyx, עם תסריט חדש והכל, אבל יש קאץ'. המשחק יצא אך ורק לVR, משקפי המציאות המדומה. הרבה מהמעריצים התאכזבו כי אינם יוכלו לשחק את המשחק ללא קסדת מציאות מדומה אך במקביל לא מעט מעריצים התלהבו מהעובדה שאחרי 16 שנה של שקט יצא משחק חדש בסדרה. בטריילר ניתן לראות כמה דברים, ראשית הגרפיקה מ ד ה י מ ה . רואים שValve עבדו קשה והגיעו לתוצאות מרשימות ביותר. המשחקיות לפי Valve תהיה מאוד מגוונות, אפשר לראות את הנופים עוצרי הנשימה שהמפתחים יצרו, ולאלה שצפו עד הסוף זכו לראות דמות מהמשחקים הקודמים חוזרת. כרגע ידוע לנו שהמשחק יהיה נתון לכל סוגי קסדות הוי אר, ושהוא מתרחש בין המשחק הראשון לשני, המשחק יצא במרץ 2020. ונסיים במילת אזהרה: אם על מסך מחשב העולם של Half-Life נראה מצמרר, דמיינו איך תהיה החוויה להיות באותו עולם רק במציאות מדומה.. כאשר המשחק יצא אנו נפרסם ביקורת משלנו וניידע אותכם אם המשחק הגיע לרמת הציפיות. מה דעתכם על Half-life החדש? למה אתם הכי מצפים? ספרו לנו בתגובות
  15. לאחר שנדחה, עדכון 7.10 יצא לאור והביא איתו הרבה דברים חדשים, שרובם ברוח חג הכריסמס שהולך ומתקרב. ראשית אתחיל ואסביר לכם על רכב חדש במשחק (שכרגע נחסם לכמה שעות מהמשחק) ה - Driftboards, בתרגום מילולי: הוברבורדים. ההוברבורד הוא כלי רכב אשר צובר מהירות במהלך נפילה במסלול תלול. כלי הרכב מיועד לאדם אחד בלבד, וחוץ מזה לא ידוע לנו אף דבר נוסף על ההוברבורד. דבר נוסף, Epic Games באווירת החג שינו את המפה למפה חגיגית יותר. לדוגמא, השיחים וחלק מהעצים מקושטים באביזרי חג המולד. ה- Grenade Launcher קיבל עיצוב חדש ועכשיו הוא יורה כדורי שלג במקום רימונים וקיבל מיתוג ושם חדש - Snowball Launcher ממש כמו איוונט הקריסמס הקודם, שהתרחש בעונה שתיים. בנוסף לכך האוטובוס מלא בקישוטי חג המולד. ועכשיו, לאירוע המרכזי של העדכון - 14 ימים פורטנייט. האירוע בא מהמנהג בחג המולד: 12 ימי כריסמס בהם בכל יום מחכה מתנה נוספת מתחת לעץ האשוח. Epic Games לקחו השראה, והחליטו שבמשך שבועיים כל שחקן יקבל מתנה שונה ופרסים שווים, אם הוא ימלא משימות שונות. והדבר הגדול ביותר בכל האיוונט המדובר הוא שבכל יום יוחלפו מצבי המשחק למשהו שונה באווירת החג. האיוונט לצערנו מתחיל רק מחר בערב, אז נאלץ להמתין בסבלנות. דברים נוספים שהתווספו בעדכון זה: מעכשיו מטוס נפגע פי 2 יותר מיריות/התנגשות בעצמים אחרים. המטוס עכשיו קטלני ב50 אחוזים פחות כאשר הוא מתנגש או יורה על מבנים. הדבר שהכי מחליש את המטוס כיום הוא העובדה שברגע, שהמטוס נהרס, ירדו לשחקן 50 נקודות חיים. כנראה ש- Epic Games מקשיבים למעריצים, והבינו שהמטוס החדש חזק מדי. גם מצב המשחק Creative עבר כמה שינויים. מהיום אם תרצו לפרסם את המפה/ משהו שעשיתם, פשוט תוכלו לקבל קוד, כך שכל מי שמודע לאותו קוד יוכל להתנסות במפה שלכם. הקוד עובד בצורה דו צדדית, כך שאם אתם רוצים לבקר במפה, שראיתם באינטרנט, ויש לכם את הקוד לאותה מפה, תוכלו לשחק בה. להסבר יותר מפורט על איך בדיוק כל זה עובד אתם יכולים ללחוץ כאן (קרדיט למר שיבולת על הסרטון). תוכלו גם למצוא בניות חדשות בסגנון חג המולד. אז מה דעתכם על העדכון החדש? והאם אתם עדיין חושבים שהמטוס חזק מדי? שתפו אותנו בתגובות
×
×
  • צור חדש...