עבור לתוכן

Dong

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    104
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

Dong זכה בפעם האחרונה ב 27 ביולי 2018

לDong היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

אודות Dong

  • יום הולדת 09/06/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    טומי

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Dong's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

76

כמות מוניטין כללית

  1. סוני הכריזה לאחרונה כי היא אכן עובדת על קונסולת הפלייסטיישן הבאה בריאיון עם ה- Financial Times (מידע שסופק ע"י Eurogamer), ובו אחד הבוסים בסוני אמר כי "בנקודה הזו כל מה שאני יכול להגיד שלהיות בעל חומרה של הדור הבא זה הכרחי". למרות שכרגע הפרטים מאוד דקים וחסרי תוכן, אך לפי הריאיון אפשר להבין כי הקונסולה החדשה לא תהיה כזו רחוקה מהפלייסטיישן 4 מבחינת חומרה וגם בניה. גם לא נאמר אם לקונסולה החדשה יקראו בהכרח פלייסטיישן 5, אך נצטרך לחכות ולראות. חוץ מהשמועות לגבי הפלייסטיישן הבא, באירוע ה- E3 של השנה מייקרוסופט אמרה כי היא עובדת על הקונסולה הבאה שלה, וכן, יהיו כמה קונסולות ולא רק אחת. מייקרוסופט גם הכריזה על קונסולת סטרימינג בלבד, רעיון שגוגל ממש התעניינה בו כי לאחרונה הכריזה על מעבר ללהסטרים משחקים לדפדפן שלכם. התחרות ממשיכה בין סוני למייקרוסופט, כמו שחרור הפלייסטיישן 4 פרו וה- Xbox One X בו זמנית, שתי קונסולות ששיפרו במידה מועטה את החומרה המקורית, אך לחלק מהגיימרים זה לא היה מספיק. ואם כבר דיברנו על קונסולות שמשפרות את החומרה המקורית , נינטנדו אמרה כי היא עובדת על הנינטנדו סוויץ' "2.0", שהוא כביכול נינטנדו סוויץ' משופר. עד עכשיו, לא קיבלנו מידע חדש מעבר לכך שלקונסולה יהיה מסך טוב יותר, אך אנחנו בטוחים שנשמע על כך בהמשך. אנחנו מצפים לעוד חדשות לגבי הפלייסטיישן הבא וגם קונסולות אחרות, ואנחנו גם נביא לכם את החדשות. האם אתם חושבים שיש מה לשפר בין הפלייסטיישן 4 לקונסולה הבאה? מה אתם מעדיפים?, Xbox או פלייסטיישן? ולמה? ספרו לנו בתגובות!
  2. היום (5.10.18) שחררה Bandai Namco את Tokyo Ghoul :re birth כהורדה חינמית למכשירי האנדרואיד והאייפון. המשחק מציג לנו קרבות דו מימדיים ותלת מימדיים עם מעל ל- 100 דמויות שונות מהאנימה המצליחה. ב- Tokyo Ghoul :re Birth השחקנים יכולים לנהל את המלחמה בין השדים לבין בני האדם בכל זמן ובכל מקום. קרבות שמתרחשים בזמן אמת מציבים את השדים ובני האדם בקרב קשה ובלתי פוסק בכדי לשלוט בכל 23 הרובעים של טוקיו. המעריצים של הסדרה יוכלו לחוות מחדש את הסיפור המקורי עם דמויות מוכרות כמו קן קנקי (Kaneki Ken) וארימה קישו (Kisho Arima), או שהם יוכלו להילחם לצד האיסה סאסאקי (Sasaki Haise) והקווינקס מהכותר האחרון בסדרת האנימה Tokyo Ghoul :re. לזמן מוגבל בלבד, כל שחקן שנכנס למשחק מקבל גם את קן קנקי וגם את האיסה סאסאקי. להורדת המשחק Tokyo Ghoul :re birth ב- App Store לחצו כאן, ולהורדת המשחק ב- Google Play לחצו כאן. אצלנו המשחק כבר מותקן ואנחנו ממליצים גם לכם להוריד ולשחק בו. האם אתם צפיתם ב- Tokyo Ghoul? האם אתם מתכננים להוריד את המשחק? ספרו לנו בתגובות.
  3. תלוי, אני לא ממש קורא מאנגה (חוץ מבלאק קלובר כרגע), יש לי 3 ווליומים של Blue Exorcist וזהו, ואת בלאק קלובר אני קורא בקיס מאנגה.
  4. אם אתה כלכך חייב עברית יש את מה שאני עומד להמליץ לך אבל עוד לא הופצו כל הפרקים עם התרגום העברי לכן אני ממש ממליץ לראות כבר הכל באנגלית במקום לחכות לפרקים Katekyo Hitman Reborn! 203 פרקים, כרגע לתרגום העברי יש רק עד פרק 74, אבל זה מתעדכן https://www.anime-spin.net/צפייה/סדרה/המורה-הפרטי-המתנקש-ריבורן כבר אומר, ההתחלה איטית עד פרק 20, עד פרק 20 זה יהיה כמו typical slice of life בגלל שאלו פרקים שמציגים דמויות אבל תאמין לי שההמתנה לגמרי שווה את זה.
  5. כמו כל חודש סוני ומייקרוסופט מביאים למנויי ה- Playstation Plus וה- Xbox Live Gold משחקים לגמרי בחינם שיהיו ניתנים ללקיחה בתחילת החודש ובהמשכו. סיכמנו לכם רשימה של כל המשחקים שמביאים לנו החודש: משחקי החודש למנויי Xbox Live Gold: Overcooked - הצטרפו לעוד שלושה חברים כשאתם והשפים הנוספים מכינים ומגישים מנות לפני שהלקוחות שלכם יוצאים החוצה בכעס. ישנם המון מטבחים במקומות לא מהעולם הזה, הסיכון גבוהה תוך כדי שאתם בוחנים את היכולות הקולינריות שלכם עד לקצה. יהיה ניתן לקחת את Overcooked בחינם החל מה- 1 באוקטובר עד ל- 31 באוקטובר בקונסולת ה- Xbox One. Victor Vran - הצטרפו לקרב נגד הרשע בתור צייד השדים ויקטור וראן. הצטרפו לחבריכם במצב ה- Co-Op או שתצאו לקרב לבד כשאתם מחזקים את הלוחם שלכם תוך כדי שחרור הרשע מן העיר המקוללת זגראביה (Zagoraiva). נשקים חזקים, כוחות שטניים והיכולת לשדרג את יכולות חיסול השדים הופכות את Victor Vran לקלאסיקה. יהיה ניתן לקחת את Victor Vran בחינם החל מה- 16 באוקטובר עד ל- 15 בנובמבר בקונסולת ה- Xbox One. Stuntman: Ignition - הכנסו לתפקיד של נהג פעלולים בהוליווד. תשלטו במסלולים הכי מסוכנים כדי להכניסם לסרט ולעלות לתהילה כדי להשיג סרטים העלי תקציב ענק וכל מיני עסקים פרסומיים. יהיה ניתן לקחת את Stuntman: Ignition בחינם החל מה- 1 לאוקטובר עד ל- 15 באוקטובר בקונסולות ה- Xbox One וה- Xbox 360. Hitman: Blood Money - לבשו חליפה והכנסו לנעליו של המתנקש המקצועי, סוכן 47 (Agent 47). במשחק Hitman: Absolution תכנון מדויק וביצוע ללא טעויות הם דברים הנדרשים בשביל להשלים את החוזים על החברה היריבה והעשירה מאוד שמאיימת על הקיום שלך. יהיה ניתן לקחת את Hitman: Absolution בחינם החל מה- 16 לאוקטובר עד ל-31 באוקטובר לקונסולות ה- Xbox One וה- Xbox 360. משחקי החודש למנויי Playstation Plus: Friday the 13th - המשחק Friday the 13th הוא משחק השרדות-אימה שבו השחקנים יכולים לשחק כמתבגרים במחנה קיץ או כרוצח המסוכן ג'ייסון ווריס (Jason Voorhees). יהיה ניתן לקחת בחינם את Friday the 13th החל מה- 2 לאוקטובר לקונסולת הפלייסטיישן 4. Laser League - חוויה מרובת שחקנים חדשה שלעולם לא חוויתם קודם- המשחק מתחיל כמבחן לרפלקסים שלכם, אך מיד לאחר מכן הוא נהפך לקרב אסטרטגי עם טקטיקות משחק עמוקות. השתמשו ביכולות החשקן שלכם, תנצחו את האויב ותרוויחו את מקומכם בפודיום. יהיה ניתן לקחת את Laser League בחינם החל מה- 2 לאוקטובר לקונסולת הפלייסטיישן 4. וזה מסכם את רשימת משחקי החודש של מנויי Playstation Plus ו- Xbox Live Gold. אנחנו לא התאכזבנו ואנחנו כבר מצפים לראות מה יהיו משחקי החודש הבא. מה אתם חושבים על משחקי החודש? מה אתם מצפים לראות בחודש הבא? ספרו לנו בתגובות.
  6. חברת המשחקים Telltale Games שנוסדה בשנת 2004 הביאה לנו המון משחקים אהובים כמו משחקי סדרות The Wolf Among Us ו- The Walking Dead. החברה התחילה בתור סטודיו פיתוח קטן מתחילתו ועד לסופו שיבוא בקרוב. הסטודיו התחיל את דרכו בשנת 2004, ובשנת 2005 הסטודיו הוציא את המשחק הראשון שלו: Telltale Texas Holdem. הצוות היה מאוד קטן, אך הוא הצליח להוציא משחקים שנגעו לליבם של מליוני אנשים, בדגש על סדרת The Walking Dead. (צוות הפיתוח של Telltale Games בשנת 2007) השבוע (21.9) הודיעה Telltale Games כי החברה החליטה לפשוט רגל, מנכ"ל החברה פיט האוולי (Pete Howley) אמר כי "זו הייתה שנה קשה מאוד ל- Telltale כשעבדנו על להסית את החברה למסלול חדש. לצערנו, אזל לנו הזמן להגיע לשם. הוצאנו חלק מהתוכן הכי טוב שלנו השנה וקיבלנו הרבה מאוד תגובות חיוביות, אבל בגדול, זה לא השתווה למספר מכירות רב. בצער רב, אנו צופים בחברינו עוזבים היום כדי להפיץ את מותג סיפור הסיפורים שלנו אל עבר תעשיית הגיימינג". אך הסיפור של החברה לא נגמר בלי סוף טוב, אתמול שוחרר הפרק השני של המשחק האחרון של The Walking Dead, והיא הכריזה בטוויטר כי שותפים רבים הלכו כלפיהם ועוזרים להם לסיים לפתח את פרקים 3 ו-4 בצורה כלשהי. Telltale נתנה למליוני אנשים משחקים מדהימים שמספרים סיפורים מדהימים. ואותם מליוני אנשים מביעים עצב וצער כלפי הסגירה של Telltale Games ברחבי הרשתות החברתיות. מה אתם חושבים על פשיטת הרגל של Telltale Games? האם יש לכם משחק אהוב מבית אותה מפתחת? ספרו לנו בתגובות.
  7.  היום שודר ה- Nintendo Direct, שידור חי של נינטנדו שבו חושפים ומעדכנים לגבי משחקים ודברים נוספים שעתידם לבוא לקונסולות שלהם. בין כל מה שנחשף, השאירו לסוף השידור חדשות ששימחו המון מעריצים. לצפייה בשידור המלא: נחשפה כמות נכבדת ביותר של משחקים חדשים לקונסולות ה- 3DS והנינטנדו סוויץ', ביניהם משחקים חדשים של קירבי (Kirby), האחים מאריו (Mario Bros), יושי (Yoshi) וכמובן חזרתם של משחקים מסדרת Final Fantasy. אך הדובדבן שבקצפת הגיע בסוף של השידור, שבו נחשפו שני כותרים חדשים לסדרות המשחקים Animal Crossing ו- Luigi's Mansion שיבואו בשנת 2019. בנוסף להכל, דיברו על שירות ה- Nintendo Switch Online, החל מהתאריך ה- 18.9.19 יידרש תשלום לשחק במצבי Multiplayer בקונסולה ובתמורה לכך אנשים שיירכשו את השירות יקבלו בכל חודש הטבות בחנות, משחקי NES ועוד המון הפתעות שיחשפו בהמשך. "ההכרזות לנינטנדו סוויץ' רק ימשיכו לבוא" אומר דאג באוסר (Doug Bowser) מנהל המכירות והשוק של נינטנדו אמריקה, "עם משחקים חדשים בסדרות של Animal Crossing ו- Luigi's Mansion, וגם כמות ענקית של משחקים מהשותפים שלנו באמת יש משהו לכל אחד בספריית המשחקים הגדלה של הנינטנדו סוויץ' ". שני המשחקים החדשים של Animal Crossing ו- Luigi's Mansion יצאו בשנת 2019, וכל שאר המשחקים אשר הוצגו שם יגיעו במשך 2018, אקסקלוסיבית לקונסולות ה- 3DS והנינטנדו סוויץ'. מה אתם חושבים על המשחקים החדשים שיצאו לנינטנדו סוויץ'? האם לכם יש נינטנדו סוויץ' משלכם? ספרו לנו בתגובות.
  8. אם לא ניסית עדיין, אני ממש ממליץ על Rainbow Six Siege
  9. עדכון חדש של פורטנייט נחת אצלנו וכמו כל עדכון Epic Games ממשיכים להביא לנו תוכן חדש שרק מרענן את חווית המשחק. את כל השינויים הראשיים נסכם לכם פה. שינויים במצב ה- Battle Royale כוללים: נשק חדש! Supressed Assault Rifle: הנשק הזה הוא גרסא מושתקת של ה- SCAR שקיים במשחק, הנשק מגיע בנדירויות Epic (סגול) ו- Legendary (צהוב \ זהב) וניתן להשיגו מהרצפות, ממכונות מכירה, Supply Drops ותיבות. הנשק הזה נותן לכם דיוק מטורף בתמורה לשליטה נכונה בהדק שלו. עזיבתו של ה- Drum Gun: כמו תמיד, כשהמפתחים מכניסים משהו חדש לרוב הם לוקחים משהו אחר בתמורה, והפעם זה היה ה- Drum Gun האהוב. בעדכונים האחרונים ה- Drum Gun שומש כמעט תמיד לצד של שוטגאן כלשהו, זה היה שילוב מנצח. אז ככל הנראה זה הוביל לעזיבתו בסופו של דבר. שינויים במצב ה- Save the World כוללים: אתגר ה- Horde השישי! כמו בכל שבוע יש אתגר חדש של ה- Horde, והשבוע האתגר הוא להילחם נגד מלא Assassin Husks- בזמן שלשחקנים אין מגן כלל! אך עם המכשול, מגיע בסופו של דבר הפרס- כשתשלימו את האתגר בפעם הראשונה אתם תקבלו גישה לדמות החדשה: Field Agent Rio- דמות מסוג Outlander בנדירות Mythic! עם כניסתה של Field Agent Rio יש גם Subclass חדשה שמגיעה איתה: Rook. ל- Rook יש יכולת חדשה שבאה איתה: Phase Cannon: הגבירו את הנזק של הנשק שבו אתם משתמשים ותנו לו את אלמנט האנרגיה- הנזק הבסיסי של אותו הנשק ייגדל ל-60 ויתווסף לו אלמנט האנרגיה- אך אם הנשק יוחלף, ככה תיעלם הגברת הכוח שלו עד שתוכלו להשתמש בה שוב. עוד עדכון הגיע שהביא לנו תוכן חדש, אמנם זה לא עדכון שהביא הרבה תכנים חדשים אך אנחנו עדיין שמחים עם הדברים החדשים שהביאו לנו, ואנחנו תמיד מצפים לראות מה העדכון הבא יביא איתו. מה אתם חושבים על הנשק החדש? האם אתם עצובים על עזיבת ה- Drum Gun? ספרו לנו בתגובות!
  10. המשחק Left Alive הוא משחק השרדות מלא באקשן המספר את סיפורן של 3 דמויות ראשיות בזמן פלישה נוראית המתרחשת בשנת 2127 בעיר הבדיונית נובו סלאבה (Novo Slava). לכל דמות יש סיפור ומשימות משלה, ולכל אחת יש את השביל שלה לגאולה. Left Alive מספר סיפור אנושי של השרדות. לאחרונה Square Enix שחררה טריילר נוסף למשחק, שגם מודיע שהכותר נדחה לשנת 2019. צפו בו:  הייתה ציפייה רבה למשחק החדש מצד השחקנים, אך המפתחים נשארו שקטים ללא שום חדשות נוספות לגבי המשחק במשך זמן רב. השחקנים שציפו למשחק התחילו לחשוש, אם המשחק נדחה או בכלל בוטל הפיתוח שלו. השחקנים נשארו אופטימיים וחיכו לחדשות, והיום התשובה שלהם סוף סוף הגיע. לפי עיכוב זה, ניתנת ההרגשה כי המפתחים עושים את מיטב יכולתם להפוך את המשחק לכמה שיותר שלם בלי שום באג או גליץ' שישבור אותו. ככל הנראה המשחק לא היה מוכן מספיק לקראת שחרור השנה, ולכן דחו אותו.  הטריילר מציג לנו את שלושת הדמויות הראשיות ואת הסביבה הנוראית שהדמויות נלחמות בה, העיר נובו סלאבה. הטריילר גם מוסר לנו שלכל דמות תהיה סיפור שונה ומבט שונה אל הפלישה הנוראית.  המשחק Left Alive צפוי לצאת בשנת 2019 לקונסולת הפלייסטיישן 4 ולמחשב האישי.  מה אתם חושבים על Left Alive? האם אתם תקנו אותו? ספרו לנו בתגובות.
  11. לפני כמה חודשים (אפריל) ממשלת בלגיה הכריזה כי קופסאות לפתיחה במשחקי מחשב נחשבים כהימור, ולכן הממשלה אסרה עליהן. היה מאבק קשה וגדול נגד הימורים במשחקי מחשב, אם זה עקב אתרי ההימורים של CS:GO או בגלל קופסאות ב- Overwatch, המאבק נמשך זמן רב ובלגיה החליטה לשים לזה סוף. בגלל שנדרש תשלום כספי בכדי לפתוח את הקופסאות הדבר נחשב כהימור מכיוון שלא יודעים מה הקופסא מכילה בתוכה. חברות כמו EA, 2K ו- Valve יכולות להיחשב כפושעות בבלגיה. לפני כיומיים 2K פנתה לאזרחי בלגיה בבקשה שיפנו לנציגי ממשלת בלגיה ויבקשו להוריד את האיסור על הקופסאות. "ועדת הגיימינג של בלגיה (BGC) אמרו שמשחקים הכוללים מכניקת קופסאות כלשהי מפרים את חוק הגיימינג בבלגיה. אנו מתנגדים לעמדה זו, אך אנחנו פועלים באופן מלא עם חוקי ה- BGC. כתוצאה מכך, אנחנו עשינו כמה שינויים למצב המשחק MyTeam. שינויים אלו הכרחיים בכדי שנוכל לעמוד בחוקי הגיימינג של ה- BGC. אנחנו ספיציפית נכבה את האפשרות לקנות חפיסות עם מטבע פרימיום (מטבע שלא ניתן להרוויח במשחק). שחקנים עדיין יכולים להשיג חפיסות עם נקודות MyTeam. אנחנו נמשיך לשוחח עם ה- BGC בכדי להסביר להם את נקודת המבט שלנו ולהסביר איך מערכת הקניה של חפיסות במצב ה- MyTeam של NBA 2K כבר עומדים בחוקים. אם אתם מסכימים, אנחנו ממליצים לכם לתקשר עם נציג הממשלה הקרוב אליכם בכדי להציג את הדעה שלכם. אנחנו נשאיר את הקהילה מעודכנת אם תהיה התקדמות. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות". החלטה זאת יכולה לפגוע בהכנסות של 2K וכנראה בגלל זה היא נאבקת קשה בכדי להוריד את האיסור. מה דעתכם על הפנייה של 2K? האם אתם חושבים שההחלטה של ממשלת בלגיה נכונה? ספרו לנו בתגובות.
  12. משהו שצץ משום מקום וממש מפגר לדעתי
  13. השבוע יחל Event ה- High Stakes בפורטנייט, ה- Event מביא איתו מצב משחק חדש, חליפה חדשה, אתגרים וגם פריט חדש. הפריט החדש הוא וו אחיזה או בשמו במשחק "Grappler", שאיתו תוכלו לעבור בין מבנים וגגות בבטחה וגם בסטייל. ה-Grappler נראה כך: מתוך שידור חי שאירע לא מזמן היה ניתן לראות כיצד משתמשים ב- Grappler וגם פרטים שניתן להבחין בהם על אותו פריט: כפי שניתן לראות לפי הקליפ, ה- Grappler מגיע בנדירות Epic (סגול) ויהיו לו כ-15 שימושים. בעזרתו אפשר לעלות על מבנים גבוהים ולדלג מגג לגג. חוץ מהפריט, יהיה מצב משחק חדש ושמו Getaway. במצב זה יש ארבעה כספות במפה ובכל כספת יש תכשיט גדול ויקר, הצוות שלכם צריך להגיע לכספות ולקחת את התכשיט, לקחת אותו למבטחים (הוואן של הקבוצה) וכל זה בזמן שאתם נלחמים בצוותים אחרים. הנה קליפ מתוך שידור חי: ב- Event יהיו אתגרים חינמיים לכולם, ידועים חלק מהפרסים שהם ספריי כלשהו ו- Harvesting Tool של מוט ברזל (Crowbar). החליפה החדשה נראית כך: לחליפה תהיה אפשרות לארבעה מסכות שונות בשביל חברי הצוות. העדכון הזה נראה עדכון מאוד מבטיח, ומשהו שכולם יהנו ממנו מאוד. מה אתם חושבים על ה- Event ועל מצב המשחק החדש? האם אתם מרוצים מה- Grappler? ספרו לנו בתגובות.
×
×
  • צור חדש...