עבור לתוכן

RiNoX

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    9
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות RiNoX

  • יום הולדת 02/23/2002

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    נדב

קישורים חברתיים

  • Steam
    Nadavson

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

RiNoX's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

2

כמות מוניטין כללית

  1. RiNoX

    PUBG Global Invitational Day 1

    PUBG Global Invitational Day 1 מיקום קבוצות אחרי היום הראשון של הטורניר:
  2. RiNoX

    Custom Match Manual

    Custom Match Manual רוצים לדעת איך לפתוח שרת פרטי בפאבגי?? יצא המדריך המלא לפתיחת שרת פרטי בחינם! לכניסה למדריך לחץ על התמונה למטה!
  3. RiNoX

    PUBG Global Invitational

    PUBG Global Invitational מוכנים??? טורניר הפאבגי הגדול בעולם מתרחש בעוד מספר ימים!! 20 קבוצות פאבגי המובילות מרחבי העולם מתחרות בברלין על פרסים בשווי 2 מיליון דולר ב25-29 ביולי!!! לעוד פרטים על הטורניר לחץ כאן!!
  4. עדכון 18 של פאבגי מחשב כאן! היי לכולם, עדכון # 18 נפרס זה עתה כדי לבדוק שרתים. תיקון זה כולל נשק חדש ואיתו גם רכב, כמו גם התאמות מותאמות אישית עבור כולם באמצעות התאמה אישית חדשה התאמה ביתא פתוח. כמו תמיד, התיקון יופעל לשרת שרתים לאחר סיום תקופת הבדיקה. הנשק החדש: (QBU (Sanhok Exclusive הנשק מצטייד עם מגזין סטנדרטי של 10 סיבובים של 5.56mm התחמושת, אשר ניתן להגדיל ל-20 עם מגזין מורחבת. יש דו-רגל תומך המצורף ל-QBU, זה יהיה מאוד יעיל בשביל להפחית את רתיעה כאשר אתה יורה. QBU מחליף את מיני 14 על Sanhok. הרכב החדש: (Rony (Sanhok Exclusive רוני הוא טנדר חדש, כי ניתן למצוא רק על Sanhok. משאית זו מחזיקה עד 4 נוסעים ומצטיינת לנוע בין נופים הרריים של Sanhok. רוני הוא אחד הרכבים הגדולים על Sanhok, אז זה יכול לשמש עבור כיסוי, כמו גם תחבורה! Custom Match ממשק המשתמש בהתאמה אישית עודכן ויצירת התאמה מותאמת אישית זמינה עבור כל הנגן, בגרסת הביטא הפתוחה בשרתי הבדיקה. התוכנית היא להרחיב את המבחן הזה כדי לחיות שרתים, לאחר שהמערכת הוכחה להיות יציבה. כעת ניתן להציג את רשימת ההתאמה המותאמת אישית לאחר בחירת מצב התאמה אישית למשחק: מצב רגיל: הכללים הקלאסיים של הקרב רויאל - להיות האדם האחרון (או צוות) בחיים. מצב זומבי: לשחק כמו גם בני אדם או זומבים. רק סוג אחד יכול לנצח. מצב מלחמה: צוות Deathmatch עם respawns. הקבוצה עם רוב הנקודות מנצחת. מצב eSports: יחול את כללי eSports PGI 2018. לאחר בחירת מצב המשחק המועדף עליך, ניתן כעת ליצור התאמות מותאמות אישית באמצעות presets. * לקריאה של עוד פרטים על Custom Match לחץ כאן למעבר לכתבה המלאה. ממשק משתמש בתוך Options > Control tab, כעת אפשרויות המשחק של לוח המשחק (Gamepad) יוצגו רק כאשר לוח המשחק מחובר. תיקוני באגים תוקנה בעיה שבה, בעת גרירת פריטים מארגז שלל או מהשדה, שחקנים לא יכלו לרכוש פריטים מכיוון שסכומי הפריטים חולקו באופן אוטומטי. תוקנה בעיה שבה, כאשר התיק היה מלא, שחקנים לא יכלו לזרוק משם מגזינים המורחבת. תוקנה בעיה שבה המצלמה תסובב 180 מעלות עם המוות, ולכן קשה היה להבין מאיזה כיוון נהרגתם. תוקנה בעיה המאפשרת לשחקנים לראות דרך כמה מבנים בסנהוק. הקשת תישאר תמיד ב-25 מטר אפילו עם מצורף כוונת.
  5. מזל טוב לזוכים בטורניר פאבגי - ShapeShift Gaming! דבר ראשון תודה לכל מי שלקח חלק בטורניר, לכל המשתתפים, בלעדיכם כל זה לא היה קורה. תודה לצוות היקר שהשקיע מזמנו ולקח חלק בביצוע הטורניר. תודה לYourGame שנתנו לנו לעזור בפיתוח הקהילה. מזל טוב לזוכים הגדולים! ShapeShift Gaming, אתם שיחקתם חודש בשביל להגיע לרגע הזה, בשביל לזכות בטורניר. כל הכבוד לכל אחד ואחד מכם: Acential, Arizona, ImaMenace, MoryZz. אני מרגיש שטורניר זה הוכיח שיש עוד תקווה להחזרת עולם הגיימינג בישראל לפני פלישת הפורטנייט. כל הכבוד, צוות PUBG Israel Invitational לאתר הטורניר לחץ כאן ssg.mp4
×
×
  • צור חדש...