עבור לתוכן

Bison

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    2096
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    14

Bison זכה בפעם האחרונה ב 10 באפריל 2022

לBison היה את התוכן עם הכי פופלארי!

6 עוקבים

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    נדב
  • משחקים אהובים
    Minecraft
  • תוכנת דיבור מועדפת
    Discord

מבקרים אחרונים

6292 צפיות בפרופיל

Bison's Achievements

YourGame Semi-Pro

YourGame Semi-Pro (8/17)

263

כמות מוניטין כללית

  1. ٱلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ
  2. מצב המשחק "Jungle Adventure" מגיע בחזרה למשחק PUBG Mobile לאחר שהוסר ממנו עקב תלונות של שחקנים. בשונה ממצב המשחק הרגיל בו הציוד מפוזר ברחבי המפה, במצב המשחק היה עליכם "להתפלל" לפסלים המפוזרים ברחבי המפה בשביל להשיג נשקים וציוד. שחקנים רבים מצאו את האפשרות למסיתה ופוגענית, ובעקבות סיבה זו מצב המשחק נמחק וחזר בגרסה שונה. מצב המשחק חזר עם מספר שינויים: במקום פסלים, ברחבי המפה פוזרו ארגזים בצבעים שונים שכל אחד מהם יתן לכם ציוד ויכולות שונות. אנימציית התפילה הוסרה, ועכשיו עליכם רק לפתוח את הארגז בשביל לקבל את הציוד. חוץ מארגזי הציוד, מצב המשחק מוסיף מספר אפשרויות נוספות כמו מאכלים שונים המפוזרים ברחבי הג'ונגל שאכילתם תעניק לכם אפקטים מיוחדים. נוסף על כך, הוספו כדורים פורחים שבעזרתם ניתן לעוף ברחבי המפה. מצב המשחק זמין כעת במפת המשחק Sanhok. במידה ותרצו ללמוד עוד על מצב המשחק, תוכלו לקרוא עליו באתר המשחק. מה אתם חושבים על העדכון? שיחקתם במצב המשחק לפני? שתפו אותנו בתגובות!
  3. אתמול, הכריזה Facebook על מערכת תשלומים חדשה לאפליקצית המסרונים WhatsApp. השירות מבוסס על מערכת התשלומים Facebook Pay, אותו השיקה חברת Facebook לפני כשנה. בכדי להשתמש בשירות, עליכם לקשר כרטיס אשראי לחשבון ה־WhatsApp שלכם, ולאחר מכן תוכלו לשלוח ולבקש תשלומים דרך הצ'אטים. בתכנון התשלום באפליקציה נלקחו בחשבון צורכי אבטחה, וקוד PIN בן שש ספרות או טביעת אצבע יידרשו כדי למנוע עסקאות לא מורשות. "כעת, בנוסף לצפייה בקטלוג של חנויות, הלקוחות יוכלו גם לשלוח תשלומים עבור מוצרים. ביצוע תשלומים בצורה פשוטה יכול לעזור להכניס יותר עסקים לכלכלה הדיגיטלית ולפתוח הזדמנויות חדשות לצמיחה", כותבת WhatsApp בבלוג שלה. נכון לעכשיו, לקוחות ואנשים פרטיים לא יצטרכו לשלם שום עמלה בכדי להשתמש בשירות. במידה ואתם בעלי עסקים שרוצים להשתמש בשירות, עליכם לשלם עמלה של 3.99% בכדי להשתמש בשירות. כרגע, השירות זמין רק בברזיל, ובהמשך יגיע למדינות נוספות ברחבי העולם. במידה ותרצו ללמוד עוד על המערכת, תוכלו לקרוא את הפוסט בבלוג של WhatsApp. מה אתם חושבים על המערכת? האם תשתמשו בה כשתצא בישראל? שתפו אותנו בתגובות!
  4. המחשק No Man's Sky המשיך להתעדכן באופן רציף מאז יציאתו, עם תוכן חדש ושיפורים שגורמים למשחק להיות יותר נוח. החודש פורסם שהמשחק עומד להגיע למינוי ה־Game Pass של Microsoft למחשב האישי. המשחק ייצא מחר (11 ביוני) יחד עם אפשרות Cross Platform. אפשרות ה־Cross Platform תאפשר לשחקני ה־PlayStation ,Xbox ולשחקני המחשב האישי לשחק ביחד. בנוסף, העדכון מביא מספר אפשרויות תקשורת למשחק, ובניהן תרגום לצ'אט הקולי בעזרת טקסט ותפריט תקשורת חדש שיאפשר להזמין שחקנים לקבוצה שלכם, להוסיף אותם כחברים ולשלוט ברשימת החברים שלכם דרך המשחק. העדכון הביא עמו תיקוני בעיות ושיפורים נוספים, עליהם תוכלו לקרוא בדף העדכון של אתר המשחק. מה אתם חשבתם על העדכון? שתפו אותנו בתגובות!
  5. אתה לא חייב, אתה יכול לראות מה ש־ThirtyVirus עושה, תצלם פוטאג' לסרטונים בלייב (חושב שגם את הלייבים זה הופך ליותר מעניין), ואז לקחת את הקטעים שצריך ועם לא הרבה עריכה יש לך סרטון מעניין. דוגמה טובה בהצלחה ?
  6. משחק סבבה, אם אין מישהו לשחק איתו לא שווה לדעתי..
  7. אחרי בטא מוצלחת בה שיחקו בממוצע שלושה מיליון שחקנים ביום, המשחק VALORANT יצא היום מגרסת הבטא עם עדכון חדש. העדכון כולל מפה, דמות ומצב משחק חדשים. מצב המשחק החדש נקרא Spike Rush, שבשונה ממצב המשחק הרגיל אורכו רק כמקסימום כשבעה סבבים, ואת הנשקים לא תקנו אלה תקבלו בכל סבב, יחד עם כל שאר השחקנים שיקבלו את אותו הנשק. המפה החדשה נקראת Ascent. המפה מבוססת על איטליה, וכוללת שני Spike Sites. האזור המרכזי של המפה מרווח ויחסית פתוח, ומאפשר לשתי הקבוצות מעבר בין שני ה־Sites. המפה תהיה יותר נפוצה בכמה ימים הראשונים אחרי העדכון, בשביל לאפשר לשחקנים להתנסות בה יותר. Ascent הדמות החדשה נקראת Reyna. הדמות ממוצא מקסיקני והיכולות שלה הן Leer, שתאפשר לכם לסמן אויבים בטווח קצר לזמן מוגבל, Devour ו־Dismiss יאפשרו לכם להשתמש בנשמות שאספתם מאויבים שהרגתם בשביל לרפא את עצמכם ולהעניק לכם חסינות לזמן מוגבל. המהלך המיוחד שלה נקרא Empress והוא ייתן לכם להשתמש במהלכים ללא צורך בנשמות, ולמהירות הטעינה שלכם להיות מהירה בהרבה. מה אתם חושבים על העדכון? יצא לכם לשחק בגרסת הבטא של המשחק? שתפו אותנו בתגובות!
×
×
  • צור חדש...