בעדכון האחרון, המפתחים של המשחק Battleborn בחרו להוציא את המשחק לכל קהל השחקנים בגרסה שלה הם קוראים "גירסת ניסיון" למרות שזה לא נראה כל כך ככה.

לאחר הרבה שמועות ודיבורים Gearbox, היוצרים של המשחק בחרו לאמת את השמועות בחצי דחייה בטענה שהמשחק לא יהפוך לחינמי אלא רק יציג גירסת ניסיון.

 

מה שהם פחות חשבו עליו כנראה זה מה כלול בגירסת ניסיון, בעוד שבמשחקים אחרים גירסת ניסיון מעניקה לך גישה מוגבלת לאפשרויות של המשחק, פה הגירסה מקנה לך אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לשחק במשחק כולל שימוש במערכת התחרותית שלו.

 

"הבעיה" היחידה בסיפור היא שבמקום שכל הדמויות יהיו פתוחות עבורך יהיו פתוחות רק 6 ברוטציה שבועית.

גם זו אינה בעיה כל כך גדולה, גיבור שהתחלת לשחק והשתפרת בו מאוד תוכל לקנות אותו בחנות בכסף של המשחק בלי יותר מדי מאמץ שגם זו אפשרות שנחשבת בלתי מוגבלת.

 

המשחק מופיע כרגע כמשחק חינמי בסטים למעט DLC (תוכן נלווה) אחד שמחירו 30 דולר שמעניק לך גישה מלאה לפיצ'רים של המשחק, את כל הגיבורים וגישה מלאה גם לStory Mode (שאפשר לקנות חלקים ממנו בגירסה החינמית).

 

השורה התחתונה בסיפור היא שכנראה המשחק לא גרף את מספר השחקנים המצופה ממנו והם החליטו לשחרר את הגירסא החינמית הזו עם גישה בלתי מוגבלת כמעט להכל, אדם שקנה את המשחק לפני ה6 ביוני יזכה במעמד מיוחד, Founder ועוד כמה תוספות בתוך המשחק.

אפשר לראות כבר עכשיו תגובות זועמות של משתמשים שקנו את המשחק ולהבין שעבורם הצעד הזה לא היה ממש נחמד.


Battleborn בסטים


צפה בכתבה המלאה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים