אתמול בשעות הערב לאחר הרבה זמן של ציפייה והמתנה הגיע בשנית האירוע הראשון של אוברוואטץ' עם חמישים פריטים חדשים לאוסף ואוצר סקינים מדהים.

מה חדש? בואו נתחיל.

 

קצת רקע לסיפור, האירוע שקרוי "משחקי הקיץ" היה האירוע הראשון במשחק כשיצא לראשונה ב2/8 בשנה שעברה והביא יחד איתו "ברול" ששינה את חוקי המשחק שאנחנו מכירים אותו כ"Lucio ball" (כדור לוסיו).

לראשונה היה במשחק קופסאות ופריטים שמיוחדים לאיוונט אבל השנה חלפה והצטברו הרבה פריטים מהאירועים שחלפו עד שהגענו שנית לאוגוסט וב8/8 קיבלנו את האירוע חזרה תחת אותו השם ובנוסף קיבלנו את הברול הזכור מהשנה שעברה.

 

Lucio_Ball_2.jpg

 

Lucioball הוא משחק בסגנון די פשוט וקל להבנה, כמו כל משחק כדורגל המטרה היא להבקיע את הכדור לשער של היריב, כולם משחקים בדמות "לוסיו" ועליהם "לדחוף" את הכדור לשער של היריב ולהתעלות על מספר השערים שהם קיבלו.

השנה, בשונה משנה שעברה הברול הזה יכלול בתוכו שתי מפות (בשונה מאחת) ולראשונה יהיה גם מוד תחרותי לברול הזה שיהיה אפשר להשיג ממנו "Competitive Points" בכמות פחותה מהמוד התחרותי הרגיל.

 

Screenshot_7.png

 

השנה, התווספו לאירוע עוד כמה סקינים ואימוטים ייחודיים יחד עם האפשרות לקנות את הפריטים של שנה שעברה במחיר רגיל (בשונה מהפריטים החדשים שנמכרים במחיר משולש).

 

האם יש פריט שאהבתם במיוחד?

ספרו בתגובות!


צפה בכתבה המלאה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים