4dvyourgame.png

 

עם סיום אליפות ישראל בספורט אלקטרוני של העמותה לגיימינג תחרותי (ע"ר) שהופקה בחודש שעבר ע"י חברת 4DV בחסות חברות הטכנולוגיה המובילות ASUS ו- AOC, מכריזה החברה על הרחבת והעמקת פעילותה בתחום הגיימינג בישראל, והטמעת פורטל הגיימינג Yourgame לפעילות השוטפת שלה.

 

"חברת 4DV היא בעצמה תוצר של פרויקט קהילתי בתחילתו שהצמיח בדרך את קהילת ה- League of Legends הישראלית. עם כל הצעדים הגדולים שהענף עובר, בין אם בהפקות בינלאומיות ובין אם אירועי eSports ישראליים ששודרו בטלוויזיה, חשוב לחזור ולחזק את השורשים שעליהם התעשייה הזו נשענת – קהילות השחקנים," אומר יואב סוכן, שותף-מייסד ב- 4DV, ומוסיף כי "אנחנו גאים להכריז על צירוף קהילת YourGame, על מגוון שרתי המשחק וכוח האדם האיכותי שלה ל-4DV. ביחד אנחנו מתכוונים לחזק את קהילות המשחקים בכותרים רבים ולהנגיש תוכן ישראלי בעברית לכלל הגיימרים – מהחובבים ועד המקצועיים ביותר."

"מטרתנו להוביל את תרבות הגיימינג בישראל בכל המישורים, כדי לאפשר לגיימרים הישראליים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם – בין אם זה כתרבות פנאי ובין אם זה במסגרת ה-eSports, ענף הספורט האלקטרוני," מוסיף עידו ברוש, מנכ"ל החברה.

 

פורטל הגיימינג YourGame נוסד בשנת 2015 ע"י גיל רונן, כשמטרתו העיקרית היא קידום ענף הגיימינג בישראל בכלל וענף הגיימינג התחרותי (ספורט אלקטרוני) בפרט. הפורטל מפעיל פורומים, קהילות משחקים, מגזין גיימינג, שרתי משחק מיוחדים, וטורנירים ופעילויות על בסיס קבוע. הפורטל ייחודי בכך שהוא מופעל ע"י עשרות מתנדבים הפועלים למטרה משותפת של קידום תעשיית הגיימינג התחרותי בישראל וקידום התרבות האלקטרונית כתרבות פנאי בישראל.

 

"לאחר כ- 14 שנות פעילות אישית בתחום הגיימינג בישראל ומתוכן שנתיים וחצי בתור מנהל פורטל YourGame, אני נרגש ומברך על החיבור עם 4DV. אני מאמין שצעד זה הינו חשוב לקהילת הגיימרים הישראלית והוא אחד מתוך צעדים רבים נוספים שנעשה כעת ביחד לקידום סצנת הגיימינג בישראל לרמה הבינלאומית", אומר גיל רונן, מנהל פורטל YourGame.

 

במסגרת ההטמעה של YourGame לתוך 4DV, ימוזג אתר LoL Israel לתוך הפורטל, והפעילות הקהילתית של League of Legends הנתמכת ע"י 4DV תעבור להתקיים במסגרת פורטל YourGame. צעד זה יוביל למעשה לסיום הרשמי של פעילותו של אתר LoL Israel, שנוסד ע"י עידו ברוש במרץ 2012, ומציין את יום ההולדת שלו עם חברת 4DV עצמה.

 

ההכרזה באתר הרשמי של 4DV

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים