עבור לתוכן

אילת (סדרה)

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול Sean.
  • שון
  • 1084
  • 7k הודעות

תקציר 

עומרי אטיאס הוא בן לעבריין שבכלא, מגיע למלון יוקרתי באילת ומזייף את גילו כדי לנסות לזכות בתחרות סנוקר ולעזור לאמא שלו עם כספי הזכייה, ומואשם ברצח ג׳ושוע, רופא שהקדיש את חייו למציאת תרופה למחלתה של קרני, רגישות לקרינה.

נתי ועדן, חברים טובים מילדות, הם עובדים במלון יחד מגיל 12. עדן מאוהב בנתי ומפשל בכל דבר טוב שמנסה לעשות עבורה. נתי מטפלת באח שלה, שהוא בעל פיגור שכלי, ומממנת את שהותו הקבועה ב׳אתגר׳, מקום שעוסק בפיגור שכלי.

תום שחר היא אחותה הקטנה של קרני, הסובלת ממחלה נדירה הכוללת רגישות לקרינה מכל סוג, ולכן המשפחה שלה גרה בשטח הפקר מבודד. השטח הזה משמש גם גורמים מפוקפקים שמנצלים את האזור המבודד לחיי פשע, מה שיניע את ציר המתח של העלילה.

נועה, הבת של בעל המלון, עוד נופלת לקריטריונים הישנים של הביצ'ית המרשעת שמאמינה שהכסף שלה מקנה לה את הזכות להתאכזר לכולם. אנשים נרתעים ממנה ומצייתים לה, אך לא עושה דברים מבלי סיבה - היא לא סתם נהנית מלהשפיל ולהתאכזר לאנשים.

צחי וניסן, החברים הכי טובים, מגיעים לקיץ במלון כדי לחרוט לעצמם על החגורה את הנשיקה הראשונה של ניסן עם בת.

בגאלה החגיגית של נועה, ניסן מתאהב בעופרי, ורושם אותו ואת צחי לקורס צלילה במקום לריף הדולפינים ביום שאחרי הגאלה, מכיוון שעופרי נרשמה ורצה להיות איתה בזוג. צחי מסרב לזה שניסן מתאהב בעופרי אבל בסוף תומך בו ודוחף אותו להתחיל איתה. למרות תוכניתו המאוד פשוטה, עופרי אומרת לניסן שהיא אחרי פרידה מאלכס, האקס שלה, ושהיא רוצה להישאר לבד כמה שתוכל, משאירה את ניסן מאוכזב ושבור לב. ניסן נשאר ב״פרינד-זון״ (אזור הידידות), מנסה עדיין להתקרב אליה, אף על פי שהיא אפילו לא מודעת לכך שהוא נרשם לקורס הצלילה בגללה, מתלהבת מהשקר של ניסן שצחי נרשם גם לקורס כדי להיות עם בחורה שהתחיל איתה, עומרי מספר למשטרה שמה שעשה בעין נטפים הוא לקח את התיק שלו ועל לילי וקטן אך בסוף נעצר ופוגש את אביו תום מגלה שלילי וקטן היו בעין נטפים לאחר שקרני כועסת עליה, תום מגלה לפואי שראתה את קטן שוטף את הרכב של לילי מבוץ מעין נטפים אך פופאי עדיין חושב שעומרי הוא הרוצח, נתי ועדן הופכים לזוג. עומרי ואביו רבים בתא מעצר, עומרי חוזר לקחת את התיק שלו מהמלון ובורח למשטרה בסוף הפרק תום נחטפת בידי עומרי אך עומרי שיחרר אותה ותום ועומרי מנסים להוכיח לקרני שעומרי הוא לא הרוצח אך קרני לא מאמינה לתום ולעומרי, נועה מחליפה את אביה בניהול המלון ובסוף הפרק קרני מזמינה משטרה לעומרי, תום ועומרי מצליחים לברוח מהשוטרים ומחכים לזמן הפגישה ובזמן הפגישה תום גונבת לשליח של לילי וקטן את התרופה בזמן שנועה מחפשת דרך לגרום לעדן ונתי להיפרד וממציאה אורח סמוי, עומרי מנסה לנשק את תום אך היא מסרבת לו מפני שלקרני לא היה אף פעם חבר. פופאי מתחיל להאמין לעומרי שלילי וקטן הם הרוצחים ובסוף הפרק עומרי גונב לאדם שככל הנראה הוא השליח של לילי וקטן את האקדח ומאיים על חיו תום בזמן זה גונבת את התרופה בזמן שהשליח שואל את עומרי מה הם רוצים רוצים, תום מראה לו את התרופה ואומרת שאת זה.

הגבלת גיל: אין 

 

 

ופה הגענו לדיון שלנו ?

האם אתם ראיתם את הסדרה הזו? 

האם אתם אתם תראו את הסדרה הזו? 

מה אתם חושבים על סדרה הזו?

דיון מהנה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • אהבתי 1
הצג חתימה
ליאל המלך
  • ליאל
  • 311
  • 714 הודעות

רואה , סדרה נחמדה ביותר , מעבירה את הזמן והיא אחלה לגמרי. השחקנים  עושה עבודה טובה , ממליץ!

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יוצר/ת האשכול Sean.
  • שון
  • 1084
  • 7k הודעות
לפני 1 שעה TwistLiel אמר:

רואה , סדרה נחמדה ביותר , מעבירה את הזמן והיא אחלה לגמרי. השחקנים  עושה עבודה טובה , ממליץ!

הסיבה שפרסמתי את זה :), מהפרק הראשון אני מכור

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

SelETriS
  • דור חדד
  • 53
  • 220 הודעות

ראיתי פרק אחד רק כדי להעביר את הזמן ומצאתי את עצמי רואה 7 פרקים ביום,אחלה סדרה וממליץ עלייה ממש.. מצחיקה ומותחת

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

תתי פורומים

מנהלי הפורום

בפורום זה אין מנהלים

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...