עבור לתוכן

תלונה על חרבן

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול Shtoota
  • Guy
  • 358
  • 2.1k הודעות
(נערך)

שם פרטי : גיא

שם המשתמש בסטים : Shtoota

האדמין עליו אתה מתלונן : harban

סיבת התלונה : סתם גאג, ללא אזהרה, חושב שהשרת של אבא שלו

התאריך בו התרחש המקרה : עכשיו

הוכחות (אם יש) : מצורפת בתחתית התלונה

הערות : חרבן זרק מולוטוב לכיוון הסיטי והוריד להם HP. כאשר הם הרגו אותו, הוא התחיל לצעוק כמו אחרון הערסים על הסיטי המסכן שהוא סתם הרג אותו, הסיטי ניסה להסביר לו שהוא הוריד לו HP אבל חרבן המשיך לצעוק על הסיטי. כנראה שלחרבן לוקח הרבה זמן להבין או שמא הוא לא יודע את חוקי השרת, ולכן על מנת לעזור לאותו סיטי מסכן ולהפסיק את הצווחות האיומות של סגן מנהל השרת הסברתי לו בפשטות את הסיבה שהוא נהרג בגללה. מכיוון שצוות שרת הגייל החליט להביא מיוטים וגאגים לכל מי שכותב סתם FK ללא אזהרה מראש באופן סיסטמטי. הרשתי לעצמי גם לציין כי במקרים אחרים מקבלים גאג או מיוט אוטמטית ללא שום אזהרה על מנת שלא ינצל את מעמדו ויתחמק מהעונש המגיע לו. כן כן, גם כשמנהל השרת טועה הוא צריך להענש, בדיוק כמו שאם אני הייתי מתלונן על דבר כזה ברור הייתי מקבל גאג. יותר מזה, הייתי מצפה ממנהל השרת שידע את הדבר הבסיסי הזה, שלהוריד לסיטי HP זה מרד, ומי שמורד - מת. במקום זה, הוא מעדיף לצרוח ולנבוח על שחקני השרת. כנראה שחרבן נעלב או התעצבן כאשר הוכחתי לו שהוא טועה, והיות ותחת ניהולו של חרבן וסנור אף אחד מהצוות לא מוכן להודות בטעויות שהוא עושה ( כיוון שהם אף פעם לא טועים כמובן.... ) קיבלתי גאג ( ללא אזהרה ) וחרבן יצא בבושת פנים מהשרת.

הגיע הזמן שמישהו יטפל בעבריין המקלדת הזה שחושב שהשרת שייך לאבא שלו ובכל פעם שהורגים אותו הוא מתחיל לצרוח ולנהום על שחקני השרת. זה כבר בלתי נסבל! 

 

חרבן, למקרה ששכחת, היות והתלונה היא עליך אסור לך להגיב. הפעם, אני לא אקבל עוד "fake" התנצלות, לא ממך ולא מאחראי הצוות. אני דורש שמישהו יטפל בזה כראוי, ועדיף אחד "שיש לו כוח"...

 

לכולנו ברור, שאם לא הייתי מתערב הוא היה מנצל גישות ומביא לעצמו ריספאון כפי שהוא עושה באופן קבוע בשרת, לדוגמא: רק היום הוא מרד באל אר ועשה לסיטי פריז... מכיוון שלטענתו כל עוד הסיטי לא ידוע שהוא מרד באל אר מותר לו לעשות לו פריז... איזה שטויות. שמישהו ילמד את האידיוט הזה חוקים. אני מאוד מקווה שלא נותנים ליצור התבוני הזה לערוך ולהוסיף חוקים לשרת כפי שעולה על דעתו. במקום להודות לי שאני מעיר את תשומת ליבו להתנהגות המביישת והבזויה שלו בשרת... זו התוצאה...

 

image.png.6ebcb6bd65f7a1db88352ffcc3683519.png

 

אם אפשר הפעם שהוד רוממותו לא ינעל את האשכול זה יתקבל בשמחה

 

היות והתשובה שלך הייתה ברורה לי מראש מוזמן לראות התייחסות באשכול התלונה, שעכשיו אני גם יודע שלא קראת את כולה. כנראה שלא היה לך כוח. על מנת להקל עליך ולשמור לך על האנרגייה אצרף את התייחסותי בשנית לתגובה ההזויה שלך.

 

 

 

ולאותו אחד שהולך להגיב לי בפעם הבאה לא להתערב בעבודה של אדמין. ממליץ לך להיות רק 15 דקות בשרת, רק 15 דקות. על סמוי ולא להתערב. כל מה שצריך זה מדי פעם להעיף מבט בצאט או באדמין צאט בשביל להבין שאם השחקנים לא "יתערבו" בעובדת האדמין. לא תהיה שום עבודת האדמין, כי בלי שמעירים להם שמונים פעמים לפחות, הם לא עושים כלום. כאשר יש סגן מנהל כושל, יש צוות כושל. הקשר הוא ישיר. לפחות יש עוד סגן מנהל שעושה את עבודתו נאמנה על מנת לאזן את השטויות וניצול הגישות והמעמד של הסגן השני.

 

נערך על ידי Shtoota
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

Senor Shawn
  • דור שון ג.
  • 370
  • 1.3k הודעות

שלום,

 

הגאג עדיין מוצדק,

 

ואם "הוד רוממותו" נעל את האשכול אז כנראה שהדיון נסגר,

 

יום טוב,

דור.

ננעל.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • כעס 1
הצג חתימה
אורח
פוסט זה נעול לתגובות חדשות.

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...