עבור לתוכן
  • קולנוע וטלוויזיה

    מסע אל העבר: טופ 20 סדרות נוסטלגיה מאז ואז היום

    במקום ה-20 בטופ שלנו החלטנו לשים לא אחרת מאשר את לולו (נו, זאתי עם השיער השחור שמכל דבר מצליחה להצחיק את הצופים), לכל המבוגרים למיניהם יעלה חיוך לא קטן כשיזכרו למי מקושר השם הזה.

    20: המופע של לולו

     

    במקום ה-19 החלטנו לשים את החצי שד והחצי בן-אנוש הטוב בכל הזמנים, הלא הוא אינויאשה (כל אוהבי האנימה להתפקד)

    19: אינויאשה

     

    במקום ה-18 הפתענו את עצמנו והחלטנו לשים את זה שיודע לדבר עם רוחות רפאים בצורה הטובה ביותר, הלא הוא שאמן קינג!

    18: שאמן קינג

     

    במקום ה-17 החלטנו לשים את לא אחר מאשר (יושבים?) הלמור הכי מטורף בטלוויזיה שיודע הכל על כל החיות שיש בעולם, זובומפו!

    17: זובומפו

     

    במקום ה-16 החלטנו לשים את הכלב הכי הכי אדום, גדול ומלא אהבה שיכלנו למצוא, מזהים כבר? קליפורד!

    16: קליפורד

     

    כל שבת היינו מחכים לסדרה הזאת אחריי המופע של לולו, מחכים לשדון הצהוב שאוהב לעשות את הכי הרבה בלאגן בבית של טומי כשאף אחד לא נמצא, ובסופו של דבר יודע לפתור את הבעיות שהוא יוצר בצורה הכי מצחיקה ומשעשעת שיש! מזהים? מר בלופר!

    15: מר בלופר

     

    במקום ה-14 והמכובד החלטנו לשים את הדוב קואלה הכי חמוד שקיים בטלוויזיה של היום ושל פעם, קואלה שזכתה לספרים, ואפילו לסרט שיצא ב-2015! מזהים? הדוב קואלה השובב בלינקי ביל!

    14: בלינקי ביל

     

    במקום ה-13 החלטנו לשים את הצמד חמד המשוגעים בכל הזמנים, עלילותיהם של הקיסר זולגאר ועוזרו פופקין אשר כבשו את היקום, אך לרוע המזל אף אחד עוד לא שמע על זה, מעבירים מסרים לילדים בצורה הכי הכי הכי מצחיקה שיש!

    מקום 13: שוף על הפרצוף

     

    במקום ה-12 שמנו את הילדה הכי חמודה שהייתה קיימת בזמנו בטלוויזיה, רמז: לא הייתם רוצים להתעסק איתה בעזרת קלפים, מזהים כבר? סאקורה לוכדת הקלפים!

    מקום 12: סאקורה לוכדת הקלפים

     

    במקום ה-11 שמנו את שלישיית הבנות החמודות ביותר שיכולנו למצוא ולהיזכר, הרפתקאותיהן של בנות השלישייה השובבות, אשר נשלחות על ידי המכשפה המשועממת למסע למקומות היסטוריים ואגדות ידועות

    מקום 11: השלישייה

     

     

    במקום ה-10 (רצינו לשים אותם במקום יותר מכובד) שמנו את 2 החבר'ה הכי הכי הכי הכי הכי מצחיקים בזמנים ההם, כל יום היינו מחכים לזה ולפרק חדש, אחד ארוך והשני שמנמוך, אלה שמוציאים בדיחה והסתלבטות גם בדבר הכי קטן שיש, שרוך וברוך! המלצה שלנו: תצפו במה ששמנו למטה, זה חובה

    מקום 10: שרוך וברוך

     

    במקום ה-9 שמנו את ארז טל, אורנה בנאי ואת הכלב המקסים שוקי באותה התוכנית, מה קיבלנו? רק בישראל! הסידרה הכי משפיעה ומצחיקה בשנותיה בהנחיית ארז טל.

    מקום 9: רק בישראל

     

    במקום ה-8 שמנו את שלושת האחים שייצגו את אולפני האחים וורנר, הסדרה עוקבת אחרי 3 ילדים מצוירים, שסוגם לא ברור (הם בעצמם לא מסווגים את עצמם לשום סוג של חיה אלא טוענים בפני הפסיכיאטר שהם "חמודים") המכונים בשם יאקו, וואקו האחים ודוט האחות הקטנה, המכונים גם ה"וורנרים", שגרים במגדל מים ועושים המון בעיות באולפני האחים וורנר ומשגעים אנשים מהאולפן ביניהם ד"ר חיטט קישקש הפסיכיאטר, ראלף השומר שמנסה כל הזמן לתפוס אותם ללא הצלחה והאחות היפה שיאקו וואקו כל הזמן מתאהבים בה וצועקים לה "שלום אחות". בסדרה הופיעו דמויות נוספות כגון: "הסנדקאים", הכלב והחתולה "ריטה וראנט", סלאפי הסנאית העצבנית ואחיינה סקיפי, "פינקי והמוח" (שזכו לסדרת ספין-אוף משלהם) ועוד דמויות נוספות.

    מקום 8: אנימיניאקס

     

    במקום ה-7 שמנו את החזירה הכי יפה שהייתה בזמנו, יום אחד קארין קוקובו (קאסי קארלן) אחרה לבית הספר ובדרכה פגשה חזירון צהוב ופצוע. החזירון שהיה רק רעב, הבריא ברגע שאכל מאחד התפוחים של קארין. כשקארין הגיעה לבית הספר, היא גילתה שהחזירון התגנב לתוך התיק שלה, וגרם לה להסתבך בצרות. קארין גילתה שהחזירון יכול לדבר ולעוף. החזירון נתן לה את ה"פיגומפאקט", כשהיא פתחה אותו, חרטום חזירים הופיע ממנו והתחבר לאף שלה והחזירון חשף את עצמו כנסיך טונראריאנו השלישי (איגי פיג) מכוכב בורינגו (אוינקו).

    הוא הסביר לה איך לשנות צורה בעזרת הסיסמה: "בא בי בוּ בֱה בוֹ בוורין" (בדיבוב האנגלי: "עם חוטם וזנב, לצדק יש גם גב, האמת והתבונה יצאו עכשיו, בשם עוצמת אוינקו"). לאחר שאמרה את מילות הקסם קארין הפכה לחזרזירה ורודה ועוצמתית בשם בורין (סופר פיג). אולם היא העדיפה להשתנות לגיבורה כמו האלילה שלה "קיוטי צ'או" (התייחסות לגיבורת העל "קיוטי האני").

    טונראריאנו (שעכשיו קארין קוראת לו טון-צ'אן, אבל בדיבוב האנגלי: שמו יישאר איגי) אמר לה שאם היא תאסוף 108 פנינים על ידי עשיית מעשים טובים בתור בורין, קארין תוכל להגשים את משאלתה. אוסף הפנינים מופעל בקארמה, משמעותה שאם בורין תנצל את כוחותיה סתם, היא תאבד פנינים. אבל אם היא תחשוף את זהותה בפני אנשים כולל חבריה, היא תישאר במצב של בורין לנצח.

    מקום 7: סופר פיג

     

     

    במקום ה-6 (תעשו הרבה כבוד) לסדרת הקוסמים המצויירת הכי מצחיקה בזמנו, זוג קוסמים מכינים שיקויים משונים במטרה לשלוט בעולם. רק חיות המחמד המצחיקות שלהם יכולים לסכל את תוכניותיהם בצורות הכי מצחיקות שיש.

    מקום 6: אונץ' פונץ'

     

     

    במקום ה-5 והכי מכובד שיכלנו למצוא בשביל היצור המצחיק הזה שכל דבר שרואה אוכל, שיודע הכי טוב לריב עם אחותו הקטנה ושמוצא פיתרון לכל בעיה, קבלו אותו: טאז השד הטזמאני!

    מקום 5: טאזמניה

     

    במקום ה-4 והכי מכובד שיכולנו למצוא להם, אנו רוצים להציג בפניכם את החרקים הכי מקסימים, יפים, ומצחיקים שאנו מכירים, אני זוכר שבתור ילד בן 7-8 הייתי מחכה לשבת בציפייה ענקית רק בשביל לצפות בסדרה המדהימה הזאת, הביגבגים!

    מקום 4: הביגבגים

     

    במקום ה-3 החלטנו לשים את התוכנית שדרכה גדלנו ולמדנו כמעט על כל ספר ילדים שיצא בזמנו בצורה הכי טובה ומוחשית שיש, סימסאלה גרים!

    מקום 3: סימסאלה גרים

     

    במקום ה-2 והמכובד החלטנו לשים (תעמדו) לא אחרת מאשר סדרת הנוסטלגיה שעוסקת בקלפים, מפלצות דו-קרב, אהבת חברים ופירמידת המילניום, מזהים? יוגי-הו!

    מקום 2: יוגי-הו

     

    במקום הראשון, היו לנו כ"כ הרבה מחשבות על המקום הראשון שבכלל המחשבה שלי הייתה לעשות Top 30 או Top 25, בזמנו היו כ"כ הרבה סדרות יפות, מעשירות ומצחיקות שלצערי לא לכולן יש מקום להכנס אבל לפני המקום הראשון אני רוצה רק לרשום אותן שתציצו בהן אחר כך, כי מגיע להן!

     

    1) קאיו

    2) סיפורים לנימי

    3) מדבוט

    4) נילס הולגרסון

    5) פרפר נחמד

    6) החתולים הסמוראים

    7) בנות הפאוור פאף

    8) בייבלייד

    9) קופיקו

    10) דרגון בול Z

    11) שאלתיאל קוואק

    12) בנני ובנוני

    13) המומינים

    14) X-MEN

    15) הלב

    16) פיטר פן

    17) קירבי

    18) גור ואוח

    19) שינזו

    20) מוש השור

    ועוד הרבה אחרים וטובים.

     

    ובמקום הראשון החלטתי לעשות חצי חצי: 2 סדרות ענקיות שאני בטוח שרובכם מכירים (איך לא?) תשבו.

    מי שקיבל את החצי הראשון הן החיות החמודות האלה, נו .. יש חיה אחת כזאת כדמוי עכבר חשמלי שאומרת "פיקאצ'ו!", מזהים?

    איך לא? פוקימון!

     

     

    בחלק השני של המקום הראשון התלבטתי די הרבה ונכנסתי לבלבלה, לבסוף הבנתי שאף אחד לא יוכל לקחת את המקום הזה חוץ מהסדרה הזאת שמספרת על נערים שנכנסים לעולם דיגיטלי דרך מכשיר הנקרא דיג'יכלי ושם פוגשים את החברים הכי טובים שלהם, מזהים?

    לא הפתענו בכלל: דיג'ימון!

     

     

    זה הכל להיום חברים, מקווים שעוררנו לפחות בחלקכם להכנס ל-Youtube ולהסתקרן בחיים שלפני, מקווים שאהבתם ונהנתם! נפגש בפעם הבאה.

    Haim

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    תודה על הפרסום, כמה ראיתי פוקימון ויוגיהו :)

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    כמה ראיתי אינויאשה וזובומפו יאוו

    תע"ה

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    זובומפו התוכנית שגדלתי עליה עם הקוף. והשפתיים של השחקנים בכלל לא תואם את מה שהם אומרים.(בגלל הדיבוב) אבל חוץ מזה ממליץ עליה אולי במקום לראות אנימה תראו את הסדרות האלה

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...