עבור לתוכן

ImJustACat

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    265
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

ImJustACat זכה בפעם האחרונה ב 22 בנובמבר 2019

לImJustACat היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות ImJustACat

  • יום הולדת 01/23/2002

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    איתמר

מבקרים אחרונים

3008 צפיות בפרופיל

ImJustACat's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

42

כמות מוניטין כללית

  1. מה נחזור לימים של פעם?
  2. רוצים לדבר על מי קיים מהתקופה של פעם?
  3. שלום לכולם. כפי שכתוב בכותרת, התכנון שלי והצוות ביחד זה להחזיר את שרת הפאקשינס תחת פיקודי. כל הדברים כמעט מוכנים, ואני שמתי לב שעונה קודמת לא הייתה מוצלחת, לכן רציתי לדעת את דעתכם, מה להוסיף, מה לשנות, מה לחדש, מה לשפר וכו. לכן, אשכול זה נועד בשבילכם בלבד, כולכם מוזמנים להביע את דעתכם לגבי שידרוגים לשרת( מומלץ מאוד לשלוח קישורים של פלאגינים או דברים שהייתם רוצים בשרת). אני יודע שחלקכם מאוד אוהב את השרת הזה, אני ספציפית מעוניין רק בזה...... אני גם מודע שחלקכם לא אוהב אותי, וזה בסדר אתם לא חייבים להיות איתי חברים, אבל אני רוצה לפתוח דף חדש. תישארו מעודכנים, פרסום חדש בקרוב. hehe
  4. שלום לכולם, כפי שכולכם יודעים, אני נמצא בקהילה הזו בפרק זמן ממושך. לאחרונה לא ראיתם שום סימן ממני בכל מקום אפשרי, אם זה בשרת ואם זה בפורום. לאחרונה סיימתי יא, שנה מאוד קשה ועמוסה, אבל עכשיו אני פנוי ולא עמוס ויכול לתפקד בקהילה כמו שאני אמור לעשות. חלקם וודאי זוכר אותי, חלקם לא יודע מי אני בכלל. עכשיו אני פונה לקהל הרחב. ראיתי שלאחרונה הפאקשיין ירד מהפעילות, ואני רוצה לדעת אם הייתם רוצים שאני יחזיר אותו משופר ומשודרג בכך שכולם ייהנו תחת פיקוד שלי בלבד. מי שאכן מעוניין, מוזמן להגיב לאשכול הזה עם רעיונות של דברים להוסיף לשרת על מנת לשפר את חווית המשחק. יום טוב לכולם.
  5. הצוללות שלי טבעו עמוק ולא עלו למעלה וגם פרסמתי טופס כי עידן לוקץ אמר לי :I

  6. תודה רבה על העדכון!
  7. שלום לכם שחקנים יקרים!!, היום(שישי) בתאריף 9.3.18 התקיים אייונט ענק ביותר בשרת. בשביל שנקיים אותו בהקדם האפשרי אנחנו צריכים את עזרתכם!! תקראו לחברים שלכם וכשנגיע ל30 איש האיוונט יצא לדרך! בהצלחה!
×
×
  • צור חדש...