עבור לתוכן

kenny_omega

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    216
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    דני
  • משחקים אהובים
    CSGO Kappa

קישורים חברתיים

  • Steam
    /id/P52

מבקרים אחרונים

2058 צפיות בפרופיל

kenny_omega's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

33

כמות מוניטין כללית

  1. אתה שומע בכלל איך אתה נשמע שאתה אומר " אתם אלה שתפסו אותם" ?

    תגיד לי הבאנים זה משחקי רדיפות בין השחקנים לאדמינים?

    פשוט בושה שככה אתה מתנהל ומנהל את הקהילה..

     

     

    גיל 15 מה הוא עושה ..

  2. לא הבנת כלום ממה שכתבתי? זה לא משנה אם הבאן הוא ליום או לדקה, עשרות שחקנים ניצלו את הבאג, כשהיית בשרת היה כאוס מטורף שאף אדמין לא השתלט עליו ובטח שלא היה אפשרי לשמוע אותך, וגם אם כן, זה לא רלוונטי אם ניצלנו את הבאג אחרי שאמרת שהבא יקבל באן, אף אחד לא צריך לקבל עונש על הבאג.
  3. שם פרטי : קני שם המשתמש בסטים : Kenny_Omega סטים איידי : שם האדמין שנתן את הבאן : keepo השרת בו ניתן הבאן : jail התאריך בו ניתן הבאן : today סיבת הבאן : using exploits - ניצול באג ה"box" הערות : קיבלתי באן על ניצול באג הBOX בשרת הגייל, באג שקיים כבר קרוב לשבועיים בשרת. הבאן קיבלתי נכון לכתיבת האשכול ביחד עם Not Jeff וDezayer . לאורך הזמן שהבאג כמעט כל שחקן בשרת השתמש בבאג. הבאג קיים בגלל שיש שני פלאגינים של box, כשCT מת הוא רושם /box ומפעיל את הבוקס. במצב רגיל הפלאגין אמור למנוע ממנו את הפקודה ולומר שהסיטי צריך להיות חי כדי להפעיל את הקודה. בגלל התנגשות בין הפלאגינים, הפלאגין השני מפעיל את הבוקס בלי להתחשב בכך שהסיטי לא בחיים. כמעט כל השחקנים בשרת ידעו על הבאג וניצלו אותו לרעה כשלא היו אדמינים בשרת וגם כשהיו אדמינים בשרת. חוץ מהבאג הזה, הסרבר מפוצץ בבאגים במפות מסוימות, דוגמה קלאסית היא השולחנות במפה clouds, דבר שלא קורה בקהילות אחרות מכיוון ששם יודעים לתקן באגים ולמנוע אותם. אני חושב שלא פייר לתת באן ל3 שחקנים מתוך עשרות שחקנים שניצלו באג שקרה אך ורק בגלל אשמת המתכנת שאתם הבאתם ולא בגלל שחקן כזה או בגלל סיבה אחרת. ה'באג' הזה הוא בכלל פונקציה שמובנית בשרת, בתוך פלאגין שפשוט מאפשר להפעיל בוקס גם כשסיטי נמצא בחיים וגם כשהוא מת. אם אתם כבר מענישים 3 שחקנים, תיכנסו לlogs - (קובץ שמתעד את כל הפעולות שקורות בתוכנה מסוימת) ותעברו אחד אחד על כל שחקן שנגע בפקודה ותענישו אותו. אני חותם שתגיעו לפחות ל10 שחקנים. - התלונה לא על המתכנת או על מישהו ספציפי, רוצים להעניש על באגים? תתקנו את הסרבר שלכם!
  4. שם פרטי : קני שם המשתמש בסטים : Kenny_Omega האדמין עליו אתה מתלונן : נדב סיבת התלונה : ניצול גישות התאריך בו התרחש המקרה : 8/10 הוכחות (אם יש) : הערות : עשה CM דקה אחרי שעברה מפה בRTV כי המפה ריקה ומשעממת לפי דעתו. *התלונה לא אישית.
  5. אנשים ממש אוהבים את CLOUDS, ומחליפים ל5 בגלל שאת 02 לא תמיד אפשר וגם הפוך (אם שינו מהמפה הזאת למפה אחרת). בעיקרון זה מיותר שיהיו 2 מפות שהן אותו הדבר בגדול..
  6. זה לא משנה מה הוא עשה התלונה היא על המיוט ועל הסליי כאחד. 7 שניות לקח לי, סבבה. ולא לקחו לי 9 שניות להגיע. לקחו 7 שניות וקצת. אם לא שמת לב בסוף עמדתי 2 שניות. אבל מי סופר אה? https://www.youtube.com/watch?v=lvo89GLUNw0&feature=youtu.be
  7. אתם ביורגיים מבקשים רקורד. היית מבקש הקלטה בתוכנת צילום כדי שישמעו אותי הייתי מקליט. בכל מקרה אין שום דבר שצריך לדעת שאמרתי חוץ מלזרוק נשקים והוא זרק וזה שהוא ירד מאדמין. ערכתי את הרקורד לחלקים העניינים, להעלות את הרקורד הזה לקח לפחות חצי שעה והוא בערך של דקה בלבד ואחרי דחיסה שלו עם תוכנה. אני לא אחכה 5 שעות כדי שתראה עוד 2 דקות של ראונד מיותר, לצורך כך קיימת עריכה. את הסרטון למטה לקח לי לרנדר רק דקה ולהעלות עוד 10 בערך https://prnt.sc/gsc0yb אסור לו להמשיך. אין חוק שאם אני עובר לשחקן אחר הוא יכול להשתחרר ממה שאמרתי. ד"א היה מותר לי לומר גם לעוד שחקן לזרוק נשקים על פי חוק 22. בכך שהוא מודע ומודה בטעות ונותן לי סליי על כך שאמרתי לו שהוא יורד מאדמין (1:02). הוכחתי פה את ה'בלתי אפשרי'. https://www.youtube.com/watch?v=SAn8LUlzHjU
  8. שם מגיש התלונה: דני SteamID: STEAM_0:0:189097150 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: Ma(S)TiK קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/id/lior123123123123123/ תאריך המקרה: אני דטקטיב ואמרתי לליאור לזרוק את הנשקים ולעצור במקום זאת הוא הרים את הנשק וזז. עד כן הוא לא מתנגד לזה אבל עדיין מצדיק את עצמו בכך שכמעט הרגו אותו. על פי הרקורד לא עברו 15 שניות לפי חוק מספר 15 של השרת שאומר "פקודת Detective מתבטלת לאחר חמש עשרה שניות מאמירת הפקודה." אחר כך אמרתי לו שהוא ירד מאדמין על זה שהוא רוצה לתת לי סליי ובתגובה לכך הוא נתן לי סליי בכל מקרה ונתן לי מיוט לשעתיים. - אגב אין חוק שמצדיק לזוז כשאתה חש שיתנו לך backstab. הוכחות תומכות: https://www.youtube.com/watch?v=cffG-fui2x0 הערות: ברקורד אפשר לראות אדמין משקר, משתמש בגישות שלו להגנתו האישית. מילה של אדמין היא מעל הכל. אם אלה האדמינים, למי נאמין?
  9. תרשום אותו בקונסול שנייה מראה כמה שחקנים חיים
  10. צודק זה עובד עם הM אבל אני חושב שזה אמור להיות מתוקן לשחקנים שלא מכירים את זה, זה כן באג כי זה לא אמור להיות ככה. לגבי הבאג השני, דבר עם המתכנת שיבדוק למה השרת מבטל כל פעם את הcvar הזה שנכנסים לשרת. ועוד כמה דברים: - לתקן את הLRים שלא עובדים. - לעשות משהו עם השולחנות בקלאודס אם אפשר שהוא ישנה טיפה את הנשקייה בצורה שלא תפריע, שתמנע את זה שמדי פעם מישהו בטעות עומד לשנייה או בכוונה ולא שמים לב לזה. לחלק מהאנשים בשרת זה מקריס את המשחק אחרי כמה זמן בקלאודס, בין היתר גם לא.
  11. תאמת לא יודע עצוב שאין
×
×
  • צור חדש...