עבור לתוכן

Fade Away

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    448
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    3

Fade Away זכה בפעם האחרונה ב 8 במרץ 2017

לFade Away היה את התוכן עם הכי פופלארי!

2 עוקבים

אודות Fade Away

  • יום הולדת 09/13/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    עמרי
  • משחקים אהובים
    Overwatch

קישורים חברתיים

  • Steam
    STEAM_0:0:163967830

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Fade Away's Achievements

YourGame Expert

YourGame Expert (4/17)

38

כמות מוניטין כללית

  1. יפה שהפנמת. בהצלחה לך ואל תכאס על עצמך גם אנחנו היינו בני 12
  2. שתבינו מה שרשמתי היה הוא: אתה מבין שאין שום חוק לגבי זה. ואתה עוד פאקינג מנהל.
  3. אין שום חוק שאוסר לי להגיד דעה על השרת. ועוד פעם להגיד את מה שאמרתי זה לא קללה. זה שווה ערך לסלנג ואתה מנהל לעזעל. רואים שהכוונה שבה רשמתי שאתה לא יודע חוקים ואתה "פאקינג" מנהל.
  4. גם לא קשור. והתרגום לעברית יהיה ואתה מנהל לעזעל= and youre a fucking manager. אתה לא מבין אנגלית אל תגיב.
  5. שם מגיש התלונה: OJ SteamID: STEAM_0:0:163967830 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: MetalHead קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: יש לכם תאריך המקרה: היום תיאור המקרה: עניתי לEvya לגבי הבאגים בשרת הTTT אמרתי שנכון ושהשרת "חרא". ה"מנהל" נתן לי מיוט לחצי שעה על זה שאני אומר את הדעה שלי שממש לא אסורה להבעה. ואז שאני אמרתי לו באדמין צאט שאין חוק כזה ושהוא פאקינג מנהל והוא אמור לדעת הוא נותן לי באן על "מקלל" אדמין. שממש לא קיללתי אף אחד. הוכחות תומכות: הערות:
  6. שם מגיש התלונה: עמרי SteamID: STEAM_0:0:163967830 סוג ההרחקה : BAN השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: WEB האדמין שביצע את ההרחקה:NADAVOhana cringe אורך ההרחקה:2M סיבת ההרחקה:"gizanoot" תיאור המקרה: נתנו לי באן מוגזם לחומרת המקרה שאמרו שיקוצר ולעולם לא קוצר. העלבתי שחקן(oranglist) ואמרתי לו "לך תיכנס למשרפה" שאמר גם לי בעבר(רקורד למטה) והוא לא קיבל שום דבר חוץ מ"טופל" הידוע שלכם. אז אני לא מבין למה יש לי באן לחודשיים שכבר עבר כבר חודש ומה שעשיתי הוא להעליב שחקן. ועוד בכלל אתם קוראים לגזען ועל הסיבה הלא נכונה נותנים לי באן לפאקינג חודשיים. בטח תגידו אתה "תמיד עושה דברים כאלה" נגיד שכן עדיין זה לא הופך את זה לבאן לחודשיים. ואם אתם חושבים שזה כן אז כבר חודש ונראלי שיהיה בסדר כבר לקצר. הוא אמר לי אותו דבר ואני בבאן לחודשיים ואתם קוראים לי עוד גזען.
  7. יש לו גדול 

    :amazed:

×
×
  • צור חדש...