עבור לתוכן
  • סרטים וסדרות

    קפטן מארוול: כל מה שידוע על הסרט

    הסרט יוצא לאקרנים ביום רביעי 6.3

    זוכת פרס האוסקר ברי לארסון מצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול בסרט שיוצא בשבוע הבא לאקרנים קפטן מארוול, בתפקיד הראשי כקפטן מארוול והאלטר אגו שלה, קרול דנברס. דיווחים על תגובות חיוביות מאוד כבר צצו ברשת ממבקרים שכבר צפו בהקרנות עיתונאים ראשוניות סגורות של הסרט בחו"ל.

    הקרנות עיתונאים נערכו בארה"ב ובאירופה כבר באמצע חודש פברואר, והתגובות החיוביות לא איחרו להציף את רגשות המעריצים ברשת. הרשתות החברתיות הוצפו כבר בתגובות של מספר עיתונאים שתיארו אותו כ"תענוג צרוף" ו"סיפור מקור מצוין".

     

    באופן טבעי, מרבית הדיווחים עסקו בהופעתה של השחקנית ברי לארסון, שכן מארוול אוסרת על פרסום ביקורות לפני יציאת הסרט מחשש לדליפת ספוילרים. על פי הדיווחים השחקנית משתלבת מצוין בתפקיד "וזוהרת" כפי שמספר מבקרים כינו אותה במהלך הביצוע.

     

    דיווח נוסף של כתב Fandango אריק דייויס בחר להתייחס דווקא לפסקול הסרט, שלפיו הפתיע לטובה והשתלב טוב עם אווירת הסרט המתרחש בשנות ה-90.

     

    כצפוי בסרט מבית מארוול, האקשן חוגג, אך לפחות על פי הטריילרים שיצאו עד כה, לא הכל אקשן: פרסומת ששודרה בטלוויזיה בארה"ב חושפת גם קטעים מבדחים ואווירת קומדיה מתוך הסרט:

    על פי המפיצים, קפטן מארוול הוא הרפתקה חדשה המתרחשת בשנות ה-90, תקופה שטרם נחשפה ביקום הסינמטי של מארוול. הסרט עוקב אחרי מסעה של קרול דנברס כשהיא הופכת לאחת מהגיבורים החזקים ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה וקבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.

     

    רמזים ל"מלחמת האינסוף" ו"סוף המשחק"

    כשחושבים על כל ההתרחשויות של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" (ובפרט אלו שקרו בסצינת הפוסט-קרדיטים) והזמן שנותר עד לשחרורו של סרט ההמשך, "סוף המשחק", ברור מדוע המעריצים של היקום הקולנועי של מארוול רק מחפשים סיבות להמשיך ולדבר על הסרטים ולהמציא תיאוריות על איך קפטן מארוול יחבר את הדמות, שדווח שהיא החזקה ביותר ביקום הקולנועי, לעלילת "הנוקמים."

     

    avengers-infinity-war-captain-marvel-sas

     

    תאוריה פופולארית באתר Reddit מנסה להסביר אם פיסת בד שנלבשה על ידי Cull Obsidian, אחד מה"ילדים של ת'אנוס" במלחמת האינסוף (בתמונה), מרמזת על כך שהוא נפגש בעבר עם קפטן מארוול. בסצינה הזו Cull לובש פיסת בד דמוית דגל או חגורה עם כביכול אותם הצבעים של אדום, כחול וזהב המקשטים את המדים של קפטן מארוול.

     

    בהתחשב בתקופת ההתרחשות של הסרט המתקרב, שנות ה-90, ובאווירה הקוסמית האופפת אותו (חייזרים, חלליות ומה לא), זה לחלוטין אפשרי ש-Cull נלחם בעבר בקפטן מארוול. הסטודיו מעולם לא התבייש לשלב אלמנטים ורמזים בסרטים לסרטים אחרים - בעבר ובעתיד - ביקום הקולנועי שלהם.

     

    בסרט מככב גם סמואל ל. ג'קסון בתפקיד ניק פיורי, שנעלם מאז "הנוקמים: עידן אולטרון" ועכשיו חוזר לתפקיד מפתח כדירקטור הצעיר של ארגון ש.י.ל.ד. עוד צפוי להשתתף בסרט השחקן קלארק גרג, הלא הוא הסוכן פיל קולסון שנהרג בסרט הנוקמים הראשון ולאחר מכן הוחזר לחיים בסדרת הספין-אוף "סוכני ש.י.ל.ד" המוצלחת. בסיום העונה האחרונה של הסדרה, עתידו של פיל קולסון אינו ברור, ויתכן שבעונה הקרובה שתשוחרר לאחר צאת "סוף המשחק" לאקרנים יתבהרו החיבורים בין היקום הקולנועי לאחותו הקטנה והטלוויזיונית. 

     

    כל השאלות הלא פתורות הללו (או לפחות רובן) יקבלו מענה בעוד שבוע, עת יציאתו של קפטן מארוול לאקרנים בשבוע הבא, רביעי 6.3.

     

    בסרט מככבים ברי לארסון בתפקיד קרול דנברס\קפטן מארוול, סמואל ל' ג'קסון בתפקיד ניק פיורי, וגם בן מנדלסון, אנט בנינג, ג'וד לאו וקלארק גרג.

    Berickon

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...