עבור לתוכן
  • אירועים

    למעלה משני מיליארד ציוצים על משחקי וידאו פורסמו בשנת 2020

    נראה שהקורונה רק תורמת לתעשיית הגיימינג!

     שנת 2020 הייתה שנה קשה מאוד לכלל העולם. אך עבור טוויטר שנת 2020 הייתה זהב. טוויטר צמחה בשנה הזו, והגיע לכמות ציוצים על משחקי מחשב עצומה. הכמות הייתה נקודת שיא ברורה. משתמשים בטוויטר פרסמו למעלה משני מיליארד ציוצים על משחקי מחשב בשנת 2020, לפי המדדים של טוויטר. שיא זה הוא גידול עצום של 75 אחוזים לעומת כמות הציוצים בשנת 2019. אחת הסיבות האפשריות לקפיצה הגדולה היא ש־2020, כזכור, הייתה שנת המגיפה העולמית שהחזיקה אותנו בפנים לבתים ומול המחשבים האישיים שלנו אפילו יותר מהרגיל. 
    image.png.472a3c907cf13a6cfec37a144f3ca6bd.png
     

    אירועים גדולים בתעשייה, כולל גיימסקון הפכו לדיגיטליים, ומוציאים לאור ניצלו את ההזדמנות לקיים אירועים מקוונים משל עצמם, והעניקו לגיימרים יותר מבעבר. אירועים אלו נפרשו לאורך כל הקיץ, והיו ללא ספק הגורם לזינוק בקרב כותבי ציוצים ייחודיים למשחקים, שגדלו ב -49% לעומת השנה הקודמת. משחקי המחשב היו הנושא השישי המדובר ביותר בטוויטר במהלך השנה, כשבתוכם יש את: משחקי מחשב כללי, חדשות המשחקים, ספורט אלקטרוני, משפיעי משחקי וידאו, פלייסטיישן, פורטנייט, קול אוף דיוטי, מיינקראפט  אנימאל קרוסניג ואקס בוקס. הדבר שהכי הפתיע את הגיימרים הוא  שארצות הברית לא עמדה בראש רשימת המדינות המצייצות על משחקים, אלא יפן.

    image.png.173edb3c8b91eb09a980dcacc5ac9c75.png

    גם רשימת המשחקים שהכי צייצו בטוויטר בשנת 2020 הייתה מעניינת. אך סייברפאנק 2077, אחד המשחקים הגדולים והמצופים ביותר של משחקי המחשב מזה שנים, לא נראה בשום מקום; פורטנייט היא אמצע המגרש, וזה לא ממש הפתיע אותנו. איפקס לג'נדס גם היא עשתה את העשירייה הראשונה, סימן שהעניין במשחק תלוי חזק. אנימל קרוסינג : ניו הורייזון, פייט/גראנד אורדר, דיסני: טוויסטד וואנדרלנד, פיינל פאנטזי, פורטנייט, אנסמבל סטארס, נייפס אאוט, אייפקס לג'נדס ואיידנטיטי וי. אך גם ראוי לציין את הנוכחות של משחקים ניידים: פייט/גראנד אורדר, דיסני: טוויסטד וואנדרלנד, אנסמבל סטארס, נייפס אאוט (ללא קשר לסרט), ואיידנטיטי וי הם כולם מהדורות ניידות. 

    image.thumb.png.dc2885c9544f232963e73093dd499ed4.png

    גם גנשין אימפקט הוא מרובה פלטפורמות אך גם ממוקד מאוד בניידים - על פי חברת סנסור טאוור, זה היה המשחק הסלולרי השני שהרוויח ביותר בחודשיים הראשונים לשחרורו. מעניין יהיה לראות כמה חלק גדול מהמשחקי הבידור ותחביבים יקח בשנת 2021, באמצעות המדדים של טוויטר או אחרים. 

    מה אתם חושבים? איזו משחקים או חדשות חשבתם שתראו בטופ 10 ולא ראיתם? כתבו לנו בתגובות!! 

     

    image.png

    JudgeErUP

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...