עבור לתוכן
  • גיימינג

    ארנק דיגיטלי בחנות המשחקים Epic Games מגיע בקרוב!

    החנות Epic Games לא מפסיקה להפתיע אותנו

    בקרוב חנות המשחקים "Epic Games" עומדת לעבור עדכון היחולק לשלבים, שהעדכון יכיל את כל השיפורים שמשתמשי החנות ביקשו. תמיד היה ברור שחנות המשחקים "Epic Games" עובדת ללא הפסקה מאחורי הקלעים במטרה לשפר את החנות, אך רק לאחרונה דף אינטרנט של חברת "Trello" מציג רשימה של שיפורים שעומדים לצאת לחנות. ברשימה יש שיפורים שמתוכננים לצאת בקרוב, בנוסף לשיפורים המתוכננים לצאת בטווח היותר רחוק. ברשימה הייתה תוספת חדשה לחנות שבלטה לעין יותר מכולם, והיא ארנק דיגיטלי, בו יוכל המשתמש לאחסן כסף לקניית משחקים ואפליקציות בחנות.
    ברגע שזה ייצא באופן רשמי, משתמשי החנות יוכלו להעביר כסף ישירות לארנק דיגיטלי במשתמש שלהם. לתוספת זו יש מספר יתרונות, היכולים להקל על המשתמשים. היתרון המרכזי הוא שהמשתמשים יוכלו להעביר כסף ישירות לארנק הדיגטלי, ולהפסיק לשלם עמלות לחברת כרטיס האשראי או לחברת "PayPal".
    image.png.0700971d7dc6ac81733d69cbfc8346b2.png

    הארנק הדיגיטלי בחנות "Epic Games" יכול לפתוח עוד מגוון אפשריות בחנות כמו כרטיסי מתנה והעברת כסף למשתמשים. כיום אין כרטיסי מתנה זמינים בחנות "Epic Games", וזאת בעקבות העלויות הגבוהות של מכירת כרטיסי מתנה באמצעות מוכרי צד שלישי, ולכן גם ייתכן שלעולם לא יהיו כאלו. 
    אך אל תחשבו שחנות המשחקים "Epic games" עושה זאת ללא סיבה, היא מרוויחה מכך לא פחות מאשר שהמשתמשים מרוויחים. והסיבה לכך היא שהכסף שהמשתמשים יכניסו לארנק, הוא כסף שכבר שייך ל"Epic Games", אך עוד לא בוזבז לקניית משחקים.
    אחרי עדכון זה "Epic Games" הופכים לסוג של בנק, ויחזיקו בכסף שלא נמצא בשימוש, ובעקבות כך יתאפשר להם לעשות החזרים על משחקים במידת הצורך, ישירות לארנק הדיגיטלי של המשתמשים, ובכך הם שומרים על הכסף במקום להפסיד אותו.

    image.png.24c4e0439abbbee0c81c1b177a50c3b5.png

    אין עדיין תאריך מדוייק בו הארנק ייצא, אך זה יכול לקחת חודשים ואף שנים עד שזה יצא באופן רשמי. חברת "Epic Games" לא ידועה כחברה הממהרת להוציא שדרוגים לחנות, אך שדרוג זה נראה כמאוד משתלם להם.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...