עבור לתוכן
  • גיימינג

    ביקורת למשחק Undertale

    המשחק שלא מחייב אותך להרוג יצור חי אחד

     המשחק Undertale הוא משחק מסוג Role-playing game או בקצרה RPG, סגנון RPG הוא סגנון של משחקים שבוא השחקן שולט בדמות או בכמה דמיות ושולט על המעשים שלהם. במשחק השחקן משחק בן אדם שנפל לבור שמוביל למקום Underground. האפשרות של השחקן לזוז מתחילה כאשר השחקן מוצא את עצמו על משטח פרחים אחרי שנפל לUnderground, לאחר מכן השחקן צריך לפנות ימינה כדי לפגוש את הדמות הראשית הראשונה, הוא פוגש את "Flowey" והוא מסביר לשחקן איך לשחק. לאחר השחקן מכיר את  הדמות לעומק, הוא פוגש את הדמות "Toriel", היא עוזרת לו להבין את האפשרות לבחור אם להרוג את מי שהוא פוגש או לרחם עליו.
    למשחק יש עשרות סופים, חלקם טובים חלקם פחות, אבל הסופים הראשיים שלו הם "Pacifist", בסוף הזה השחקן לא הורג אף אחד ונהיה חבר עם כולם.
    הסוף הראשי השני הוא והסוף "Genocide" שבו אתה צריך להרוג כל יצור אפשרי. שני הסופים שונים מאוד ובשניהם יש אתגרים גדולים.
    במשחק אתם תפגשו דמויות מצחיקות ומקוריות שאיתם אתה בוחרים אם להפוך לחברים או לאויבים, במשחק תבקרו מקומות שונים כמו "Snowdin" או "Hotland".
     



    המשחק יצא לאור בתאריך ה־15 בספטמבר 2015, סוג הקרבות בUndertale קורה כאשר דמות אחת תוקפת את הדמות השנייה והקרב ביניהם ממשיך עד שישנה הכרעה, בחלק מהקרבות השחקן ילחם מול כמה דמויות ולא רק מול דמות אחת.
    את המשחק תוכלו לשחק על הפלטפורמות Nintendo Switch, PlayStation Vita, PlayStation 4, XBox one וPC. המשחק נוצר על ידי "Toby Fox". יוצר המשחק ביקש בשביל המשחק תרומות בסך של כ־5,000$ דולר אבל הפרויקט כל כך הצליח שהוא קיבל יותר מ50,000$ דולר.
    למשחק Undertale ישנה גם מהדורת אספנים (Collector's edition), המהדורה כוללת את המשחק, שרשרת שמנגנת את המנגינה "His theme" מהמשחק, דיסק מוזיקה ועוד. לחלק מהגרסות של המשחק יש דברים שונים היכולים להכיל עוד קרב. המשחק כולל כמה מנגינות מדהימות ומרשימות שאפשר להקשיב להן שעות לפי חווית האוהדים, חלק מהמנגינות מלאות אנרגיה וחלקן רגועות ושקטות.
    בתור אוהד ושחקן ותיק במשחק אני חושב שכל חלק מהמשחק מדהים וכל אדם צריך לשחק במשחק הזה.

    GenJox

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...