עבור לתוכן
  • גיימינג

    בקיץ סוני עומדת לנתק את החנות האלקטרונית בחלק מהמכשירים שלה

    החנויות נסגרות, אין סיבה אבל יש זמן!

    ענקית האלקטורוניקה "Sony" נערכת לסגירת החנויות הדיגיטליות בקונסולות הישנות שלה, ביניהם יש את הפלייסטיישן 3 אשר הייתה הקונסולה הכי נמכרת בתקופתה, הקונסולה הניידת של סוני "PSP" שעד היום מוכרת מאות מיליוני יחידות כל שנה! וגם ה־PS VITA שהיא הגרסה המשופרת של ה־PSP אבל בזמן שהיא יצאה היא קיבלה לא קצת ביקורות רעות מה שהפריע מאוד למכירות.
    האנשים שחקרו את הנושא מדווחים: ההודעה הרשמית של סגירת החנויות הדיגיטאליות אמורה להתקיים לפני סוף מרץ, ה־PS Store ב־PSP וב־PS3 יסגרו ב־2 ליולי ושירותי התמיכה והחנויות ב־PS VITA יחיו קצת יותר וכנראה עד ה־27 לאוגוסט. 
    image.thumb.png.cec50f0aae6357f202adbca7f5f5d8d3.png
    לאחר הגעת תאריכים אלו לא יוכלו יותר משתמשי PSP, פלייסטיישן 3 ו־PS VITA להשתמש בחנויות האינטרנטיות שלהן בכדי לקנות משחקים, הרחבות, וכדומה. לכן אם אתם בעלי אחת או יותר מהקונסולות שכאן ברשימה ואתם אוהבים משחקים קלאסיים אז אולי כדאי לחשוב להתחיל לקנות מהחנות הדיגיטלית לפני שהיא תסגר. עוד משהו שחשוב לזכור זה שלמרות שסוגרים את החנויות הדיגיטאליות תמיד יהיה אפשר לקנות את המשחקים בצורת הדיסק ולהשתמש בהם חופשי וזה כולל גם הרחבות מאוד גדולות שנכנסו אז באותה התקופה למשחקים פופולריים.

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...