עבור לתוכן
  • גיימינג

    החלק השני בעדכון "Caves and Cliffs" ב־MInecraft קיבל תאריך יציאה

    העדכון החדש ל־Minecraft עומד להפציץ!

    המשחק MInecraft הוא משחק ההישרדות הנמכר ביותר בעולם, אשר בו תפקידך הוא לשרוד ולהתקדם בצורה הטובה ביותר שתוכל. אתה עושה זאת בכך שאתה משיג חומרים, בונה לעצמך בית וחוקר את העולם.

    MInecraft הכריזו על עדכון חדש בשם "Caves and Cliffs ", את החצי הראשון שלו הם הוציאו בקיץ האחרון, אך כבר אז הבטיחו לשחקנים כי החצי השני יצא בחורף. בימים האחרונים (ב-17 בנובמבר), MInecraft הכריזו על תאריך השקה לעדכון, ובעקבותיו ישנם המוני מעריצים שמחים המחכים לו. 

    כבר באפריל 2021 MInecraft הודיעו כי העדכון החדש יצטרך להתפצל לשני חלקים וזאת בעקבות המגפה העולמית הבאה בהפתעה. החלק הראשון של העדכון הושק ביוני 2021, ואיתו באו מגוון תוספות ושדרוגים למשחק כמו עזים ובלוקים חדשים. החלק השני של העדכון יהיה ההמשך של החלק הראשון, ואיתו יתווספו אזורים חדשים במשחק כמו אזור של הרים גבוהים. כמו כן יתאפשר לחפור מתחת לגובה 0.

    העדכון החדש צפוי לצאת לכלל הגרסאות של המשחק (Bedrock ו־Java), בנוסף לכך הוא יהיה זמין בכל הקונסולות הזמינות כיום. יהיה ניתן להוריד אותו החל מה־30 בנובמבר, ככל הנראה בחצות.

    maxresdefault.thumb.jpg.6fe7222cbb772e07fc5a01690e450b8f.jpg

    כאשר רוב השיפורים שהיו מתוכננים לצאת בעדכון אכן יצאו, ישנם גם חלק שנמחקו, ולא יגיעו ב־30 בנובמבר. לאחר זמן ממושך שהשחקנים חיכו לשדרוגים אלו, ההובטחו להם כבר לפני זמן ארוך, הם יקבלו אותם, ויוכלו ליהנות מחוויית משחק הרבה יותר מהנה וחדשנית.

    למרות שבהצהרה המקורית MInecraft הבטיחו להביא לנו גם ארכיאולוגיה, צרורות וקרני עזים למשחק, הם לא צפויים להגיע בעדכון הקרוב. הם טוענים כי פריטים אלו לא בוטלו לחלוטין, אלא רק נדחו, וכלל הנראה יגיעו בעדכונים עתידיים.

    image.png.af63bf7c00070569ae7de8fe868920d6.png

    כהרגלם MInecraft הבטיחו לשחקנים כי הם לא יאבדו כל תהליך שלהם במשחק לאחר העדכון, כפי שהם נוהגים לעשות לאחר רוב העדכונים. הודות לתוכנת מיזוג חדשה עליה MInecraft עבדו, כל מה שהשחקן עבד עליו בעולמות שלו (בנייה, השגת חומרים ועוד), לא ימחקו, ולעלומות יתווספו המאפיינים החדשים של העדכון, ללא קשר למה שהשחקן כבר עשה.

    בעקבות הודעה זו המוני השקחנים מתרגשים ומחכים לסוף החודש כאשר יצא העדכון, ולכולם יתאפשר לשחק במשחק הרבה יותר חדשני ומעניין.

     

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...