עבור לתוכן
  • גיימינג

    המהפך החדש של משחקי טלפון

    המהפך החדש של טלפונים חכמים בעולם הגיימינג

    לאחרונה, חברת "Google" הודיעה שחנות האפליקציות המוכרת והמכובדת "Google Play" נמצאת בשלבי פיתוח למען העברתה גם למחשב ("Windows 10", "Windows 11"). לטענת החברה, שחקני טלפון יוכלו להמשיך לשחק באותו שלב שהתחילו מהטלפון החכם שלהם ("Android"), שירות זה לא יזרום דרך ענן הזכרונות וגם לא דרך חיבור "Wifi". החברה מבטיחה שהשימוש במחשב יעבוד כמו "Android" רגיל, החברה מוסיפה וטוענת שהמשתמש יוכל לפתוח את אפליקציית, לחפש ולהוריד את המשחק שרצה. מנהל המוצר של "Google Play" הודיע שהחברה עצמה תפיץ את האפליקציה ולא תשתמש בשום גורם עזר לכך.
    image.png.9faa6e9cbe585a3cc2c2f6647080bf79.png
    באופן לא רשמי, ניתן לשחק משחקי טלפון על המחשב האישי דרך אפליקציית בשם "Bluestacks", האפליקציה נותנת לשחקני מחשב אפשרות לשחק משחקי טלפון במחשב. האפליקציה לא תומכת ב100% במשחקים ולכן יש הרבה תקלות ביחס למשחק דרך הטלפון. לאחרונה, חברת "Bluestacks" הוציאה את האתר "Bluestacks X" האתר את אפשרות המשחק בתוך האינטרנט ולא בתור אפליקציה. כרגע האתר "Bluestacks X" נמצא בגרסה מוקדמת ולא סופית. חברת "Google" טוענת שלא יהיו בעיות התאמה בין המשחקים של הטלפון למשחקים שיותקנו על המחשב. בנוסף, חברת "Google" מוסיפה כי ייקח זמן רב עד שהיא תוכל להציע כמויות גדולות של משחקים מותאמים.
    image.png.071de663c083c224b4f86dbdd56ba79f.png
    היכולת להפסיק את המשחק דרך הטלפון ולהתחבר אליו מחדש באמצעות המחשב היא ללא ספק יכולת מדהימה שתתחיל שינוי גדול בעולם ה־"Gaming".

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...