עבור לתוכן
  • גיימינג

    המוד החדש של CS:GO שכנראה יפתיע אתכם!

    המוד החדש משולב עם הסדרה האהובה

    לפי עדכונים חדשים, פותח במשחק הירי המפורסם CS:GO, מוד מיוחד שמבוסס על הסדרה "משחקי הדיונון" ("Squid Game").
    נכון שהמוד החדש הוא לא כמו המשחק שאמור להתפתח על ידי "Netflix" אבל הוא מוד מיוחד המשלב את המשחק עצמו עם משחק יריות אהוב.

    המשחק מכיל את כל המודים האהובים לפי טענת היוצרים, רוב משחקים ששוחקו בסדרה יופיעו במשחק עצמו (להלן הרשימה: אור ירוק ואור אדום, משיכה בחבל, משחק הגולות, משחק העוגיות, משחק גשר הזכוכית והמשחק המקורי של משחקי הדיונון).

    היוצרים הצליחו ליצור גם את החדר הראשי במשחק, החדר שבו השחקנים ישנים וגם החדר שבו היה את הקרב בין המתמודדים. בנוסף, המשחק ההתחלתי של גיוס המשתתפים אינו מופיע במוד החדש.
    pqYx3jhLpSNwaotbUTMpKZ.thumb.jpg.8c5f4f6caa118a0d299310021fb28474.jpg

    המשחקים אשר יצאו למוד הם 5 משחקים אשר היוצרים החליטו לפרט על כולם:
    משחק הרמזור- או בשמו השני משחק האור הירוק והאור האדום, במשחק השחקנים צריכים להתקדם ולהגיע לקו הסיום. תוך כדי התקדמותם אור ירוק יופיע שבו יוכלו לעבור ואור אדום שאם ימשיכו ללכת/לרוץ דרכו הם יהרגו.
    משחק העוגיות- במשחק לכל שחקן יש עוגייה והוא נדרש לחתוך בעזרת מחט צורה מושלמת אחת מתוך 4 צורות.
    משחק משיכה בחבל- במשחק מתחרות 2 קבוצות של 10 שחקנים במשחק המוכר משיכה בחבל, הקבוצה המנצחת נשארת בחיים והקבוצה המפסידה נופלת לרצפה מגובה רב ומתה במקום.
    משחק הגולות- כל שחקן במשחק מקבל 10 גולות משלו, הוא צריך לשחק בכל מיני שיטות מול יריבו, השיטה הכי מוכרת היא זוגי/ אי זוגי ובשיטה כל אחד מהמר על כמות גולות מסוימת, אם היריב שם מספר גולות זוגי או מספר גולות אי זוגי.
    משחק גשר הזכוכית- כל השחקנים אשר שרדו והגיעו למשחקון יהיו חייבים לעבור כמות אריחי זכוכית רבה, אריחי הזכוכית יהיו מחולקים לשני סוגים, הסוג הראשון הוא אריח דק שאינו יוכל לשאת את משקל המשחק, הסוג השני הוא אריח זכוכית מחוסמת המסוגלת לשאת את השחקן לאורך תמידי ואפילו שני שחקנים.

     

     

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...