עבור לתוכן
  • גיימינג

    המפות החדשות במשחק Battlefield

    חברת "EA" חושפת את המפות החדשות במשחק Battlefield

    לאחרונה חברת "EA" השיקה טריילר חדש המציג את שלושת המפות החדשות שמתווספות למשחק "Battlefield 2042". החברה אמרה כי כל אחת מהמפות נועדה במיוחד בכדי לספק חוויה שמשפיעה על האסטרטגיה עבורנו ועבור הקבוצה שלנו. מטרתו של הסרטון הוא לא להראות לנו את הטקטיקות בהן, אלא יותר להראות לנו סקירה מהירה של 3 סביבות נפרדות, כל אחת מהמפות עמוסה במקומות שהשחקנים יכולים לטפס בהם. המשותף לכל שלושת המפות זה מספר אזורי הלחימה שקיימים בכל אחת מהמפות, האפשרות ללחימה מקרוב ומרחוק בו זמנית.


    • מפה מספר 1 - מפת "Renewal": המפה ממוקמת במדבר מצרי שבו ממוקמת תחנת כוח של מערך שמש בצד אחד, לעומת הצד השני שבו קיים מתקן מחקרי. המפה כוללת חומה בין 2 האזורים עם נקודות כניסה שונות, דרך מחסום הכניסה קיים Checkpoint, שגם באזורו שחקנים צריכים להיות מוכנים לקרבות.
    • מפה מספר 2 - "Breakaway": המפה ממוקמת ביבשת אנטרטיקה, כוללת קרב מהחוף אל מול החוף הקפוא, ותחנת "Outlook" הממוקמת מעל לשדה הקרב, מה שהופך את חלק מהמפה לקרבות אוויר. גם בחלקים השבורים של הקרחון, שחקנים נלחמים בקרח ומעליהם גשרי חבלים, ושם השימוש במצנח יכול להיות ההבדל בין חיים למוות.
    • מפה מספר 3 - "Discarded": המפה כוללת כפר הנמצא לאורך החוף המערבי של הודו, ספינה שאפשר לחקור ממוקמת שם. המפה מציעה לשחקנים הרבה קרב, הספינה תתן לשחקנים להילחם בתוך כלי השיט בזמן שספינות אוויר תוקפות מלמעלה, לטנקים פוגעים בה. עם מזג אוויר בלתי רגיל וצפוי, שחקנים יצטרכו להישאר ולשרוד על אצבעותיהם בגלל שאיום סופת טורנדו עלול לפגוע במפה בכל רגע.

    לאחר שיוצאות שלושת המפות שצוינו, יהיו במשחק 7 מפות בסה"כ, ובהמשך העונה ובעונות הבאות מתוכננות לצאת מפות חדשות נוספות. חברת "EA" אישרה שלמרות כמה חששות לגבי האופן שבו שיחקו הדמויות בגרסת הבטא האחרונה, הדמויות עומדות להשאר.

    Vaknin

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...