עבור לתוכן
  • גיימינג

    המשחקים החינמיים השבוע של Epic Games

    המשחקים החינמיים השבועיים של Epic Games כבר פה!

    מידי שבוע החברה "Epic Games" מוציאה משחקים חינמיים לחנות שלה, הינה המשחקים השבועיים של החברה. המשחק החינמי הראשון ש־"Epic Games" הוציאה השבוע הוא המשחק Nioh: The Complete Edition אשר כולל בתוכו 2 משחקים. במשחק הזה אתם משחקים בזמן של הסמוראים הקדומים, שם אתם יכולים לבחור בין משחק ה־SinglePlayer לבין משחק ה־MultiPlayer. במשחק ה־"SinglePlayer" אתם תשחקו לבד או עם חבר במוד ה־"Co-Op" נגד מפלצות וסמוראים אחרים. במשחק ה־"MultiPlayer" יהיה אפשר להלחם אחד נגד השני עם דמויות מהמשחק. לפי מה שאפשר לראות בטריילר של "Epic Games"המפות יהיו מפות מסוג Open World (מפות בעלי שטח גדול שאפשר יהיה לבקר בו). בתיאור המשחק המילים הראשונות הן "מוכנים למות?" אשר מרמז על זה שרמת הקושי תהיה קשה במשחק. המשחק יוכל לרוץ באיכות של 4K ויהיה זמין עד ה־16 בספטמבר עד השעה 18:00.
    image.png?width=473&height=473

    המשחק השני ש־"Epic Games" הוציאה השבוע הוא משחק מסוג "RPG" ואסטרטגיה, שמו של המשחק SHELTERED. למשחק יש אופציה ל־SinglePlayer בלבד. במשחק נשחק דמות זכר אשר התפקיד שלו הוא להגן על המשפחה שלו שאחרי אפוקליפסה גלובלית ברחו ומצאו מחסה נטוש. במשחק הדמות הראשית מתואר כחסר אונים ושהכל הולך כנגדו כמו הפחד, הרעב והצמא, אך הוא לא מוותר, הוא יוצא לבחוץ ומזכיר לעצמו למה הוא עוד נשאר בחיים ולא מוותר. לבסוף, הוא מגיע הביתה מתאחד עם המשפחה שלו ומוציא תיק עזרה ראשונה, אך אינו מספר כיצד מצא אותו.

    המשחקים ש־"Epic Games" הציעו לנו החודש מאוד יוצאי דופן, אך מאוד מגניבים ומסקרנים לשחקנים החדשים למרות שיצאו לשוק מלפני כמה שנים.

    David1

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...