עבור לתוכן
  • גיימינג

    המשחק God of War 5: Ragnarök מביא עדכונים חדשים!

    המשחק God of War 5: Ragnarök מגיע אלינו!

    אולפני "Santa Monica" הכריזו על יציאת "God of War 5: Ragnarök" בתחילת 2022, עם ההכרזה יצאו המון עדכונים ושיפורים על המשחק החדש.
    רוב השינויים הם שינויים טכניים, שינויי גרפיקה, שינויי יכולות, המשך סיפור חדש, הגדרות מצלמה חדשות וכו'. הגרפיקה החדשה תהיה באיכות טובה יותר ויחול שיפור ב-"FPS", ל-"Atreus" (הבן של "Kratos") יהיו יכולות חדשות בעקבות היריבות החדשה מול "Ragnarök" לאורך כל המשך המשחק, ואפשרויות מצלמה חדשות למען שיפור נוחות השחקנים. בנוסף, מפתחי המשחק הודיעו שלא כל שחקני המשחק יתחילו מאפס, למי ששיחק ב" God Of War 4" (הקודם) תהיה אפשרות לקבל דברים מיוחדים בזכות המשחק הקודם. המשחק יוכל לעבוד על-"PlayStation 5"ו-"PlayStation 4" בלבד.

    הסיפור מאחורי "God of War 5: Ragnarok" מתחיל במיתולוגיה הנורדית, כשהדוברת גילתה את "Ragnarok" בטעות בזמן שהיא חיפשה אחר "Tomes" (ספר עתיק מאוד שהיה חלק מהמיתולוגיה של "God Of War 4") שונה ממה שמצאה בספרייה, שבעזרתו תוכל לנסות למצוא את בעלה האבוד האל "Aurvandil". באותו מקום שניבאה את "Ragnarok" בטעות, התגלתה לה נבואה על "רוח רפאים לבנה מארץ אחרת ובנו הצעיר" כלומר הכוונה אל "Kratos and Atreus" ש-"Kratos" ימות ובנו הצעיר "Atreus" יחיה והוא יצטרך להילחם מול "Ragnarok". לאחר שנודע לאל-"Odin" לגבי נבואתה של  הדוברת הוא החליט לחנוק אותה למוות, אחרי שלקח ממנה את כל המידע שהיה לה לגבי נבואתה. לפני שהרג אותה הוא סיפר לה שהאל "Thor" הרג את בעלה לפני המון זמן, לאחר הרצח על ידי האל "Odin" הוא החליט שהוא רוצה לגלות יותר מידע לגבי הנבואה של הדוברת. האל ידע שהענקים שגרים ב-"Jötunheim" (אחד מתשעת העולמות של העץ העולמי) יודעים הכל על הנבואה אז הוא החליט לפלוש לשם, ולאחר כך הוא החליט שהוא יוצא למסע הרג והוציא להורג ענקים מכל מקום מתוך תשעת עולמות של העץ העולמי. שלוש שנים לאחר מכן,"Skoll and Hati" שני זאבים ענקיים זוללים את השמש והירח. לאחר מכן, מתחיל המשחק God of War 5: Ragnarok.

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...