עבור לתוכן
  • גיימינג

    המשחק PUBG Battlegrounds הפך רישמית חינם לשחקנים!

    המשחק PUBG חוזר ובענק!

    המשחק "PUBG Battlegrounds" הוא אחד מהמשחקים הפופולאריים ביותר בעולם הגיימינג ונחשב למשחק הראשון בקטגוריה "Battle Royale". המשחק נמכר למיליוני אנשים תמורת תשלום, אך כעת הם החליטו להוריד אותו, והם מחלקים את המשחק בחינם. שחקני הפלטפורמות "PC", "Xbox" ו־"PlayStation"  יכולים לשחק במשחק בחינם, ויוכלו לעשות זאת ללא הגבלת זמן.

    בנוסף להפיכת המשחק לחינם יצא גם עדכון חדש למשחק "PUBG" המוסיף מספר מאפיינים חדשים כמו, "Tactical Gear" זהו חלק חדש שלם במשחק של פריטים טקטיים אשר יאפשרו לשחקנים ליצור ולתכנן אסטרטגיות חדשות שישפרו את הביצועים שלהם. לדוגמה נוסף כאחד מהפריטים הטקטיים רחפן אשר יאפשר לשחקנים לסייר ולתצפת  על רחבי המפה מבלי הסיכון של להילחם ולמות.

    כמו כן, נוסף מצב משחק חדש של הדרכה, מצב זה יעזור לשחקנים חדשים או שחקנים שלא שיחקו זמן רב לשפר ולהחזיר את כישורי הקרב שלהם לפני שיתחילו לשחק ולחזור לפעולה במשחק. בנוסף על כך הוספו מספר שדרוגים ב־"Training Mode", במטרה ששחקנים יוכלו לשפר את כישורי המשחק שלהם בקלות. התווסף גם מטווח ירי חדש ומטרות ירייה אשר ישפרו את כישורי השחקנים. לכל השדרוגים אשר ציינתי נוספו למשחק עוד מספר שדרוגים במפה, בלובי ובחנות.
    image.png.8c406cc5fbd19e9bc2c1fc31fc5f8193.png

    במשחק  "PUBG" בחרו לתת חבילת מתנה בשם "SPECIAL COMMMORATIVE" כאות תודה לכל האנשים אשר רכשו את המשחק בתשלום לפני שהמשחק נהפך לחינם, החבילה כוללת "G-Coins", גישה למצב משחק של דירוג, לוחית שם "Battle-Hardened Legacy", ערכת סקינים ועוד מספר מאפיינים ומתנות ייחודיות.

    שחקני "PUBG" יוכלו לשדרג את המשחק ולקנות בכ־13$ את ההרחבה "BATTLEGROUNDS Plus". הסיבה העיקרית שהוציאו חבילה זאת היא כדי לשמור על הדירוג של השחקנים, ולמנוע מהשחקנים ליצור עוד משתמשים אשר בהם יהיו בראנקים הגבוהים ביותר.

    אין ספק שהפיכת המשחק לחינם תביא גל של שחקנים חדש, אשר יגרום למשחק "PUBG" לחזור לכותרות ולא להעלם בזמן הקרוב, יש לקוות שגם עכשיו לאחר שהמשחק חינם, "PUBG" ימשיכו ויוציאו עוד עדכונים ושדרוגים למשחק במטרה שלשחקנים יהיה רצון להמשיך לשחק.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...