עבור לתוכן
  • גיימינג

    העדכון החדש של־"Xbox Series X|S" עומד להפתיע את כולם!

    עדכון שיכול לעניין את כל שחקני Xbox Series X|S!

    "Xbox" חושפת פרטים ראשונים על העדכון שצפוי לצאת, ומצהירה שבעדכון עומדים להיות שדרוגים משמעותיים בקונסולה, כולל שדרוג בתוכנת ה־"Quick Resume" של הקונסולה.

    כאשר עדיין יש מחסור בקונסולה, והרבה אנשים מנסים לשים את היד שלהם על אחת שכזו. אקסבוקס ממהרים ומוצאים עדכון חדש לקונסולה, כדי שמי שהשיג אותה יוכל להנות ולהתרגש.

     הקונסולה יצאה בנובמבר האחרון, ומשכה קהל רב, בעקבות הביצועים המשופרים שלה, כמו רזולוציה משופרת והתכונות החדשות והמיוחדות שלה. אחת התכונות המדוברות ביותר היא־"Quick Resume", המאפשרת לשחקנים להשאיר מספר משחקים פועלים בו זמנית במצב מושעה, וכאשר הם רוצים לשחק בו מחדש, אם יוכלו מבלי להפעיל ולטעון אותו מחדש.
     

    כמובן מאליו, העדכון מביא איתו שיפורים באמינות של הקונסולה, זמני טעינה מהירים יותר ועוד. אך אחד השיפורים העיקריים והמעניינים  בעדכון, הוא שדרוג בתכונת ה־"Quick Resume", העדכון יאפשר לשחקנים, לראות אילו משחקים מושעים כרגע בתוכנה. כמו כן העדכון גם מוסיף תג חדש למשחקים התומכים בתוכנת ה־"Quick Resume, במטרה ששחקנים יוכלו לזהות בקלות אילו משחקים תומכים בתוכנה. עם הזמן יותר משחקים מקבלים את האופציה לתמוך בתוכנה, ובכך השחקנים יוכלו להעזר בשיפורים בתוכנה.
    image.png.f010aa87bea3e8a568bd482c18e7ba77.png

    בנוסף לכך בעדכון מגיע שדרוג במערכת השמע של הקונסולה. מתווסף שמע מסוג־"Passthrough", המאפשר למנגינה היוצאת מהקונסולה שלך, ללכת ישירות למערכת סאונד חיצונית, ובכך להגביר את איכות השמע. בעדכון יצאו עוד מגוון שידרוגים קטנים. הראשון מבניהם הוא, הצגת משחקים מ־"Xbox Game Pass" ישירות בתפריט של הקונסולה, רקע דינמי חדש בשם־"Motes". והתוכנה שחלקכם כנראה לא תאהבו היא, תוכנת בקרת הורים, המאפשרת להם לחסום גישות מסוימות בקונסולה, כמו חסימת משחקים מרובי משתתפים מסויימים, שהמערכת קולטת שיש בהם תוכן לא בטוח. יתר על כך אקסבוקס הוציאו, תוכנת טריילרים חדשה ל־"Xbox Game Pass", הנועדה לעזור לשחקנים לגלוש בקלות יותר בספריית המשחקים.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...