עבור לתוכן
  • גיימינג

    העדכון שיחזיר את Fall Guys לחיים!

    העדכון שישגע את כל החושים של שחקני הבאטל רויאל!

    יצרנית המשחקים "Mediatonic" מביאה עדכון חדש ל־"Fall Guys: Ultimate Knockout", עדכון מספר 4.5 המביא איתו מספר תוספות ותיקונים למשחק.

    גיימרים רבים זיהו את הפוטנציאל שהמשחק מכיל. במשחק על השחקנים להתמודד עם סדרה של משחקים אתגריים, תוך כדי הרתיעה מלהיפסל בשל פיגור משאר השחקנים, עד כה מודים ועדכונים הם מה שמחזיקים אותו בעניינים, אך אם זאת עדיין אין בו את ההתלהבות שהייתה בהתחלה.image.png.01aa38f8f25563dce7240e848b120a7e.png
    העדכון מלא בתוספות חדשות ותיקוני באגים, העדכון העיקרי שכנראה נשים לב אליו, הוא תוספת של שני מודים חדשים, הראשון מבניהם הוא־"Slimescraper", שדרוג ל־"Slimb Climb", והשני הוא־"Button Bashers".
    בעדכון יהיו 55 גרסאות נוספות למסלולים. כמו כן גם, ישנה תוכנת דיווח חדשה לסימון ציתרים פוטנציאלים במשחק.
    image.png.d42fb02310164e61974029bdfdff12b9.png

    העדכון מזכיר במובן מסוים את ההצלחה של־"Squads Mode". כעת שינויים אלו פתוחים לכלל השחקנים בכל הפלטפורמות התומכות במשחק, בעקבות עדכון זה אוהדים חדשים צפויים להגיע למשחק. למרות זאת, יש כל כך הרבה משחקים מסוג־"Battle Royale" בשוק, כך שהתיקון הזה יכול להיבלע מתחת לרדאר. אכן הסגנון של המשחק והנראות שלו ייחודית ואין משחקים דומים לו, אך עדיין ייתכן שלא ימשוך שחקנים ממשחקי באטל רויאל אחרים.
    אין ספק שעדכונים אלו מרעננים את המשחק, ונראה כי "Mediatonic" ימשיכו לשחרר עוד עדכונים מסוג שכזה, במטרה שמי שכן משחק, ייהנה ויתרגש מעדכונים שכאלו.

     

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...