עבור לתוכן
  • גיימינג

    העונה החדשה של רוקט ליג הגיעה ובגדול!

    כל מה שיש לדעת על העונה החדשה של רוקט ליג

    לאחר כמעט ארבעה חודשים של העונה השלישית של רוקט ליג, העונה הרביעית מגיעה ובגדול, ואיתה המון הפתעות ותוספות חדשות! לאחר הכתבה הקודמת בה הסברתי על השינוי הגדול בטורנרים שמגיע עם העונה, בו יוצאים טורנרים חדשים של 2V2 וטורנרים במודים הנוספים במשחק. עכשיו אנו יודעים על עוד המון תוספות והרוקט פאס החדש, לו כולם חיכו.

    את השינוי הראשון בעדכון חלקכם תאהבו וחלקכם לא, השינוי הוא עונשים על עזיבת משחק באמצע. כמובן מאליו אתה לא תענש על עזיבת משחק אחד ביום, אך כאשר כמות המשחקים שעזבת גדלה כך גם העונש גדל, לדגומה לאחר שעזבת שני משחקים באותו היום, אתה תורחק לחמש דקות מהמשחק, והעונש רק הולך וגדל. אחרי שעזבת שבעה משחקים או יותר באותו היום, העונש יהיה הרחקה של שעתיים. אנשים רבים התלוננו על שינוי זה וביקשו למחוק אותו מפני שאחד מהיתרונות במוד "casual" הוא שאפשר לעזוב את המשחק באמצע אם תצטרך מסיבה מסוימת. כמו כן, בעקבות שינוי זה ישנם עוד כמה שדרוגים קטנים. הראשון שבניהם הוא שינוי בהצבעת הויתור במשחק. במשחקי הרוקט ליג, הקבוצה יכולה לוותר באמצע, ולסיים את המשחק בכך שנותנים ניצחון טכני לקבוצה שמולם. אך מעכשיו יהיה אפשר לוותר רק אחרי שעבר פרק זמן מסוים מהמשחק, ולא ישר על תחילתו. בנוסף לכך, עד היום במידה ואחד השחקנים היה יוצא באמצע המשחק, מקומו היה נתפס על ידי שחקן אמיתי אחר. אך העדכון שינה זאת, ועכשיו אם הקבוצה היריבה מובילה בשלוש נקודות ומעלה, אז שחקן מהמציאות לא יחליף אותו אלא בוט. שינוי זה שימח רבים מפני שעד היום אנשים רבים התלוננו על כך שהם מצטרפים למשחקים לא הוגנים, שאין בהם איזון.

    בעדכון גם יהיה ניתן למצוא עוד כמה תוספות קטנות נחמדות כמו, מוזיקה בטוחה לסטרימר. סטרימרים יוכלו להשמיע בסטרימים מוזיקה אשר כלולה במשחק רוקט ליג מבלי לדאוג להפר זכיויות יוצרים. בהגדרות יהיה אפשר להפעיל סעיף אשר נקרא "Streamer Safe" לאחר הפעלתו המשחק יסיר או יחליף כל מוזיקה שעלולה להכיל זכיויות יוצרים.

    יתר על כך, רוקט ליג הוסיפו תוספת במערכת הטריידים שבמשחק, מעכשיו לאחר ששני השחקנים יכניסו פריטים לטרייד, יופיע מסך של סקירת הטרייד. מסך זה יציג את כל הפריטים הקשורים לטרייד, ופרטים על כל אחד מהם (צבע, סוג מהדורה ועוד), לאחר הופעת מסך זה לא יהיה ניתן להוסיף פריטים חדשים לטרייד. לאחר הופעת מסך זה תהיה ספירה של חמש שניות, לפני שיהיה ניתן לאשר את הטרייד. וכמובן שתוכל לבטל אותו אם ברצונך לחזור ולהוסיף או להוריד פריטים מהטרייד. אף על כל שינויים ותוספות אלו רוקט ליג לא שכחו ותיקנו באגים רבים אשר היו קיימים במשחק, לדוגמה: מוזיקה חזקה אשר הייתה נשמעת בעת הפעלת המשחק הוסרה, שיפורי FPS בחלק מהארנות ועוד.

    image.thumb.png.b7bcd9eb2a0f13fdd79ad9a949d1acd7.png

    ועכשיו לרגע שכולכם חיכתם לו, הרוקט פאס החדש, כמו בכל עונה גם עכשיו רוקט ליג הוציאו רוקט פאס חדש אשר כולל המון פרסים חדשים ושווים. העונה הם בחרו להתמקד בנושא המערב הפרוע, ולכן יהיה ניתן לראות כי חלק גדול מהפרסים ברוקט פאס הם בהשראת המערב הפרוע. הרוקט פאס יעלה 1000 קרדיסט בגרסה הבסיסית, ובגרסתו המשופרת אשר תזכה אתכם בעוד 12 טירים, תעלה 2000 קרדיטס במקום 3000.

     

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...