עבור לתוכן
  • גיימינג

    יציאת המשחק GTA 6

    האם המשחק GTA 6 יצא בקרוב?

    כמעט עשור לאחר השקת Grand Theft Auto 5, חברת Rockstar Games אישרו כי לאחר הרבה זמן נמצא כי Grand Theft Auto 6 נמצא בשלבי פיתוח. לרוע המזל, המעריצים יודעים כי Grand Theft Auto 6 אכן נמצא בעבודה אך חברת Rockstar Games לא חושפת דבר על המשחק מעבר לאמירה הזו. בעוד שהמעריצים מחכים לחדשות נוספות על המשחק וחלקם אפילו החלו ליצור מפות משלהם למשחק.
    image.png.67c6eea46b4317eeac243c6e41f38a58.png
    לפי השמועות, מפת Grand Theft Auto 6 ממוקמת במקום בשם "Vice City" שבעצמה מבוססת על העיר מיאמי שבפלורידה. ברשת החברתית Reddit פורסם ע"י משתמש קונספט של מפת Grand Theft Auto 6 המבוססת על פלורידה. המפה משלבת נקודות ציון חשובות בפלורידה כמו Nasa ,Disneyland ו- Daytona International Speedway.

    ללא ספק יהיה מעניין לראות איך תראה בסופו של דבר מפת Grand Theft Auto 6, אך למרבה הצער המעריצים יחכו לא מעט זמן עד שהם יזכו לראות אותה בעצמם. אנו מאמינים שתאריך ההשקה של Grand Theft Auto 6 עדיין רחוק, ולכן סביר מאוד להניח שהמעריצים לא יזכו לראות את המפה בעתיד הקרוב. אך כרגע אנחנו עדיין יכולים להמשיך לשחק ב- Grand Theft Auto 5 וב- GTA Online ולהעביר את הזמן בכיף. יש שמועות שצפויה הרחבה גדולה למשחק GTA Online מגיעה בקיץ הקרוב ולכן לא משנה מה יקרה, המעריצים עדיין יכולים לסמוך על חברת Rockstar Games בנוגע להוספת תוכן חדש ומגוון למשחקים.

    JustSayChiko

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...